Heli's zullen er vast wel inzitten ook.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:38 schreef Zwoerd het volgende:
Ik hoop dat ze er misschien nog wat kleine cessna vliegtuigjes in stoppen
ow dan was alleen six flags een aantal uur rijden denk ikquote:Op woensdag 11 april 2007 10:15 schreef MaxMark het volgende:
[..]
New Jersey ligt gewoon aan de overkant van de Hudson
en daar, heb je heeeeel veel open ruimte... dus dat moeten ze ook in de game hebbenquote:Op woensdag 11 april 2007 10:52 schreef MaxMark het volgende:
NJ is wel groot, vergeleken met Manhattan alleen, dus het is logisch dat je uren moest rijden. Op dit plaatje zie je hoe dicht ze bij elkaar liggen (en hoe groot NJ is)
[afbeelding]
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
en daar, heb je heeeeel veel open ruimte... dus dat moeten ze ook in de game hebben
Geen open ruimte, alleen stad.quote:not an inch of this world is wasted or dedicated to vast stretches of country or desert. It's a tightly packed metropolis
Precies met K-Rose op de achtergrondquote:Op woensdag 11 april 2007 11:47 schreef rival het volgende:
ik vind het ook jammer.... was heerlijk gewoon door de heuvels e.d. te crossen op de motor oid....
Misschien wel, dan maken ze toch meerdere DVDs voor de XBOX en een Blu-ray voor de PS3, maar dat zou wel weer erg duur worden.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:34 schreef MrX1982 het volgende:
Een teleurstelling vind ik het wel dat er maar een stad is ondanks het hogere detail. Beperking van een dvd?
een teleurstelling zal het niet wezen, ik ben tevreden geweest sinds gta 1 dusjahquote:Op woensdag 11 april 2007 11:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Precies met K-Rose op de achtergrond. Maar ja Rockstar heeft voor iets anders gekozen. Misschien valt het uiteindelijk wel mee met de teleurstelling.
Kleiner dan SAquote:Op woensdag 11 april 2007 12:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Geen vliegtuigen e.d, het spel zal groter zijn dan VC, maar kleiner dan SA.......hmmmmz
Anders neem je Broadway of 1st Ave gewoonquote:Op woensdag 11 april 2007 15:23 schreef Kadesh het volgende:
Ik hoop wel dat er een paar lange stukken snelweg in zitten.![]()
Dankjequote:Op woensdag 11 april 2007 15:09 schreef MaximusF1 het volgende:
v
v
v
v
v
http://nikobellic.blogspot.com/2007/04/scans.html
[nintendo64 kid] SCANS !![]()
^
^
^
^
^
Wat een prachtspel gaat dit worden zeg. En we zijn nog een half jaar van de release verwijderd. Ongelofelijk.
Thanks voor de linkquote:Op woensdag 11 april 2007 15:09 schreef MaximusF1 het volgende:
v
v
v
v
v
http://nikobellic.blogspot.com/2007/04/scans.html
[nintendo64 kid] SCANS !![]()
^
^
^
^
^
Wat een prachtspel gaat dit worden zeg. En we zijn nog een half jaar van de release verwijderd. Ongelofelijk.
Boh, in Vice City hadden ze ook helikoptersquote:Op woensdag 11 april 2007 12:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Geen vliegtuigen e.d, het spel zal groter zijn dan VC, maar kleiner dan SA.......hmmmmz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |