feli dan aan huize van Oranje Nassau, etc, enz...quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:36 schreef SunChaser het volgende:
Madonna, volledige naam Madonna Louise Veronica Ciccone (Bay City, Michigan, 16 augustus 1958) is een Amerikaanse zangeres en actrice. Madonna wordt ook wel de Queen of Pop genoemd .
48 en dan nog een dochter, welke Italiaanse wonderdokter heeft haar geholpen?
beetje uit vorm Sun?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:36 schreef SunChaser het volgende:
Madonna, volledige naam Madonna Louise Veronica Ciccone (Bay City, Michigan, 16 augustus 1958) is een Amerikaanse zangeres en actrice. Madonna wordt ook wel de Queen of Pop genoemd .
48 en dan nog een dochter, welke Italiaanse wonderdokter heeft haar geholpen?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:36 schreef SunChaser het volgende:
Volgens mij stond daar net echt Madonna
moet je je voorstellen.... over een jaar of 10:quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:38 schreef Shreyas het volgende:
Normaal gesproken kan het Koningshuis me niets interesseren, maar nu heb ik toch wel écht te doen met Willem Alexander hoor. Zielig voor hem hoor, drie dochters, het zal je maar overkomen zeg.![]()
Die nemen over 17 jaar wel allemaal vriendinnetjes mee naar huis. Had Opa ook wel leuk gevondenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:38 schreef Shreyas het volgende:
Normaal gesproken kan het Koningshuis me niets interesseren, maar nu heb ik toch wel écht te doen met Willem Alexander hoor. Zielig voor hem, drie dochters, het zal je maar overkomen zeg.![]()
Hoe oud was die knul, 16 ofzoquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:37 schreef Frumzel het volgende:
En Hart v. NL weer met een reportage van 2 die toevallig op diezelfde dag ook een kind kregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |