Ja, ik had een mailtje gestuurd naar S-E...quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:58 schreef Adagio het volgende:
Niet na te bestellen? Hm. dan zal ik vanaf nu ff wat voorzichtiger met de mijne zijn dan...
Wat zeg je?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:08 schreef mcDavid het volgende:
Misschien zit'ie nog in je oor?
je doet je naam weer eer aanquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:59 schreef fraubitch het volgende:
ik heb ze wel nog en ik geef ze niet af![]()
Oh, ik had namelijk een mail gestuurd, maar ze vertelde mij dat ze dat niet hadden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:15 schreef RD4 het volgende:
Ik zou ff mailen naar SE, als oud medewerker wetende stuurt men het je wel op.
Wat moet jouw leven heerlijk simpel zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:29 schreef mcDavid het volgende:
enniewee koop bij de bart smit voor 3 euro een nieuw setje oordopjes en raus daar de rubbertjes af.
Ik heb ze er toch écht eens zien liggen voor ¤2,95quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:14 schreef timbob het volgende:
[..]
Wat moet jouw leven heerlijk simpel zijn
Het zijn speciale rubbertjes, die geheel in je oor gaan. die heb je niet voor 3 eu bij de bartje smit.
Nouquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb ze er toch écht eens zien liggen voor ¤2,95
Mail naar: questions.NL@support.sonyericsson.comquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:15 schreef RD4 het volgende:
Ik zou ff mailen naar SE, als oud medewerker wetende stuurt men het je wel op.
helaas niet nee...`quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:44 schreef TC_Artemis het volgende:
Je kan apple in-ear rubbers er ook op zetten. Ken je niet iemand die een setje over heeft aangezien je 3 sets rubber krijgt.
Dankjewel! ik ga het proberen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:31 schreef RD4 het volgende:
[..]
Mail naar: questions.NL@support.sonyericsson.com
Er zijn 3 maten en hij wil graag de middelste maat, dan vallen de kleine en grote dus af.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:38 schreef Dwan het volgende:
jeetje wat een gedoe voor een paar rubbertjes.
als je er 3 soorten bij krijgt is er toch wel iemand die die andere 2 niet gebruikt en ze wil weggeven? of denk ik nu te simpel?
ik heb zelf een K700i met helaas een ander soort koptelefoontje die ik helemaal niet gebruik. je had hem in z'n geheel mogen hebben maar dit is zonder rubbertjes.
succes
Tof.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:22 schreef veldmuis het volgende:
Als ze hetzelfde zijn als die van de MDR-nogwattes-51, en zo ziet het er wel uit, wil ik wel ruilen tegen de kleine!
PM maar als je niets van SE hoort.
HA!quote:Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
Op dit moment hebben wij geen oordopjes voor de Sony Ericsson HPM-70.
Eventueel zou u de headset samen met het toestel moeten opsturen voor reparatie.
U heeft 1 jaar garantie op de headste, alleen moet het toestel meegestuurd worden om aanspraak te maken op de garantie.
U mag het opsturen naar onderstaande adres van ons reparatiecentrum
erg vriendelijk, maar de grote en kleine heb ik zelf nog, en die zitten niet goed.quote:Op zondag 15 april 2007 14:14 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik heb (of had) ook nog 2 setjes (klein en groot geloof ik) liggen in de bureaula op mijn werk. Als ik ze kan vinden, mag je ze hebben van me.
Of had ik ze nou eerder al eens naar een andere FoKker opgestuurd?
Tisquote:Op zondag 15 april 2007 14:35 schreef timbob het volgende:
[..]
erg vriendelijk, maar de grote en kleine heb ik zelf nog, en die zitten niet goed.
het zijn juist de middelste die bij mij passen en die ik kwijt ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |