Oke, ik zat naar Jaap en Mora te kijken dus heb de helft gemist. Wel de uitleg van Huub aan Eric gevolgd.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:12 schreef ach het volgende:
[..]
Jawel, Huub wilde zoenen maar Amanda ging naar achter![]()
dat was de kaboutah-knuffelhoek!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet nodig. Huub heeft de knuffelhoek al veelvuldig gebruikt.![]()
Iemand beoordelen op haar puisten, laag zeg.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:13 schreef schatje het volgende:
Wat een troela zeg met d'r puisten op d'r kin.
Anders doe jij je BANJ bril even afquote:Op woensdag 11 april 2007 00:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Huub probeerde Amanda een aantal keer te zoenen en elke keer werd hij afgewezen PRACHTIG!! GA ZO DOOR AMANDA!!!
Het was andersomquote:Op woensdag 11 april 2007 00:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Huub probeerde Amanda een aantal keer te zoenen en elke keer werd hij afgewezen PRACHTIG!! GA ZO DOOR AMANDA!!!
Laat eens een foto van jou zien danquote:Op woensdag 11 april 2007 00:15 schreef schatje het volgende:
En dat kapsel. Net een pruik.
Eens, ze moet eerst strippen en dan pas commentaarquote:Op woensdag 11 april 2007 00:14 schreef blomst het volgende:
[..]
Iemand beoordelen op haar puisten, laag zeg.
uhhh, ze doe alles achterquote:
Hahaha.. zei Cora dat? Die heeft ook wel mensenkennis dusquote:Op woensdag 11 april 2007 00:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
Als Huub niet oppast steekt Sylvia hem een mes in de rug ... aldus Cora
Je kunt ook altijd even in dit topic kijken: Het de COS is zoek-bug uitlaatklephoekjequote:Op woensdag 11 april 2007 00:14 schreef carpediem23 het volgende:
Opeens was ie weg, zie deze topic nu pas.
Ik dacht dat dat aan mij lag, maar dan nog je kunt dat toch wel ff 2 seconden opzij zetten.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Tis vooral Cora die helemaal gefixeerd is op het spel.
Je moet je lijst met users waar je niet op reageert even wat uitbreiden.quote:
Dat dus...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:16 schreef mootie het volgende:
Bijna krijg ik meelij met Jaap........ Cora gaat dus echt voor de centen!
Intriest ja........quote:Op woensdag 11 april 2007 00:17 schreef Sarah-Louise het volgende:
Cora: 'Huub en Eric pakken je op van die kleine dingen, zoals vanmiddag met die Diane. Die met kanker zeg maar.
Attenooie, wat een type
Haar stem en manier van praten alleen al. *ril*quote:Op woensdag 11 april 2007 00:11 schreef Mika25 het volgende:
Die Cora is een van de ergste soort, je ziet wel wie de broek aan heeft in die relatie. Het zal me niets verbazen als Cora degene is die hem voor het programma heeft opgegeven. Alles om dat miljoen binnen te slepen...
eh... Amanda wist niet eens wat een ontslagronde wasquote:Op woensdag 11 april 2007 00:15 schreef yellowfirst het volgende:
IQ van Cora lijkt me op hetzelfde niveau als Amanda....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |