ik merk het, maakt niet uit. Ik PM je welquote:
nee hoor, komt wel goed.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Mooi. Slotje erop en afvoeren.
quote:
sow dat is lang geledenquote:
haha weer veel gezopen enzo?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:11 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Bijna weekend deze kangeroe komt weer tot levenEn met emel ?
Ik kan niet zeggen dat je het niet probeertquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:14 schreef Emel het volgende:
weekend!
goed van me hequote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:18 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat je het niet probeert![]()
Hmmm, the usual, maar daar heb ik juist zin inquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:35 schreef Emel het volgende:
[..]
goed van me heik ga je nog PM'en! het is niet zo dat ik met niemand van Turkentopic nog contact mee heb. Wij spreken elkaar nog regelmatig en ik sms met saban.
nog plannen voor het weekend?
klinkt goedquote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:13 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Hmmm, the usual, maar daar heb ik juist zin inIk ga in ieder geval nu lekker trainen
![]()
Daarna boodschapjes doen denk ik en koffie met gebak![]()
Ik was slecht vandaagquote:
Maar dan moet je door de weeks natuurlijk wel meer meer werken, toch?quote:ik moet werkenmaar daar komt hopelijk een einde aan! ik overweeg om na de zomer niet meer weekends te gaan werken.
was je niet fit genoeg vandaag?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:10 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik was slecht vandaagWas binnen no-time helemaal kapot
Uiteindelijk wel lekker gezweet
![]()
[..]
Maar dan moet je door de weeks natuurlijk wel meer meer werken, toch?Ik wil straks 4 daagjes in de week werken en dan ook nog de weekends gewoon vrij
![]()
![]()
Ik dácht dat ik fit wasquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:28 schreef Emel het volgende:
[..]
was je niet fit genoeg vandaag?
ja ik ga doordeweeks meer werken. Als ik dat geregeld heb, stop ik met weekends werken. Dinsdag heb ik een sollicitatiegesprek, effe afwachten.
Hoeveel dagen werk jij nu?
serieus? je wil verhuizen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:31 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik dácht dat ik fit wasFoute inschatting
Volgende keer sta ik er wel weer hoor
![]()
Ik werk gewoon 5x8 met wat overuurtjes, maar ik maak het niet al te bont. Ik heb alleen gigantische reistijden dus ik ben gewoon lang van huis. Daarom wil ik misschien gaan verhuizen naar de hofstad![]()
Werk zequote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:37 schreef Emel het volgende:
[..]
serieus? je wil verhuizen?![]()
hey ik ben weg, spreek je snel weer![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:31 schreef ACT-F het volgende:
Ik wil nu al op vakantie. Ik mis mijn dorpje![]()
[afbeelding]
we hoeve helemaal geen feyenoorders in de haagquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:31 schreef -scorpione- het volgende:
Daarom wil ik misschien gaan verhuizen naar de hofstad![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:32 schreef LijpeTurk het volgende:
eeey pendejos, alles flex.
LijpeTurk meldt
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
we hoeve helemaal geen feyenoorders in de haag![]()
Welk dorpje is dat? Mijn dorpje heet Istanbul, misschien heb je er wel van gehoordquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
![]()
ga komende zomer ook naar mn dorp
[afbeelding]
klik maar op de linkquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Welk dorpje is dat? Mijn dorpje heet Istanbul, misschien heb je er wel van gehoord![]()
als je nog een film wil checken kan je beter deze kijkenquote:Op zondag 13 mei 2007 00:06 schreef dvdfreak het volgende:
vanavond vizontele op tv
ga nou maar kijken, ga em ook checken voor de zoveelste keerquote:
Sütçüler dus, ik had geen idee waar het lag, dus ik heb het moeten opzoeken. Maar Isparta is me natuurlijk wel weer bekend.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
klik maar op de linkdie naam komt me niet vreemd voor iig
![]()
Die heb ik nog niet gezien, volgens mij valt ie ook een beetje tegenquote:Op zondag 13 mei 2007 00:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
als je nog een film wil checken kan je beter deze kijken
jups daar word ik begraven hoop ikquote:Op zondag 13 mei 2007 01:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Sütçüler dus, ik had geen idee waar het lag, dus ik heb het moeten opzoeken. Maar Isparta is me natuurlijk wel weer bekend.
het is niet echt een gangbare horror, omdat het eigenlijk helemaal niet over weerwolven gaat, maar over meisjes die ongesteld wordenquote:Op zondag 13 mei 2007 10:20 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien, volgens mij valt ie ook een beetje tegen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |