Ehm, geen idee eigenlijk. Zou ook best kunnen. Ik ben helemaal niet van de elektronica. Als ze me vertellen dat ik mijn versterker op krachtstroom moet aansluiten doe ik het ookquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:25 schreef ibaneX het volgende:
Gebalanceert:
als in:
-7V 0V +7
Ongebalanceert:
0V +14
(of bedoelje toevallig gestabiliseert?)
Cynic weet je wat jij moet doen...quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:41 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ehm, geen idee eigenlijk. Zou ook best kunnen. Ik ben helemaal niet van de elektronica. Als ze me vertellen dat ik mijn versterker op krachtstroom moet aansluiten doe ik het ook![]()
Verdubbeling van de stroom is ook verdubbeling van de wattsquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:41 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ehm, geen idee eigenlijk. Zou ook best kunnen. Ik ben helemaal niet van de elektronica. Als ze me vertellen dat ik mijn versterker op krachtstroom moet aansluiten doe ik het ook![]()
die zijn inderdaad lelijkquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:37 schreef ibaneX het volgende:
[..]
whehe N003 dies met maestro
dit is bigsby![]()
[afbeelding]
Gegeven dat het vermogen eerder aan het apparaat te danken is, is het eerder een halvering van het amperage. Daarom klapt je oude PC er ook uit als je het knopje 220/110 op 110 zet, niet omdat hij niet tegen een halvering van de watts kan, maar omdat verdubbelen van de stroomsterkte niet iets is waar hij echt enthousiast over isquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Verdubbeling van de stroom is ook verdubbeling van de watts
Als je het in het goede ritme doet zou je drie korte, drie lange en weer drie korte rookwolkjes moeten kunnen regelenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:40 schreef Aresdreams het volgende:
Hmmm, toch eens hier op het werk doen met al die PCs
Laat me raden, jij bent geen held in Morse?quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:47 schreef Aresdreams het volgende:
euhm... met meer dan 9 PCs denk ik wel meer dan 3 om 3 om 3 ;-)
jij welquote:
die daisy link stekkertjes om meerdere pedaaltjes op 1 adapter aan te sluiten zijn ook een uitkomst, goedkoop en werkt perfect. ik heb er nu een marshall Jackhammer, MXR phase 90 en een dunlop wah achter en ik heb er totaal geen problemen mee, zelfs niet als ik ze alledrie tegelijk aandoe.quote:Adaptertje gekocht voor de pedalen
Gaat me weer batterijen schelen
het apparaat neem maar wat het nodig heeft. ik heb ook een 25A voeding van 12 volt voor mijn effecten XDquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Verdubbeling van de stroom is ook verdubbeling van de watts![]()
Nee, zou het niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |