Tsja ach, als je 10 jaar ouder en 10 cm langer was....... was het een ander verhaal, maar helaasquote:Op woensdag 11 april 2007 23:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ken in ieder geval iemand in Eindhoven die spontaan wurgneigingen krijgt in dat geval![]()
Wat voor brie? Maakt ook niet uit, ik lust eigenlijk alle kaasjes wel...quote:
10 cm langer!?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja ach, als je 10 jaar ouder en 10 cm langer was....... was het een ander verhaal, maar helaas![]()
gewoon saaie brie brie ;-(quote:Op woensdag 11 april 2007 23:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat voor brie? Maakt ook niet uit, ik lust eigenlijk alle kaasjes wel...![]()
Kben geen echte briekenner, maar als ik bij de kaasboer sta, kom ik er niet met alleen een onsje briequote:Op woensdag 11 april 2007 23:06 schreef petraa het volgende:
heb je ook nog andere brie dan ?
That's Me!quote:Op woensdag 11 april 2007 23:07 schreef mootie het volgende:
Ian-langelebberpiemel-Nick?
Ik hoopte al dat je zou "happen"...quote:Op woensdag 11 april 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat je wist dat ik er op zou reageren![]()
Juist ja, jij bewerkstelligt het en ik krijg ziedend Eindhovens bezoek... en jij maar zitten schreeuwen achter de webcam: "bitchfight, bitchfight"quote:Op woensdag 11 april 2007 23:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat je zou "happen"...![]()
Ik volg alleen Ian en Leandra via de cam als ze weer kleine eendjes aan het maken zijn.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:13 schreef Lobasca het volgende:
Via welke streams volgen jullie DGK?
1 van de streams in dit topic: FAQ, Policy, Streams en Bewonersquote:Op woensdag 11 april 2007 23:13 schreef Lobasca het volgende:
Via welke streams volgen jullie DGK?
En dan mensen die willen kijken ervoor laten betalen?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist ja, jij bewerkstelligt het en ik krijg ziedend Eindhovens bezoek... en jij maar zitten schreeuwen achter de webcam: "bitchfight, bitchfight"![]()
Op welke illegale servert!?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik volg alleen Ian en Leandra via de cam als ze weer kleine eendjes aan het maken zijn.
Oh.... heb ik gewoon van Leandra gekregen!quote:Op woensdag 11 april 2007 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Op welke illegale servert!?
Want je staat niet geregistreerd!
Dan heb je de bewerkstelliging van mijn geboorte plaats doen zien vinden..quote:Op woensdag 11 april 2007 23:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik volg alleen Ian en Leandra via de cam als ze weer kleine eendjes aan het maken zijn.
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan heb je de bewerkstelliging van mijn geboorte plaats doen zien vinden..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |