Yep... en iig geen Libellefeestje want dan had ik al zeker 10 keer gehoord dat er weer een minimaxima bij wasquote:
Hier vind je je medemutsers, veel sterkte: http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?t=5844&start=300quote:
Jij bent kind aan huis tegenwoordig op VOL hè?quote:Op woensdag 11 april 2007 02:53 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hier vind je je medemutsers, veel sterkte: http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?t=5844&start=300
Het is dus weer een meisje geworden, het lukt Alex maar niet hequote:Op woensdag 11 april 2007 02:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep... en iig geen Libellefeestje want dan had ik al zeker 10 keer gehoord dat er weer een minimaxima bij was
Nuh, een downtime van 24 uur leert welquote:Op woensdag 11 april 2007 02:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij bent kind aan huis tegenwoordig op VOL hè?![]()
Haar naam wordt: Anna Florentinequote:Op woensdag 11 april 2007 02:58 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het is dus weer een meisje geworden, het lukt Alex maar niet he
Ik heb daar een theorie over: mannelijke zaadjes worden meer aangemaakt als er (langdurige) stress is...quote:Op woensdag 11 april 2007 02:58 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het is dus weer een meisje geworden, het lukt Alex maar niet he
En hoe weet je dat nu dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 02:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep... en iig geen Libellefeestje want dan had ik al zeker 10 keer gehoord dat er weer een minimaxima bij was
Ik heb 12.000+ postjes op VOL op mijn naam staan.quote:Op woensdag 11 april 2007 03:05 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nuh, een downtime van 24 uur leert wel![]()
APK kon het geluk niet langer voor zich houden en deelde dit heuglijke feit met zijn medeSC'ers.quote:
Gatverquote:Op woensdag 11 april 2007 03:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb 12.000+ postjes op VOL op mijn naam staan.![]()
Dus Brian en Amanda zouden zeker samen een zoon bewerkstelligd hebbenquote:Op woensdag 11 april 2007 03:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb daar een theorie over: mannelijke zaadjes worden meer aangemaakt als er (langdurige) stress is...
Na een oorlog worden er beduidend meer jongentjes geboren dan meisjes waardoor het verlies aan mannen weer op peil gebracht wordt (een grotere afwijking dan normaal iig, er worden altijd meer jongentjes dan meisjes geboren per 100 geboortes omdat jongentjes tussen hun geboorte en hun 21ste gemiddeld vaker overlijden, en rond de 21 is dat aantal dan gelijk)
Als ik naar de mannen in mijn omgeving kijk dan zijn het de stressgevoelige mannen die zonen hebben en de rustige, niet over de rooie te krijgen, mannen die dochters hebben....
Of dat er 1 zoon is (het "moetje") dat is dan het kind wat verwekt is toen het eigelijk nog niet mocht
De 2 vermeende zoons van Prins Bernhard zijn ook degenen die in oorlogstijd in Engeland verwekt zouden zijn.
Met andere woorden: Willem-Alexander en Johan-Friso zijn wellicht minder stressgevoelig dan Constantijn... die laatste heeft dan ook meer van zijn vader en de eerste 2 van hun moeder en opa.
Als je na een of ander feest nog in staat bent om uitgebreid te gaan internetten, dan was het dus weldegelijk een libelle feestquote:Op woensdag 11 april 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
APK kon het geluk niet langer voor zich houden en deelde dit heuglijke feit met zijn medeSC'ers.
[SC #30] Offtopic geneuzel
Flikker opquote:Op woensdag 11 april 2007 03:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij redelijk ruimdenkend was?![]()
Nope, ik was met de auto en dan drink ik nietquote:Op woensdag 11 april 2007 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je na een of ander feest nog in staat bent om uitgebreid te gaan internetten, dan was het dus weldegelijk een libelle feest
tussen een libelle feest en een bier feest waar jij op doelt waarschijnlijk zitten nog heel veel andere soorten feesten hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je na een of ander feest nog in staat bent om uitgebreid te gaan internetten, dan was het dus weldegelijk een libelle feest
Ik denk dat ik beter kan gaan slapen...quote:Op woensdag 11 april 2007 03:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Flikker op![]()
Na deze wetenschap gedoog ik je niet eens meer![]()
Excuses, excusesquote:Op woensdag 11 april 2007 03:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, ik was met de auto en dan drink ik niet![]()
Dat ik 2de paasdag ook al ff genoeg alcohol had gehad voor de komende dagen laten we even buiten beschouwing![]()
Een feest zonder drank en drugs is een libellefeestquote:Op woensdag 11 april 2007 03:17 schreef Sug4r het volgende:
[..]
tussen een libelle feest en een bier feest waar jij op doelt waarschijnlijk zitten nog heel veel andere soorten feesten hoor![]()
Dat lijkt me welquote:Op woensdag 11 april 2007 03:14 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dus Brian en Amanda zouden zeker samen een zoon bewerkstelligd hebben![]()
Dat zeg je maar op VOLquote:Op woensdag 11 april 2007 03:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik beter kan gaan slapen...![]()
Het was in een kroeg, dus drank was er iigquote:Op woensdag 11 april 2007 03:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bij een feest zonder drank en drugs is een libellefeest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |