Tja, da's ook wat. Ik heb mijn rustplaats nog niet uitgekozen in ieder gevalquote:
oei dat wordt een dure grap danquote:Op zondag 13 mei 2007 22:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tja, da's ook wat. Ik heb mijn rustplaats nog niet uitgekozen in ieder gevalDe meeste familieleden liggen begraven vlakbij de Eyüp moskee. En dat is nou net een plek die erg geliefd is bij religieuze mensen. Sterker nog, het zit er gewoon bomvol
![]()
je bedoelt op opaquote:Op zondag 13 mei 2007 22:37 schreef ACT-F het volgende:
Welnee, gewoon gezellig bij opa liggen, nog goedkoper
Ik vraag me af hoe dat gaat bij zo'n familiegraf. Ik zie regelmatig zerken waar 'Kim bilir ne ailesi' op staat (niet letterlijk hèquote:
als ik nachtmerries krijg (geesten enzo), komt het door jou hequote:Op zondag 13 mei 2007 23:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jah, ik probeerde een beetje leven in deze topic te blazen, maar het liep anders![]()
Boe!quote:Op zondag 13 mei 2007 23:37 schreef Emel het volgende:
[..]
als ik nachtmerries krijg (geesten enzo), komt het door jou he![]()
Joe- You Are So Beautifulquote:
Heb ik nietquote:
ik draag wel hakkenquote:Op zondag 13 mei 2007 23:57 schreef saban het volgende:
[..]
Heb ik niet
Draai jij 'm dan
Je bent niet te lang he, we moeten wel bij elkaar passen kwa lengte :p
haha nee...komt goed broertjequote:Op zondag 13 mei 2007 23:59 schreef saban het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde, je bent niet langer als dat ik ben he?
sendequote:
Gunaydinquote:
Vertel?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:04 schreef Emel het volgende:
hehe eindelijk reactie van de universiteit.
ik wil weer gaan studeren, dus moet heel veel voor regelen.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 18:10 schreef Emel het volgende:
[..]
ik wil weer gaan studeren, dus moet heel veel voor regelen.
quote:Op maandag 14 mei 2007 18:40 schreef Burakius het volgende:
dadels ftw
ik wil een postacademische opleiding doen. Na de uni kun je nog steeds hoger komen hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 19:06 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
waarom in hemelsnaam? Je hebt toch al uni? Hoger kun je niet hoor, en diploma's worden ook steeds minder waard, helemaal van die saaie academische.
Of wil je een hele andere richting op dan je nu bent?![]()
OK, dat kan natuurlijk. Maar het is nog beter als je baas het betaalt. Dat zit er niet in?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:50 schreef Emel het volgende:
[..]
ik wil een postacademische opleiding doen. Na de uni kun je nog steeds hoger komen hoorik word nog beter en duurder
![]()
Ah slim, ik ga volgend jaar waarschijnlijk ook beginnen met een nieuwe opleidingquote:Op maandag 14 mei 2007 18:10 schreef Emel het volgende:
[..]
ik wil weer gaan studeren, dus moet heel veel voor regelen.
wie het gaat betalen, komt nog welquote:Op maandag 14 mei 2007 20:06 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
OK, dat kan natuurlijk. Maar het is nog beter als je baas het betaalt. Dat zit er niet in?![]()
Ik heb de mijne ook zelf moeten betalen hoorHeb er nog niet veel plezier van gehad, anders dan een heel leuk studiejaar, heel leuk
De financiele uitbetaling komt nog wel
![]()
wat ga je studeren?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:33 schreef saban het volgende:
[..]
Ah slim, ik ga volgend jaar waarschijnlijk ook beginnen met een nieuwe opleiding![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:04 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
En dat voor een islamitische begraafplaats![]()
Vast iets wat ik naderhand niet leuk ga vindenquote:
volgens mij een saaie studiequote:Op maandag 14 mei 2007 23:32 schreef saban het volgende:
[..]
Vast iets wat ik naderhand niet leuk ga vinden
Ik denk Bedrijfskundige Informatica.
Ligt helemaal aan de studie die je doet. Een MBA betaalt zich makkelijk terug hoor. Maar voor alles geldt dat je ook een beetje geluk moet hebben.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:33 schreef Emel het volgende:
[..]
wie het gaat betalen, komt nog welstudie kost 15 duizend euro
![]()
heb jij nog verder gestudeerd na je uni?
voor de studie die ik wil doen moet ik ook ergens twee jaar blijven werken. Ik krijg dan supervisie vanuit de praktijk en als het goed is betaalt de baas 50% van de studiekosten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:02 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan de studie die je doet. Een MBA betaalt zich makkelijk terug hoor. Maar voor alles geldt dat je ook een beetje geluk moet hebben.
Ik heb mijn eigen MBA gelapt, maar vrienden van mij hebben opleidingen gedaan die de baas financieert. Je moet dan wel een tijdje (jaartje of 2 blijven) bij het bedrijf blijven, maar verder niet. Je salaris gaat daarna zelfs flink omhoog.
Jij zit met psychologie natuurlijk in een andere situatie, maar ook dan moet het zich gaan uitbetalen, vooral een een hoger uurtarief.
Oh ja, en 15.000 is een heel normaal bedrag en zelfs al richting goedkoop.
dat kanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:04 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
en als hij dat nu wél leuk vindt?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |