Er staat no planes, er staat nergens dat er niet gevlogen wordt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:23 schreef MaxMark het volgende:
Idd, als er niet gevlogen kan worden is dat wel een behoorlijke afknapper
Hmm, maar waar staat dat preciesquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:25 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Er staat no planes, er staat nergens dat er niet gevlogen wordt.
Er zitten dus heus wel vliegtuigen in gta iv, ze zijn niet dom bij rockstar hoor.quote:People need to understand: Game Informer magazine was given a demo to test out the very early betas of GTA 4 (Hence, we are in May. Game is to be released in October!). This means that many things that will be added in the final version of the game, aren't to be seen in the demo. Such as Planes, bikes etc.
Also, Rockstar are wise. They won't show everything just to a single magazine. And that's in the month of May! We have a lot of months till October...
That's what people really need to understand!
Tel er een uur bij op, volgens mij is die teller alleen voor Gmt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:42 schreef sander89 het volgende:
Er is een countdown naar de scansalleen ik weet bijna zeker dat die nep is.
http://www.bleacheatingfreaks.com/makeacountdown/?id=273072
Denk je niet dat de jongens bij Rockstar er bij zaten tijdens het spelen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Er zitten dus heus wel vliegtuigen in gta iv, ze zijn niet dom bij rockstar hoor.
Dan moeten ze het maar niet in NY doenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Denk je niet dat de jongens bij Rockstar er bij zaten tijdens het spelen?
En dacht je sowieso dat er vliegtuigen zouden zitten in een game geset in New York? Vliegtuigen werden om die reden ook al uit GTA III gehaald (evenals een personage met zijn sidemissions).
Ligt er aan hoe je dat doet, binnen NY kun je natuurlijk een hoop variėren.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:12 schreef MrX1982 het volgende:
Zo boeiend was dat vliegen toch niet in SA. Het is wel aardig maar niet meer dan dat.
Slechts een stad zou ik een stuk minder relaxed vinden.
Ja dat is ook zo. Rockstar maakt er ongetwijfeld iets moois vanquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:26 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je dat doet, binnen NY kun je natuurlijk een hoop variėren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |