ik dacht dat Fender en Gibson hier de klassiekers warenquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:13 schreef belsen het volgende:
En toch mis ik Rickenbacker in de OP, dat is toch wel de ultraklassieke gitaar.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:13 schreef belsen het volgende:
En toch mis ik Rickenbacker in de OP, dat is toch wel de ultraklassieke gitaar.
Het moest van hem!quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:17 schreef Svyatagor het volgende:
Iets zegt me dat ik nu een on-topic post moet plaatsen.
Of zal ik gewoon net als 99% van deze reeks volstaan met een plaatje van een gitaar?
1. stagg is poepquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:18 schreef SNArky het volgende:
Waarom staat Stagg er eigenlijk niet tussen.
(OP kan je trouwens aanpassen in de wiki, dus als jij Rickenbacker erbij wilt...)
Je, srepiec. The Jam, en The Beatles natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
[..]
Het moest van hem!![]()
Nuff said...quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:28 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
1. stagg is poep
2. stagg maakt ook andere poep naast gitaren.
Wel oké is inderdaad prima als je net begint met spelen. Als je iets serieuzer wordt, is er meer nodig dan wel oké (voor mij danquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:59 schreef belsen het volgende:
Ik heb een Stagg westerngitaar. En die speelt wel oké en klinkt wel oké, zeker voor die prijs.
maar nu ben je wel een schande voor alle gitaristen wereldwijdquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:59 schreef belsen het volgende:
Ik heb een Stagg westerngitaar. En die speelt wel oké en klinkt wel oké, zeker voor die prijs.
Nou, met dat juk kan ik geloof ik wel leven.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:03 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
maar nu ben je wel een schande voor alle gitaristen wereldwijd![]()
![]()
* Falcon4ever kijkt naar z'n stagg standaard... ... .. .heeeuull degelijk spul!quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:30 schreef mberg86 het volgende:
TVP
De drummer in onze band heeft ook Stagg China's daar is hij best tevreden overEn Stagg is nog wel handig voor goedkope standaards enzo
telecasters zijn ook lelijk en schelquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:08 schreef Jorikjet het volgende:
rickenbackers zijn lelijke schelle dingen!
maar wel uniek in hun ding enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |