Dan denk ik Appel of Autootje van Oranjequote:Op dinsdag 10 april 2007 23:05 schreef Ancient het volgende:
Ik denk dat ze Emma Bernarda Wilhelmina Blabla gaat heten.
Of iets met een A
![]()
dat viel me idd wat laat in. Anastasia is wel een mogelijkheid nog..quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hun tweede kindje heet AlexiaDus geloof ik niet dat ze deze kindje Alexandria zullen noemen
![]()
quote:
Dat denk ik eerderquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat viel me idd wat laat in. Anastasia is wel een mogelijkheid nog..
Amaliaquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat denk ik eerder![]()
Maar waarom met een A![]()
Hetzelfde als haar nichtje?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat viel me idd wat laat in. Anastasia is wel een mogelijkheid nog..
kut,.. zie ik nu weer een gravin over het hoofdquote:
hebben we alquote:
Niemand van het koningshuisquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
kut,.. zie ik nu weer een gravin over het hoofdWie heet er Anastasia dan?
de jongste generatie onthouden lukt nog niet echt merk ik
quote:
ow.. van moederskant is er al een Anastasia? minder...quote:
Anna, de dochter van Maurits en Marilene (dus geen nichtje, maar achternichtje, sorry). Lijkt me dat ze niet dezelfde naam zullen nemen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
kut,.. zie ik nu weer een gravin over het hoofdWie heet er Anastasia dan?
de jongste generatie onthouden lukt nog niet echt merk ik
ja oke.. Anna en Anne zullen daardoor afvallen waarschijnlijk, maar Anastacia kan dan nog wel toch?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Anna, de dochter van Maurits en Marilene (dus geen nichtje, maar achternichtje, sorry). Lijkt me dat ze niet dezelfde naam zullen nemen.
zou jammer zijn.. we hebben al een Julianaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |