quote:Dat is logisch...
Op woensdag 30 januari 2002 15:32 schreef vrijgezellig het volgende:
Kijk dat is dus nu net het probleem, ik wil het pur voor de sex. leuk avondje en zo en daarna nooit meer kontakt. Gewoon omdat ik gen zin heb om me te binden. Heb het toch al druk zat! Maar de meeste vrouwen willen wel meer. Herkennen jullie dit?
ps zie ook Vanilla Sky voor dit probleem ! aanrader
quote:Wat een lulkoek!
Op woensdag 30 januari 2002 15:34 schreef Mukie het volgende:
Dat is logisch...
De meeste vrouwen willen (meestal onderbewust) een relatie.
Voor een vrouw is het nl een soort belofte die je doet, wanneer je met iemand naar bed gaat. Ookal is het alleen maar voor het plezier.
Sorry
Maar dat is dus echt niet waar! Ik ben ook wel eens just4fun met een jongen geweest terwijl ik niet op zoek was naar een relatie. En ook na afloop had ik geen enkele behoefte aan een relatie met de persoon in kwestie. In dat geval was de jongen zelfs degene die maar bleef bellen...
En ik weet zéker dat ik niet het enige meisje ben met die ervaring. Sure, het is als jongen zijnde wat moeilijker om een meisje te vinden die met je meegaat maar dat is volgens mij vooral omdat:
1-> Er voor dames altijd een veiligheidsrisico aan kleeft
2-> Omdat dames een heel stukje kieskeuriger zijn in hun bedpartners dan de heren...
Het kán dus met emotionele toestanden te maken hebben, maar dat hoeft zeker niet!
quote:Waarom zijn vrouwen kieskeuriger, terwijl je van te voren al weet dat je het puur voor de sex doet? Een lekkere vent hoeft geen lekkere sex te zijn.
Op woensdag 30 januari 2002 15:45 schreef Hik het volgende:[..]
Wat een lulkoek!
Sorry
Maar dat is dus echt niet waar! Ik ben ook wel eens just4fun met een jongen geweest terwijl ik niet op zoek was naar een relatie. En ook na afloop had ik geen enkele behoefte aan een relatie met de persoon in kwestie. In dat geval was de jongen zelfs degene die maar bleef bellen...
En ik weet zéker dat ik niet het enige meisje ben met die ervaring. Sure, het is als jongen zijnde wat moeilijker om een meisje te vinden die met je meegaat maar dat is volgens mij vooral omdat:
2-> Omdat dames een heel stukje kieskeuriger zijn in hun bedpartners dan de heren...Het kán dus met emotionele toestanden te maken hebben, maar dat hoeft zeker niet!
Dans jij ook salsa?
[Sarcasme mode on]
Huh, ik wil sex, zonder verplichtingen, ben ik nu een man? Herkennen jullie dit? Waarom hebben vrouwen dit niet?
[/Sarcasme mode off]
Dikke lul, vrouwen hebben het ook, en misschien zijn die nog wel ranziger dan mannen, alleen ruiken die waarschijnlijk of je kan naaien of niet... Bedenk zelf maar in welke categorie je valt...
quote:Daarom schreef ik ook MEESTAL...
Op woensdag 30 januari 2002 15:45 schreef Hik het volgende:[..]
Wat een lulkoek!
Sorry
2-> Omdat dames een heel stukje kieskeuriger zijn in hun bedpartners dan de heren...Het kán dus met emotionele toestanden te maken hebben, maar dat hoeft zeker niet!
* Mukie hoort daar btw ook niet bij hoor, maar de meeste meiden die ik ken wel
quote:Nee
Kijk dat is dus nu net het probleem, ik wil het pur voor de sex. leuk avondje en zo en daarna nooit meer kontakt. Gewoon omdat ik gen zin heb om me te binden. Heb het toch al druk zat! Maar de meeste vrouwen willen wel meer. Herkennen jullie dit?
quote:Dan wel naar "the red light district"
Op woensdag 30 januari 2002 15:35 schreef DJKoster het volgende:
Voor sex kun je ook naar Amsterdam, weet je zeker dat die vrouwen niet meer willen
quote:Was de beschaving daar juist niet groot door geworden
Op woensdag 30 januari 2002 16:43 schreef 4ThloN1000 het volgende:
Ga rukken als het alleen voor de sex is ffs...
Jaren technologie en beschaving verkloot door hormonen
quote:Waarom...dat is een goede vraag ja...Ik weet alleen dat ik erge moeite zou hebben om het te doen met een hele lelijke man (OK, de meeste mannen misschien ook) of één die vreselijk dom uit z'n ogen kijkt (en dat is iets dat de meeste mannen dan weer minder bezig houdt).
Op woensdag 30 januari 2002 15:49 schreef lantapara het volgende:
Waarom zijn vrouwen kieskeuriger, terwijl je van te voren al weet dat je het puur voor de sex doet? Een lekkere vent hoeft geen lekkere sex te zijn.Dans jij ook salsa?
Gek is dat hè, want zoals je al zegt, je neemt 'm niet mee voor een goed gesprek...maar toch..
Ja, ik dans ook salsa ! Jij dus ook? Waar?
quote:Ja, eerst was het 75 piek, nu 50 euro. Stomme hoer.
Maar de meeste vrouwen willen wel meer. Herkennen jullie dit?
quote:Volgens mij zijn vrouwen zeker kieskeuriger!
Op woensdag 30 januari 2002 16:49 schreef Hik het volgende:[..]
Waarom...dat is een goede vraag ja...Ik weet alleen dat ik erge moeite zou hebben om het te doen met een hele lelijke man (OK, de meeste mannen misschien ook) of één die vreselijk dom uit z'n ogen kijkt (en dat is iets dat de meeste mannen dan weer minder bezig houdt).
Gek is dat hè, want zoals je al zegt, je neemt 'm niet mee voor een goed gesprek...maar toch..
Ja, ik dans ook salsa
! Jij dus ook? Waar?
Ik ken geen dames die idd met een lelijke jongen, ok dat is relatief, of met eentje die heel dom uit zijn ogen kijkt (goed omschreven Hik) iets wil, (relatie of alleen sex).
Ik heb zelf ook minimale eisen, en die liggen best hoog. Als je met elkaar vrijt dan wil je eigenlijk geen lelijkerd voor je neus, ik zou daar absoluut niet mee kunnen zoenen of sterker nog daar word ik niet eens opgewonden van.
quote:Een leuk karakter is voor mij bijvoorbeeld echt niet genoeg...
Op woensdag 30 januari 2002 17:27 schreef zwijntje het volgende:
Misschien heb je een leuk karakter maar geen leuke looks?
Een man aleen voor de sex moet natuurlijk wel sexy zijn.
Ken zat mensen/mannen met leuk karakter alleen dat zou ik het bed dus echt niet mee willen delen.
Enne Kimmie.... leuke site heb je
Een jongen kan nog weleens kiezen tussen scoren of gewoon dom zuipen en met z'n tienen hand in hand op het podium dansen.
quote:Nee. Ik doe het omdat ik het lekker vind. En ook niet zomaar met iedereen.
quote:Dat zijn harde uitspraken, maar dan vraag ik me toch af waarom alle mannen die in de disco rondhangen en iemand willen nemen, negen van de tien keer alleen naar huis gaan??
Op woensdag 30 januari 2002 17:32 schreef Passione het volgende:
vrouwen zijn erger dan mannen hoor.
Elke meid in een discotheek wil genomen worden, elke.Een jongen kan nog weleens kiezen tussen scoren of gewoon dom zuipen en met z'n tienen hand in hand op het podium dansen.
quote:
Elke meid in een discotheek wil genomen worden, elke.
quote:De meeste vrouwen worden op de wc van de discotheek genomen.. Mee naar huis nemen is ook niet alles....stel je voor dat je ouders wakker worden als je aan het krikken bent om 5 uur 'sochtends met een alcohollucht van jewelste.
Op woensdag 30 januari 2002 17:38 schreef just2good2bewrong het volgende:[..]
Dat zijn harde uitspraken, maar dan vraag ik me toch af waarom alle mannen die in de disco rondhangen en iemand willen nemen, negen van de tien keer alleen naar huis gaan??
quote:Wat lul jij man? Waarom ga jij uit als ik vragen mag? Sommige mensen gaan gewoon uit voor de gezelligheid hoor. Ik wel in ieder geval.
Als een meisje alleen voor de seks met mij naar bed zou gaan zou ik genoeg over diegene weten. Het zou namelijk dom zijn om te denken dat jij de eerste of enige bent voor haar. En ik zie het op zich niet zo zitten om mijn ******* in een gemeenschapshoer te stoppen .
quote:Biertje?
Op woensdag 30 januari 2002 17:46 schreef Afketser het volgende:[..]
De meeste vrouwen worden op de wc van de discotheek genomen.. Mee naar huis nemen is ook niet alles....stel je voor dat je ouders wakker worden als je aan het krikken bent om 5 uur 'sochtends met een alcohollucht van jewelste.
quote:niet elke kerel is goed genoeg.
Op woensdag 30 januari 2002 17:38 schreef just2good2bewrong het volgende:[..]
Dat zijn harde uitspraken, maar dan vraag ik me toch af waarom alle mannen die in de disco rondhangen en iemand willen nemen, negen van de tien keer alleen naar huis gaan??
quote:Dus als ik naar een disco ga, wil ik genomen worden ?
hmmm
quote:Tuurlijk maar dat zit bij de prijs in begrepen.
Op woensdag 30 januari 2002 18:24 schreef Mukie het volgende:[..]
Dus als ik naar een disco ga, wil ik genomen worden ?
Ik kan dus niet gewoon met ee stel vrienden erheen gaan om bvb me lam te zuipen, mensen te bekijken en te gaan dansen (een van de leukste dingen die ik graag doe in een disco)hmmm
Weet je hoe ik dat weet? Je raad het nooit...maar ik praat met die mensen en dan vertellen ze het mij, verassend hè? Er zijn dus ook gewoon vrouwen naar de disco die gaan om plezier te maken met hun vrienden/vriendinnen, en niet persé om genomen te worden.
En kom nu niet met van dat slappe geouwehoer aan dat ik niet goed kijk ofzo, ik ben niet blind en mijn vrienden ook niet.
(PS. ga 's naar een homosauna, dan weet je wat ik bedoel )
quote:Wat een onzin!
Op woensdag 30 januari 2002 15:34 schreef Mukie het volgende:[..]
Dat is logisch...
De meeste vrouwen willen (meestal onderbewust) een relatie.
Voor een vrouw is het nl een soort belofte die je doet, wanneer je met iemand naar bed gaat. Ookal is het alleen maar voor het plezier.ps zie ook Vanilla Sky voor dit probleem ! aanrader
Geloof serieus dat het vrouwlijk volk 30X erger is dan het mannelijk volk, maargoed boeit me weinig meer mannen moeten gewoon ook zelfstandig worden en laat de vrouwen maar is wat initiatief nemen.
quote:Thanx, maar um.... Nee je theorie klopt voor geen meter.
Op woensdag 30 januari 2002 18:23 schreef Passione het volgende:[..]
Je haalt de geile mokkels er zo uit hoor. Goed en mooi opgemaakt, en goed aan het dansen. Dus niet slap ouwehoeren dansen, maar echt goed, gericht op het dansen.
Die willen genomen worden.
EN je kunt me niet vertellen dat elke mooie meid die goed kan dansen alleen maar daar is om genomen te worden. Je weet dat de meeste mensen uitgaan om plezier te hebben? Of om gezsellig iets te doen met hun vrienden ? Dat heet een social life. En niet een kom-maar-hier-en-neem-me-want-daarom-heb-ik-me-opgetut life
quote:MEESTAL
Op woensdag 30 januari 2002 20:55 schreef -R-a-v-e-n- het volgende:[..]
Wat een onzin!
Ik wil zelf ook geen relatie om de sex. Sex om de sex vind ik persoon
Hoe vaak moet ik dat nog zeggen ?
Dit geldt niet voor iedereen !
Maar daar gaat het nu om, wat vind je van sex om de sex ?
quote:tuurlijk schatje...
Op woensdag 30 januari 2002 21:03 schreef Mukie het volgende:[..]
Thanx, maar um.... Nee je theorie klopt voor geen meter.
Ik weet dat ik goed kan dansen (das geen eigendunk, dat krijg ik alleen vaak naar me kop geslingerd) maar dan nog zeg ik niet:"kom maar hier, ik ben lekker, kan goed dansen, pak me maar, want anders zou ik niet zo doen ?"
Laat me niet lachenEN je kunt me niet vertellen dat elke mooie meid die goed kan dansen alleen maar daar is om genomen te worden. Je weet dat de meeste mensen uitgaan om plezier te hebben? Of om gezsellig iets te doen met hun vrienden ? Dat heet een social life. En niet een kom-maar-hier-en-neem-me-want-daarom-heb-ik-me-opgetut life
quote:Werd pas benaderd door dit vrouwtje via ICQ, misschien wat voor jou? :
Op woensdag 30 januari 2002 17:15 schreef vrijgezellig het volgende:
Waar ik gewoon niet uitkom is dat je als man blijkbaar niet dat zelfde bij de vrouwen vaak tegen komt. Jammer.
Ach misschien ooit eens elders.....
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 18:23 schreef Passione het volgende:niet elke kerel is goed genoeg.
Maar vrouwen zijn net zo gewillig als mannen als het gaat om een knap, lekker iemand.
9 van de 10 meiden met wie ik een 'ons' had, werden al nat tijdens het flirten. De hele sfeer doet het hem in een discotheek. De muziek, het dansen etc. Meiden zijn gewoon geil tijdens uitgaan.
Je haalt de geile mokkels er zo uit hoor. Goed en mooi opgemaakt, en goed aan het dansen. Dus niet slap ouwehoeren dansen, maar echt goed, gericht op het dansen.
Die willen genomen worden. Tis echt zo, ik haal ze er zo uit (en dan echt mooie meiden, die normaal gesproken net en soms preuts zijn, worden supergeil in een discotheek), test maar dit weekend, en bedank me later.
Je was toch hopelijk niet serieus hè?!
quote:Ehm...niet iédereen hier zit nog op de middelbare school, jongetje. Sommige mensen hebben gewoon een eigen huis!
Op woensdag 30 januari 2002 17:46 schreef Afketser het volgende:[..]
De meeste vrouwen worden op de wc van de discotheek genomen.. Mee naar huis nemen is ook niet alles....stel je voor dat je ouders wakker worden als je aan het krikken bent om 5 uur 'sochtends met een alcohollucht van jewelste.
Ik weet niet of je trouwens wel eens een wc in een discotheek heb gezien...ehm...bah!
Vwb de vraag van de topicstarter; ik ben zelf een vrouw en herken het absoluut.
Ik heb namelijk nog niet iemand gevonden die in staat is mij aan te vullen; sterker nog tot nu toe heeft elke man mij belemmerd in mijn ontwikkeling en dus heb ik besloten er dan maar niet aan te beginnen.
Ik ben gewoon enorm tevreden met mezelf; ik zie er verdomd goed uit; kan me meer dan goed onderhouden, eigen huis, eigen auto , eigen beestje....the works.
Ik verwacht dus van een relatie dat het aanvult; anders zit ik mijn tijd te verdoen.
Toch moet je ook ergens die "lading" kwijt en dus komt het voor dat ik me waag aan one-night stands; of er zelfs de befaamde "neukertjes" op na houd.
So?
Ik heb geen tijd voor geklooi en wil dan een quick fix, dat is mijn goed recht.
Als mij dat dan een slet maakt,
prima, maar wel een verdomd tevreden slet
[Dit bericht is gewijzigd door SHE op 31-01-2002 09:09]
quote:weet je dat dat heel ziek is? Sex hoort misschien wel bij een relatie, maar sex is een stukje van jezelf weg geven, en dat hoor je te doen aan iemand van wie je houdt.
Ik ben heus niet iemand die tegen sex voor't huwelijk is, maar sex om de sex, omdat je je eigen behoeften niet een beetje kan bedwingen vind ik wel ziek..
no offense
Zie mijn reply erboven...wil graag die discussie met je aangaan, want die verlies je geheid!
quote:ten eerste: ik maak niet hem maar de gedachte opzich voor ziek uit.
Op donderdag 31 januari 2002 09:13 schreef SHE het volgende:
Je zet er no offense onder terwijl je hem voor ziek uitmaakt.Zie mijn reply erboven...wil graag die discussie met je aangaan, want die verlies je geheid!
ten tweede: discussie is prima, maar ik val niemand op iets aan ofzo, maar vertel mijn mening wel. En als jij zo stellig bent in wat jij er van vindt dan wordt het een eindeloze discussie want ik sta hier ook wel zeker in.. ( denk ik )
Maar dat is dus mijn mening erover, net zoals SHE het op haar eigen manier doet. En die mening moet je respecteren, net zoals anderen pas gaan sexen als ze al 5 jaar dezelfde partner hebben...
quote:Jep, ik heb het regelmatig dat meiden meer van me verwachten nadat we het bed hebben gedeeld. Het komt af en toe hard aan als ik het bij 1 avondje wil houden.
Overigens is het niet zo dat niemand kans maakt op mijn dan 1 avond met mij, maar dan moet ze wel heel erg leuk zijn. En dat komt jammergenoeg niet zo vaak voor.
Volgens mij is met iemand naar bed gaan dan niet speciaal meer hoor...
quote:Nee, speciaal is dat dan ook niet, maar imo hóeft het ook niet altijd speciaal te zijn....
Op donderdag 31 januari 2002 12:00 schreef Kwaruteru het volgende:
Waar is dat stukje liefde dan? het heet toch van oorsprong: de liefde bedrijven? Waarom koppelen jullie dat allemaal (de meesten) zomaar los? Je gaat in mijn beleving toch met iemand naar bed omdat je daar iets intiems mee wilt delen, genegenheid enzo? Alleen maar naar bed zonder dat je daar een emotionele binding mee hebt?Volgens mij is met iemand naar bed gaan dan niet speciaal meer hoor...
Hé ik snap wel wat je bedoeld hoor! Toen ik wat jonger was (dit is niet denigrerend bedoeld, laat dat ff duidelijk zijn!) dacht ik ook dat ik het nóóit of te nimmer zou doen met iemand waar ik niet van hield. Ik ben opgevoed met het idee dat sex voorbehouden is aan mensen die een relatie hebben. Maar in de loop der tijd ben ik er toch anders over gaan denken! Sex kán heel speciaal zijn, met een persoon waar je heel verliefd op bent. Dan is het waarschijnlijk meer wat jij bedoeld met "de liefde bedrijven".
Sex kan ook gewoon lekker zijn, spannend, geil en zonder verdere banden. Je hebt dan niet dat speciale gevoel (wél een heleboel andere gevoelens overigens ), maar het kan desalniettemin erg prettig zijn!
Het één is niet béter dan het andere, het is gewoon ánders!
quote:Wat ik daar van vind?
Op woensdag 30 januari 2002 21:05 schreef Mukie het volgende:[..]
MEESTAL
Hoe vaak moet ik dat nog zeggen ?
Dit geldt niet voor iedereen !Maar daar gaat het nu om, wat vind je van sex om de sex ?
hoerig.
quote:Ik denk dat het niet het goede topic is om over de ontstaansgeschiedenis van woorden te gaan discussieren.
Waar is dat stukje liefde dan? het heet toch van oorsprong: de liefde bedrijven?
quote:Hou dat vooral zo. Ik bedoel, er is geen reden om van jouw principes af te wijken, omdat een paar onbekende mensen op een internetsite dat doen. Dus blijf vooral doen waar jij je prettig bij voelt. Iedereen heeft toch zijn eigen redenen waarom hij de dingen doet. Ik wil nu niet verder ingaan op het waarom, van mijn kant. Maar als jij gelukkig bent zoals je nu leeft, hou dat dan vooral zo.
Je gaat in mijn beleving toch met iemand naar bed omdat je daar iets intiems mee wilt delen, genegenheid enzo? Alleen maar naar bed zonder dat je daar een emotionele binding mee hebt?Volgens mij is met iemand naar bed gaan dan niet speciaal meer hoor...
**= Het kan overigens best af en toe langer duren dan 1 avondje, voordat ik met iemand het bed in duik. Maar ja, als ik alle uitzonderingen moet gaan opschrijven, wordt het zo'n lange zin.
Dit is dus een bewuste keuze dus zeker niet ziek!
Waar luister je naar als je geen relatie hebt, maar wel verliefd bent dus?
(ik zal hem voor mijzelf beantwoorden, de keren dat ik een "ons" had terwijl ik super verliefd was op een ander, had ik er later zoooo veel spijt van.)
Verliefdheid is en groter complex dan alleen ff wippen, beide blij en tot nooit meer ziens
quote:
Waar is dat stukje liefde dan? het heet toch van oorsprong: de liefde bedrijven? Waarom koppelen jullie dat allemaal (de meesten) zomaar los?
jezus wat een moraalridder
Ik heb nieuws voor je. Sex kan heeeeeeel goed zonder liefde.
No problem. Gewoon lekker sex voor de sex.
Dat jij dat met je purteinse en calvinistische instelling niet wil, maakt het nog niet ziek.
Ik vind het ziekelijker als mensen dit soort dingen als ziek bestempelen.
quote:nou ja... de mening van sommigen groepen in de flower power tijd vind ik ook niet bepaald geweldig. Ik bedoel, we zijn toch niet complete dieren?
Op zondag 03 februari 2002 20:18 schreef X-Ray het volgende:[..]
jezus wat een moraalridder
Ik heb nieuws voor je. Sex kan heeeeeeel goed zonder liefde.
No problem. Gewoon lekker sex voor de sex.Dat jij dat met je purteinse en calvinistische instelling niet wil, maakt het nog niet ziek.
Ik vind het ziekelijker als mensen dit soort dingen als ziek bestempelen.
En wat iemand zei over "het heet van oorsprong liefde bedrijven"... op het moment zelf hou ik heeeeeeeeeeeeel veel van haar
quote:mooi dus, eindelijk een kort maar krachtige mening.
Op donderdag 31 januari 2002 12:14 schreef -R-a-v-e-n- het volgende:[..]
Wat ik daar van vind?
hoerig.
quote:zeker weten
Op woensdag 30 januari 2002 22:47 schreef Passione het volgende:[..]
tuurlijk schatje...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |