"Je allochtonen project"quote:Op woensdag 11 april 2007 00:12 schreef Charmian het volgende:
Heeftie Japio nou al een keer iets romantisch gezegd
Tis vooral Cora die helemaal gefixeerd is op het spel.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:12 schreef Charmian het volgende:
Heeftie Japio nou al een keer iets romantisch gezegd
Inderdaad, en dan aan Eric vertellen dat hij het afkapte. Blijft een kneusje, vrouwen proberen te krijgen dor ze dronken te voeren en dan lukt het alsnog nietquote:Op woensdag 11 april 2007 00:09 schreef ach het volgende:
Huub zit te vertellen dat hij en Amanda bijna gingen zoenen maar ze deinsde duidelijk terugZielig mannetje
![]()
Toen kende hij haar nog nietquote:Op woensdag 11 april 2007 00:11 schreef Mika25 het volgende:
Die Cora is een van de ergste soort, je ziet wel wie de broek aan heeft in die relatie. Het zal me niets verbazen als Cora degene is die hem voor het programma heeft opgegeven. Alles om dat miljoen binnen te slepen...
op 1 avond hebben brians maatjes alletwee aangegeven dat ze voor de overwinning gaan; amanda en jaapquote:Op woensdag 11 april 2007 00:12 schreef Mika25 het volgende:
Misschien moet mama Netty morgen maar even een collectcall naar Brainless sturen, om door te geven dat Jaap hier met maar 1 reden zit, en dat is het winnen van de villa...
Ik vind dit echt heel eng en genantquote:Op woensdag 11 april 2007 00:13 schreef schatje het volgende:
Wat een troela zeg met d'r puisten op d'r kin.
Oke, ik zat naar Jaap en Mora te kijken dus heb de helft gemist. Wel de uitleg van Huub aan Eric gevolgd.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:12 schreef ach het volgende:
[..]
Jawel, Huub wilde zoenen maar Amanda ging naar achter![]()
dat was de kaboutah-knuffelhoek!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet nodig. Huub heeft de knuffelhoek al veelvuldig gebruikt.![]()
Iemand beoordelen op haar puisten, laag zeg.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:13 schreef schatje het volgende:
Wat een troela zeg met d'r puisten op d'r kin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |