De ware reden voor het verlies!!1111quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:49 schreef Stofje het volgende:
Kansloze missie. Zaterdag was ik in het Gelredome om Roger Waters te zien schitteren, toen heb ik wel even op de middenstip gepist.
Bert is familie van me en ik ben 44 heb hem nog live zien scoren op het WK-78.quote:
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:35 schreef Superheld het volgende:
Ben benieuwd of we nog spelers overhoudenen vooral wie er dan bij komen...
Maak daar maar Vak G vanquote:Op zondag 13 mei 2007 16:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar![]()
Snap niet wat een Twente met Schreuder moet doen , dan kan die beter naar Nac , al zal Twente wel weer terugvallen na zoon seizoen , maar nog ff over gister.
Die paar mensen die er op de B-side en G-side zaten maakte nog wel een aardig sfeertje, zeker hoe ze Petö op het eind toezongen , sommige dachten dat het over vitesse ging
, maar na een tijdje werd het wel duidelijk dat het over hem ging.
Ach ja wij hebben nu 2x revanche gehaald en gaan ( zoals het er nu voorstaat ) weer een leuke derby tegemoet![]()
Maar ff veranderd voor andere rare dingen gaan denkenquote:Op zondag 13 mei 2007 16:28 schreef Superheld het volgende:
[..]
Maak daar maar Vak G van.
De 2e helft nog ff staan kijken na gratis binnenkomstwas vrij weinig, alleen afscheid Peto was mooi.
Wel toch? Dat was op tv, allemaal: LEEEEEOOOOOOquote:Op zondag 13 mei 2007 18:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Maar ff veranderd voor andere rare dingen gaan denken![]()
inderdaad dat afscheid was wel mooi , hij ging weliswaar net zoals Leonardo op de schouders van de spelers , maar Peto werd wel minutenlang toegezongen en dat werd Leo ( als ik het me goed heriner ) weer niet.
Niet minutenlang.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wel toch? Dat was op tv, allemaal: LEEEEEOOOOOO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |