abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48195277
Vanwege aankomende overstap naar een 1:5 bied ik mijn Hpi RS4 3 Evo te koop aan,

De auto is in nette staat en is voorzien van een 3cc LRP Z.18S Pro Spec2 motor.
De motor heeft pas 2 liter gelopen en is altijd in de afterrun olie gezet. Nog veel compressie!

De koppelingen is vervangen door een Racing Clutch exemplaar van HPI.

Orignele uitlaat en snelle aluminium uitlaat (meer herrie, maar ook meer trekkracht en hogere top)

Uiteraard is de auto voorzien van een 2bak, veel trekkracht en hoge topsnelheid.

De 2 centrale aandrijfassen zijn vervangen door GPM vaste cvd assen van gehard staal,
ook zijn de cup-joints in de differentielen vervangen door gehard stalen exemplaren.
(geen brekende aandrijfassen meer in de centrale aandrijflijn!)

Er zit een nieuwe gespoten Renault Clio V6 body bij in de kleur parelmoer groen/paars van Tamiya,
deze moet nog bestickerd worden.

Vorige week heb ik er een set nieuwe aluminium verstelbare schokbrekers opgezet voor en achter.

Verder zitten er diverse paarse aluminium delen op van GPM zoals:
- voorste- en achterste shocktower,
- voor- en achterfusees
- de voorste c-hubjes.

Uiteraard is de complete set geheel rijklaar! het volgende krijg je er van mij bij:
-Nog 1,5liter Nitro
-Vulfles
-Robbe Futaba zender (ontvanger en servo's zitten al in de auto)
-Kruissleutel
-Glowstarter
-Afterrunolie

Enige dat je zelf nog nodig hebt zijn 12 penlite batterijen voor in de zender en in de auto.
Batterijen erin en knallen maar!!

Prijs voor al dit moois: ¤300,-
Groeten van @.
pi_48237291
Kickje, niemand lekker racen dalijk met het mooie weer?
Groeten van @.
pi_48280665
Eventueel ook te ruil tegen een FG Marder of FG Competition.
Groeten van @.
pi_48430752
MAG NU WEG VOOR ¤225,- !!!

Verder zitten er veel extra onderdelen bij, genoeg om een extra auto van te bouwen! (behalve bodemplaat). Extra 2,5cc blok, rotostart alle differentielen, alle plastic onderdelen.

Meer foto's:

Groeten van @.
pi_48514413
Verkocht!
Groeten van @.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')