yup... ze komen pas als je kvatch hebt gedaan. en verdwijnen idd pas als je de main quest af hebt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:38 schreef Happel het volgende:
Gaat nog wel een tijdje duren voordat ik aan SI ga beginnen. Heb nog veel te doen in Oblivion. Erger me nu al dood aan al de Obliviongates, die ik tegenkom. Verdwijnen zeker na het voltooien van de mainquest?
Nee en alleen Knights of the Nine, een hele oude savegame werkt wel, waarschijnlijk is er gewoon iets mis met de laatste paar savegames, hoewel het alsnog vreemd is dat ik die foutmelding regelmatig tijdens het spelen krijg... iemand een oplossing hiervoor?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:48 schreef rihago het volgende:
windows vista? heb je add-ons geinstalleerd in oblivion?
Je moet je saved games bewaren en oblivion opnieuw installen, werkte bij mij ook. Het probleem bij mij was dat het elke keer weer terug kwam en dus bleef reinstallen. Vandaar dat ik de 360 versie heb gekocht, geen gezeik daarop. Yay!quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:22 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Nee en alleen Knights of the Nine, een hele oude savegame werkt wel, waarschijnlijk is er gewoon iets mis met de laatste paar savegames, hoewel het alsnog vreemd is dat ik die foutmelding regelmatig tijdens het spelen krijg... iemand een oplossing hiervoor?
Niben Bay bij Anvil. Het duurt 24 uur ingame voordat je een massage krijgt er over.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:24 schreef ZigoSOS het volgende:
Snel vraagje,
Ja ik ben te lui om vorige en dit hele topic door te gaan lezen.
Ik krijg zo Shivering Isles, waar kan ik dat ding om daar naar toe te gaan ergens vinden?
Geilquote:
nee, je krijgt gewoon een pop upquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:27 schreef Pek het volgende:
[..]
Geil![]()
En krijg je die dan van een Golden Saint ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, een base ring of nighteye verbeterd zicht enigsinds.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:18 schreef ZigoSOS het volgende:
Is het normaal dat je onder water geen hol ziet? (Dat je alleen de dingen die dichtbij zijn goed kan zien?)
Ehm nee is niet normaal, ik had dat wel.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:39 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ja, een base ring of nighteye verbeterd zicht enigsinds.
Klopt het dan in SI er geen enkele map pointer meer is?ik heb echt geen één pijltje meer sinds ik SI speel
![]()
nee volgens mij nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:41 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ehm nee is niet normaal, ik had dat wel.
Misschien heb je een of andere mod geïnstalleerd die dat weghaald?![]()
my thoughts! jammer dat het al zo "snel" afgelopen is.quote:Op zondag 22 april 2007 13:33 schreef NeoDweezil het volgende:
heb SI gister gedownload en ben volop weer bezig! in een woord geweldig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 april 2007 21:38 schreef punkjunk het volgende:
[..]
my thoughts! jammer dat het al zo "snel" afgelopen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op zondag 22 april 2007 22:19 schreef Jivis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 april 2007 12:13 schreef punkjunk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op maandag 23 april 2007 12:22 schreef Jivis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:24 schreef Happel het volgende:
Net een of andere artifact gehaald bij Pale Pass.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
quote:Op donderdag 26 april 2007 03:31 schreef Pek het volgende:
[..]KistenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, niet gezien.
Begin echt een hekel te krijgen aan de mainquest. Die obliviongates ben ik echt zat. Ga er nu alleen maar in en stoot zo snel mogelijk door naar de top, zodat ik die krengen ken sluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |