Tip: ga op zoek naar the Order of the Virtuous Blood in de Imperial City, die betalen 250 voor elke portie Vampire Dustquote:Op zondag 22 juli 2007 13:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Nog geen geld voor joh. Heb net 1200.
Meningen verschillen, ik zat echt te watertanden en gewoon te genieten van het slotspektakel van de MQ, wat heeft Sean Bean toch een geweldige stem. Ik ben met je eens dat het gebeuren van de Oblivion Gates af en toe je strot uit komt, maar dat wordt dubbel en dwars gecompenseerd met het epische einde, dat heb ik een een roes gespeeld.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:09 schreef chingching105 het volgende:
mmm, ik heb beide gespeeld. Oblivion ziet er fantastisch uit. Gigantische wereld waar van alles te doen is, maar...... Persoonlijk mis ik iets alleen ik weet niet wat. Misschien verwachtte ik te veel van het spel. Ik vond het hoofdverhaal niet echt geweldig met steeds weer die poorten sluiten. De grotten enz. beginnen ook te vervelen. Misschien komt het ook wel door dat ik vlak voor de release van oblivion met morrowind bezig ben geweest en daardoor verzadigd ben/was.
Het is een mooi en leuk spel, maar een must have? Nee. Het is net als wanneer je een orgasme probeert uit te stellen, maar uiteindelijk ben je net te laat en kom je heel lafjes klaar. De voorpret van oblivion was geweldig met al die mooie screenshots en filmpjes, maar er mist iets in het spel
Ik heb hem inmiddels de cave uitgelokt en laten vermoorden door anderen. Heb nu dat zwaard dat ik kan verkopen of terugbrengen naar het kasteel van Chorrol maar kan ik hem niet beter houden??, beste zwaard dat ik tot nu toe heb gehad.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb nu een hele trollencave uitgemoord, maar de eindtrol is te sterk
Gewoon houden tot je een beter zwaard gevonden hebt. Zolang het een questitem is, is hij gewichtsloos en dat is natuurlijk erg handig. Inruilen tegen het schild kun je het beste zo laat mogelijk doen (lvl20+) om de beste versie te krijgenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik heb hem inmiddels de cave uitgelokt en laten vermoorden door anderen. Heb nu dat zwaard dat ik kan verkopen of terugbrengen naar het kasteel van Chorrol maar kan ik hem niet beter houden??, beste zwaard dat ik tot nu toe heb gehad.
Zoiets had ik volgens mij ook een keer. Volgens mij had ik toen een wat oudere saved game geladen e toen deed ie het weer goed. Maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:27 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Oblivion crasht steeds bij mij... Altijd als ik ongeveer een kwartier aan het spelen bent minimaliseert het spel steeds naar de desktop en als ik dan weer maximaliseer kan ik mijn muis en toetsenbord niet gebruiken. Mijn muis kan ik wel bewegen maar ik kan nergens op klikken en ik kan alleen de console openen. Enige oplossing is dus ctrl-alt-del, hoe los ik dit op?
Als je XFire draait, moet je die ff afsluiten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:27 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Oblivion crasht steeds bij mij... Altijd als ik ongeveer een kwartier aan het spelen bent minimaliseert het spel steeds naar de desktop en als ik dan weer maximaliseer kan ik mijn muis en toetsenbord niet gebruiken. Mijn muis kan ik wel bewegen maar ik kan nergens op klikken en ik kan alleen de console openen. Enige oplossing is dus ctrl-alt-del, hoe los ik dit op?
De Vampirequeeste doen. Die erg kut en lang isquote:Op maandag 30 juli 2007 12:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Help! Ik ben een vampier en ga overdag snel dood. Hoe kom ik hier vanaf?
Is er ookquote:Op maandag 30 juli 2007 15:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Had gehoop dat er nog een andere optie zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |