abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 juli 2007 @ 14:07:04 #201
28033 Pek
je moet wat
pi_51716835
quote:
Op zondag 22 juli 2007 13:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Nog geen geld voor joh. Heb net 1200.
Tip: ga op zoek naar the Order of the Virtuous Blood in de Imperial City, die betalen 250 voor elke portie Vampire Dust
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_51719696
Heb je er iets aan om nu al een huis te kopen?
  zondag 22 juli 2007 @ 15:51:03 #203
28033 Pek
je moet wat
pi_51720028
Mwoah, als je niet al te veel geld hebt zou ik nog even wachten. Dat krot in de IC is zonde van het geld imo. Je kunt slapen bij de Guilds waar je bij zit en als je spullen kwijt wilt is er een holle boomstronk in de Imperial City die veilig is
pi_51722239
Er zijn volgens mij weinig dungeons in OBL, vinden jullie dit ook? In tegenstelling tot MW.
Children of the night. What music they make.
  zondag 22 juli 2007 @ 22:47:30 #205
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_51732943
Ik vond dat er genoeg in zaten, en ze leken ook nog eens allemaal op elkaar
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 22 juli 2007 @ 23:09:37 #206
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_51733686
De gungeons waren geen hol aan. Jammer dat het steeds vaak binnen afspeelde .

The thiefs guild daarin tegen vond ik wel heel leuk om te doen.
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_51774076
Ik heb morrowind met veel plazier gespeeld (helaas niet uitgespeeld)
Is Oblivion dan een must have?
Fuck with a Hooker, get rucked.
pi_51775587
mmm, ik heb beide gespeeld. Oblivion ziet er fantastisch uit. Gigantische wereld waar van alles te doen is, maar...... Persoonlijk mis ik iets alleen ik weet niet wat. Misschien verwachtte ik te veel van het spel. Ik vond het hoofdverhaal niet echt geweldig met steeds weer die poorten sluiten. De grotten enz. beginnen ook te vervelen. Misschien komt het ook wel door dat ik vlak voor de release van oblivion met morrowind bezig ben geweest en daardoor verzadigd ben/was.

Het is een mooi en leuk spel, maar een must have? Nee. Het is net als wanneer je een orgasme probeert uit te stellen, maar uiteindelijk ben je net te laat en kom je heel lafjes klaar. De voorpret van oblivion was geweldig met al die mooie screenshots en filmpjes, maar er mist iets in het spel
  dinsdag 24 juli 2007 @ 18:41:44 #209
142782 Joncho
PopMartian
pi_51790888
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 10:09 schreef chingching105 het volgende:
mmm, ik heb beide gespeeld. Oblivion ziet er fantastisch uit. Gigantische wereld waar van alles te doen is, maar...... Persoonlijk mis ik iets alleen ik weet niet wat. Misschien verwachtte ik te veel van het spel. Ik vond het hoofdverhaal niet echt geweldig met steeds weer die poorten sluiten. De grotten enz. beginnen ook te vervelen. Misschien komt het ook wel door dat ik vlak voor de release van oblivion met morrowind bezig ben geweest en daardoor verzadigd ben/was.

Het is een mooi en leuk spel, maar een must have? Nee. Het is net als wanneer je een orgasme probeert uit te stellen, maar uiteindelijk ben je net te laat en kom je heel lafjes klaar. De voorpret van oblivion was geweldig met al die mooie screenshots en filmpjes, maar er mist iets in het spel
Meningen verschillen, ik zat echt te watertanden en gewoon te genieten van het slotspektakel van de MQ, wat heeft Sean Bean toch een geweldige stem. Ik ben met je eens dat het gebeuren van de Oblivion Gates af en toe je strot uit komt, maar dat wordt dubbel en dwars gecompenseerd met het epische einde, dat heb ik een een roes gespeeld.
pi_51793560
Heb nu een hele trollencave uitgemoord, maar de eindtrol is te sterk
pi_51795778
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 19:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb nu een hele trollencave uitgemoord, maar de eindtrol is te sterk
Ik heb hem inmiddels de cave uitgelokt en laten vermoorden door anderen. Heb nu dat zwaard dat ik kan verkopen of terugbrengen naar het kasteel van Chorrol maar kan ik hem niet beter houden??, beste zwaard dat ik tot nu toe heb gehad.
pi_51796105
Geen idee, is het voor een quest?
Children of the night. What music they make.
  woensdag 25 juli 2007 @ 06:02:31 #214
28033 Pek
je moet wat
pi_51807316
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 20:52 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik heb hem inmiddels de cave uitgelokt en laten vermoorden door anderen. Heb nu dat zwaard dat ik kan verkopen of terugbrengen naar het kasteel van Chorrol maar kan ik hem niet beter houden??, beste zwaard dat ik tot nu toe heb gehad.
Gewoon houden tot je een beter zwaard gevonden hebt. Zolang het een questitem is, is hij gewichtsloos en dat is natuurlijk erg handig. Inruilen tegen het schild kun je het beste zo laat mogelijk doen (lvl20+) om de beste versie te krijgen
pi_51820075
Oblivion crasht steeds bij mij... Altijd als ik ongeveer een kwartier aan het spelen bent minimaliseert het spel steeds naar de desktop en als ik dan weer maximaliseer kan ik mijn muis en toetsenbord niet gebruiken. Mijn muis kan ik wel bewegen maar ik kan nergens op klikken en ik kan alleen de console openen. Enige oplossing is dus ctrl-alt-del, hoe los ik dit op?
:) (:
  woensdag 25 juli 2007 @ 19:00:08 #216
28033 Pek
je moet wat
pi_51827269
Pfoe, dat kan van alles zijn...wat zijn je specs?
Zorg in ieder geval dat er niets op de achtergrond draait en veel RAM is ook wel lekker
pi_51828563
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 15:27 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Oblivion crasht steeds bij mij... Altijd als ik ongeveer een kwartier aan het spelen bent minimaliseert het spel steeds naar de desktop en als ik dan weer maximaliseer kan ik mijn muis en toetsenbord niet gebruiken. Mijn muis kan ik wel bewegen maar ik kan nergens op klikken en ik kan alleen de console openen. Enige oplossing is dus ctrl-alt-del, hoe los ik dit op?
Zoiets had ik volgens mij ook een keer. Volgens mij had ik toen een wat oudere saved game geladen e toen deed ie het weer goed. Maar zeker weten doe ik het niet.
Ooh, I just felt my dick move!
  woensdag 25 juli 2007 @ 19:43:36 #218
142782 Joncho
PopMartian
pi_51828703
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 15:27 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Als je XFire draait, moet je die ff afsluiten.
pi_51833252
Mijn specs zijn prima, 1 gig RAM en dat zou allemaal in orde moeten zijn. XFire staat altijd uit en het is met elke savegame zo.
:) (:
pi_51956378
Help! Ik ben een vampier en ga overdag snel dood. Hoe kom ik hier vanaf?
  maandag 30 juli 2007 @ 13:09:49 #221
133369 Jivis
Critikut
pi_51957665
quote:
Op maandag 30 juli 2007 12:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Help! Ik ben een vampier en ga overdag snel dood. Hoe kom ik hier vanaf?
De Vampirequeeste doen. Die erg kut en lang is

Klik
Amen.
pi_51961020
GVD, dat dacht ik al , Had gehoop dat er nog een andere optie zou zijn.
  maandag 30 juli 2007 @ 15:25:21 #223
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_51961173
Je kan cheaten ... wat natuurlijk niet erg bikkel is.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_51961973
En hoe doe ik dat ?
  maandag 30 juli 2007 @ 16:57:30 #225
28033 Pek
je moet wat
pi_51963803
quote:
Op maandag 30 juli 2007 15:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Had gehoop dat er nog een andere optie zou zijn.
Is er ook
Met de Vile Lair plug-in kom je er makkelijk vanaf, als je de Knights of the Nine uitbreiding hebt gekocht dan zit die erbij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')