dan krijg ik echt dikke distortionquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:31 schreef Deansensitized het volgende:
En als je je gain dan wat hoger zet? Is met die kleine dingen wel kutten hoor, echt lekkere overdrive...
Want overdrive is puur en alleen er zoveel signaal in janken dat hij gaat vervormen, dus als die die gain eens omhoog schroeft...
Ik drink dan ook helemaal geen bierquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:20 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
uiteraard niet, maar je kunt daarom nog niet zomaar zeggen dat stekvee nergens goed voor is!
dat is hetzelfde als zeggen dat je alleen bier drinkt om je lichaamsvocht op peil te houden!
ik heb nog geen distortion pedaalquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:40 schreef Deansensitized het volgende:
![]()
Kun je niet proberen met bijvoorbeeld een distortion pedaal je signaal nog meer te boosten voordat het er in komt? Level een eind open terwijl je de distortion nihil houd...
Is maar een wild idee hoor, weet niet of het werkt...
ja maar ik kan niet mijn amp met een pedaaltje switchen. en een distortion op een distortion klinkt ook voor geen deur lijkt mij?quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:45 schreef Deansensitized het volgende:
Kun je doen inderdaad
Daarmee moet het wel lukken![]()
En geen distortion pedaal? Man, ik kan niet meer zonder! Heb er zelfs 3 losse en dan de amp zelf nog![]()
ja als ik allerhand pedaaltjes ga kopen wil ik ze wel gebruiken zoals ze bedoeld zijn, ook op me oefen amp.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:14 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, klinkt ook niet. Maar je hebt ook een oefen ampje, dan heb je ook geen footswitch nodig
Maar Brian, bessen?![]()
Mja, biertje gaat d'r af en toe wel in, zoals gister bij iemand op het dakterras, maar een lekker zoet drankje gaat d'r wel in ja.quote:
Da's een fase, gaat vanzelf wel weer overquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mja, biertje gaat d'r af en toe wel in, zoals gister bij iemand op het dakterras, maar een lekker zoet drankje gaat d'r wel in ja.
Ik speel thuis nooit meer electrisch sinds ik m'n LAG heb.![]()
Ja ok, maar dan gebruik je je pedaal, en niet de ingebouwde distortionquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:25 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ja als ik allerhand pedaaltjes ga kopen wil ik ze wel gebruiken zoals ze bedoeld zijn, ook op me oefen amp.
Mja, ik wil hem ook bij een nummer in de band gaan gebruiken. Jouw muziek is daar niet helemaal geschikt voor denk ik.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's een fase, gaat vanzelf wel weer over
Mooie dingen inderdaad, die LAG's. Onze gitarist/zanger heeft er laatst ook 1 gekocht (voor thuis uiteraard, haha)
Oh jawel hoor, we gaan voor de volgende cd waarschijnlijk ook akoestische gitaren gebruiken. Hebben vorig jaar al een met zijn tweeën wat dingen ergens gespeeld. Past er prima bijquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:43 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mja, ik wil hem ook bij een nummer in de band gaan gebruiken. Jouw muziek is daar niet helemaal geschikt voor denk ik.
whehe N003 dies met maestroquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
BIER!!
Lekker![]()
En die SG met Bigsby is lelijk![]()
Zal er raar uit zien voor voorbijgangers zo op je balkon...quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:38 schreef Dribbel_ het volgende:
nu nog ff oefenen met springen en spelen tegelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |