Ja leuk,quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:22 schreef hele_nare_user het volgende:
Dus dit is een topic speciaal voor turken?
* hele_nare_user weer snel de andere kant op kijkt
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:01 schreef skippy22 het volgende:
HakmetWist niet dat er nog een kangeroe @ het fok forum was
![]()
Ben je wel een kangeroequote:Op woensdag 11 april 2007 18:06 schreef Double-Helix het volgende:
Ik ben geen turk hihihi,mag ik toch in de op?
nee jij nietquote:Op woensdag 11 april 2007 18:06 schreef Double-Helix het volgende:
Ik ben geen turk hihihi,mag ik toch in de op?
Heeft vast te maken met mijn "ware aard" he,je quote alleen niet de stukje waar die gast de koerden verrot scheld he.quote:
nee jammer,ik ben een:quote:
kijk naar me sig. Dat zegt al genoeg. Ik mag je niet. Die gozer schold PKK uit. Dat weet jij ook. Altijd uit zijn context halen. Is echt een trend onder atheïstenquote:Op donderdag 12 april 2007 01:09 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Heeft vast te maken met mijn "ware aard" he,je quote alleen niet de stukje waar die gast de koerden verrot scheld he.
En moslims hebben een hand van om de feiten om te draaien,(quote:Op donderdag 12 april 2007 08:40 schreef Burakius het volgende:
[..]
kijk naar me sig. Dat zegt al genoeg. Ik mag je niet. Die gozer schold PKK uit. Dat weet jij ook. Altijd uit zijn context halen. Is echt een trend onder atheïsten
Ga weg uit dit topicquote:Op donderdag 12 april 2007 15:31 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
En moslims hebben een hand van om de feiten om te draaien,()
Omdat je alles haat aan Turken. De Islam en het Turk zijn. zie me sig. Jij bent een misselijk makend ventje.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:54 schreef Double-Helix het volgende:
Omdat ik geen moslim ben moet ik weg uit dit topic?
Gelukkig kunnen de andere Moslims en Turken wel normaal redeneren en nu discusie over.
ho ho ho,ik haat geen turken,ik haat geen moslims(me eigen moeder haten?) en je quote allleen mijn stukje waarin ik iemand uitscheld omdat hij de koerden haat,en jij met je owned koerden toen 400 turken ze een pak slaag gaven,blijkbaar haat je de ene terroristische partij en hemel je juist de andere op(grijze wolven)quote:Op donderdag 12 april 2007 15:58 schreef Burakius het volgende:
[..]
Omdat je alles haat aan Turken. De Islam en het Turk zijn. zie me sig. Jij bent een misselijk makend ventje.
Ai ai captainquote:Op donderdag 12 april 2007 16:09 schreef Triggershot het volgende:
Klaar zei ik, Double Helix je bent vrij om te reageren waar je wilt, dus ook in dit topic, maar wil jij en Burak je persoonlijke verschillen onder elkaar ergens anders uitvechten, geldt ook voor jou Burak. Klaar dus.
Tevree?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:15 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ai ai captain![]()
ot:ik vind baklava erg lekker,mag ik nu in de op![]()
tevredenquote:Op donderdag 12 april 2007 16:20 schreef Double-Helix het volgende:
wat is tevree?
hai skipquote:
Lahmacunquote:
helal olsun.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:09 schreef Burakius het volgende:
HAdi ben gidiyorum ümre yapmak icin. Saat 3'de gidiyor ucagam. Hakkinizi helal eddin.
Je word een hajn,feliquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:09 schreef Burakius het volgende:
HAdi ben gidiyorum ümre yapmak icin. Saat 3'de gidiyor ucagam. Hakkinizi helal eddin.
Maar ik ben geen TURK!quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:32 schreef yvonne het volgende:
Turken op FOK! #48 zonder vlammetjes
Ga ff lekker daar verder
euhhquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:27 schreef zainabber het volgende:
Wat doe ik hier! Ik ben een baggerkoelie!
Ow? ik zie er een slot op?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:01 schreef enter het volgende:
We zijn weer terug met de AA, check.
Goed man, elhamudillilah (quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:03 schreef Double-Helix het volgende:
Check,hoi Selim alles goed verder broeder?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
als 100% kaaskop zijnde, mag ik meedoen?
zoniet, dan blaas ik de turkse ontmoetingscentrum tegenover mijn huis op en de Yildirim moskee hier in de buurt![]()
let maar niet op ons we hebben onze eigen hoekje weer terug.quote:Op zondag 29 april 2007 10:19 schreef Emel het volgende:
allemaal nieuwe mensen hier. Wie zijn jullie?
Ik ben skippy de bos kangeroequote:Op zondag 29 april 2007 10:19 schreef Emel het volgende:
allemaal nieuwe mensen hier. Wie zijn jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |