Nou, jij zit in de VS, en ik in Nederland. Kost wel wat hoor, zo'n vliegticket.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde met borstenwaarom kunnen we niet gewoon ruilen? Veel makkelijker
De biologisch-wetenschappelijke aspecten?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:48 schreef Hildy het volgende:
[..]
Nou, jij zit in de VS, en ik in Nederland. Kost wel wat hoor, zo'n vliegticket.
En d'r was nog iets, maar dat ontschiet me even..
Het wordt tijd voor de wereld van John Varley's Steel Beach (raden waar mijn nick vandaan komt). Maarja, jammer genoeg is dat nog science-fiction.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
De biologisch-wetenschappelijke aspecten?
Het wordt tijd dat ze breintransplantatie gaan doen.
Wat zijn mensen DOM...quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:54 schreef patricia27 het volgende:
Lees voor de grap eens de reacties van het "telegraafvolk" op bovenstaand artikel:
http://www.telegraaf.nl/b(...)nderingen.html?p=6,2
Dat eerste heb je zeker gelijk aan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:25 schreef Meike26 het volgende:
Het woord transgender is in iedergeval wel een fijner woord dan transseksueel... "transgender" dekt de lading, "transseksueel" slaat de plank compleet mis.
En zover ik begrepen heb, is transgender meer een verzamelnaam van alle trans-begrippen bij elkaar... de mensen die zich niet met een van de geslachten kunnen identificeren, noemen zich ook transgender, omdat er geen ander woord voorhanden is.
Helaas wel. Zolang de mensen je verleden niet kennen is er niets aan de hand, weten ze het wel is er een grote groep die zich bedrogen voelt. Die kunnen zich er niets, maar dan ook helmaal niets bij voorstellen dat je in een verkeerd lichaam geboren kunt zijn. Ze willen zich er ook niet in verdiepen vaak.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:51 schreef wonderer het volgende:
Maar transseksuelen worden wel in het hoekje "geen gezonde seks" gezet door de maatschappij. Ik snap het wel een beetje, maar ja, ik ben dan ook geen "echte"
Ja, dat is heel moeilijk. Blijkbaarquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:29 schreef patricia27 het volgende:
Maar ook al begrijpen ze het niet, daarom kunnen ze toch wel op een respectvolle manier met andere mensen omgaan. Is dat nou zo moeilijk.
Ik dacht dat je je tentakel wilde laten verwijderen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:31 schreef Hildy het volgende:
Ach, mensen zijn kuddedieren.
(Ik ben gewoon op de verkeerde planeet geboren. Geen wonder dat ik m'n lichaam haat, ik mis m'n tentakels)
Uhm... misschien dat je de penis wat geidealiseerd hebt? Je kunt d'r alleen staande mee piesen hoor, 't is geen 3de handje.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je tentakel wilde laten verwijderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |