Chips, dan moet je weer terugquote:
je hoeft ze niet te doen...quote:Op donderdag 26 april 2007 10:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Kisten
Nee, niet gezien.
Begin echt een hekel te krijgen aan de mainquest. Die obliviongates ben ik echt zat. Ga er nu alleen maar in en stoot zo snel mogelijk door naar de top, zodat ik die krengen ken sluiten.
neej ook die is optioneelquote:Op donderdag 26 april 2007 13:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Jawel, moet wel. Moet toch steun voor Bruma fixen.![]()
Bedankt voor de tip! Hij is echt geweldig, alleen ff te veel van het goede, al die kamers met vitrienes gebruik ik niet, maar alleen al voor het lab is ie zoooo erg aan te raden!quote:Op woensdag 25 april 2007 02:21 schreef Unstoppable het volgende:
Ik heb net de ArmoryLab mod geinstalleerd (fanmade mod). Hierdoor kun je vanaf elk huis dat je bezit naar een centraal Armory/Lab gaan. Erg relaxed
Je hebt onderandere 17 poppen waar je al je armor aan kunt hangen, enorm veel display cases etc. Ook erg handig is het lab. Spellmaking en enchanting altaar, aparte potten waar je al je verschillende potions in kunt bewaren. Het mooiste is nog wel dat er een manier is ingebouwd waardoor je al je ingredienten voor je posions, in 1 keer kunt laten sorteren en in de betreffende plaats kunt laten plaatsen.
http://elderscrolls.filefront.com/file/ArmoryLab;65241
Echt een aanrader, wou dat ik hem had gebruikt vanaf het begin
Nu druk bezig om alle armors wat uit te stallen, alle compleet maken enzo, weer eens wat anders
jammer dat het niet werkt voor de Xquote:Op donderdag 26 april 2007 16:24 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Hij is echt geweldig, alleen ff te veel van het goede, al die kamers met vitrienes gebruik ik niet, maar alleen al voor het lab is ie zoooo erg aan te raden!
Ik gebruik ook alleen:quote:Op donderdag 26 april 2007 16:24 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Hij is echt geweldig, alleen ff te veel van het goede, al die kamers met vitrienes gebruik ik niet, maar alleen al voor het lab is ie zoooo erg aan te raden!
Ohquote:Op donderdag 26 april 2007 14:55 schreef rihago het volgende:
[..]
neej ook die is optioneelje moet niet namelijk... je mag...
Ik heb me vetste armor in de armor room, voor de andere dingen gebruik ik die kistjes in het lab.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:09 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ik gebruik ook alleen:
- het lab, de auto ingredients sorter is zo handig
- de amory, voor de armors allemaal op de poppen leuk neer te zetten,
- de storage room, waar ik per kist alle wapens/armors per soort bewaar. Dus 1 kist voor bogen, 1 voor arrows, 1 voor daggers, 1 voor greaves, 1 voor boots etc
Al die display cases ga ik denk ik ook niet vullen.
Het is ook erg handig dat je al je stuf op 1 plaats kan bewaren, die vanaf verschillende plaatsen te bereiken is. Alles bij de hand![]()
Heeft iemand ook wel eens mods gedaan is extra quests toevoegen?
Zoals bijvoorbeeld dit lijstje: http://devnull.devakm.googlepages.com/bigquests
Of hebben jullie nog aanraders?
Die bovenaan het lijstje staat, Dremora Companion, is echt geweldig!quote:Op donderdag 26 april 2007 17:09 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Of hebben jullie nog aanraders?
Vaak zijn de dialogen zelf ingesproken. Staat er vaak wel bij in de beschrijving of dat het geval is.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:08 schreef Jivis het volgende:
Hoe zit dat met die gedownloade queestes, da's dus zonder dialogen neem ik aan? Hoe doen ze dat dan met personages die praten?
De Dark Brotherhood queestes zijn zoveel beter dan de Main Queestequote:Op vrijdag 27 april 2007 09:45 schreef Happel het volgende:
Mainquest uitgespeeld gisteren, wat een suffe bedoening...
Opzeker. Werk nu al voor Lucien. Moet nu een rondreizende verkoper omleggen. Ga hem vanavond maar eens opzoeken. Enige nadeel is dat ik nu een quest heb openstaan voor twee shadowscales, die behoorde aan het DB-guild in Cheydinhal. Laat ik die nu net hebben afgeslacht.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:21 schreef Jivis het volgende:
[..]
De Dark Brotherhood queestes zijn zoveel beter dan de Main Queeste![]()
dat probleem was in de update toch al verholpen?quote:Op maandag 30 april 2007 02:12 schreef Pek het volgende:
Voor de mensen op de PC, dit is weer een van die slimme mods die het spel zo veel beter maken. We hebben allemaal last van die kleine haperingen als je aan het rondrennen bent of in gevecht bent, toch? Dat heeft te maken met het vollopen van je geheugen en het (niet) legen van de cache en meer van die technobabble...nou, niet meer dus!
Streamline 2.0
Dit modje doet werkelijk wonderen![]()
![]()
Leuk is dat hequote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:56 schreef Happel het volgende:
Jeuh, ben Guildmaster van het Thieves Guild en baas van the Dark Brotherhood. Enige nadeel is dat ik soms vergeet om mijn Nocturnal mask af te zetten, met alle gevolgen van dien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |