Dat wel maar een Golf IV uit 2003 met blikschade is nog steeds vrij duur..quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:29 schreef Innisdemon het volgende:
Jonge schadeauto's uit Duitsland halen is zeker de moeite waard. Maar dan bedoel ik dus niet 98'er Astra's, maar bv een Golf IV uit 2003 met blikschade. Duitsers doen 'm dan vaak snel weg voor weinig geld, en in Nederland is daar zeker markt voor.
Invoeren en al die rompslomp? Of je moet dat aan de koper overlaten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:29 schreef Innisdemon het volgende:
Jonge schadeauto's uit Duitsland halen is zeker de moeite waard. Maar dan bedoel ik dus niet 98'er Astra's, maar bv een Golf IV uit 2003 met blikschade. Duitsers doen 'm dan vaak snel weg voor weinig geld, en in Nederland is daar zeker markt voor.
dat moet ik ook een keer proberenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:50 schreef RemcoDelft het volgende:
Er zijn duizenden mensen die dit doen. Of bij voorkeur: kopen, niks aan doen, en voor 5 keer de inkoopprijs verkopen. (inkoop: 300 euro; verkoop 1500).
dat is dus niet de bedoelingquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:41 schreef Lennox het volgende:
Mini heb ik zelf ook gedaan. Gekocht voor 500 euro en voor 3500 verkocht. Alleen zat dat geld er ook weer in
Was meer een hobby.
dankje, die site kende ik nog nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:50 schreef Lennox het volgende:
Zijn genoeg Mini's die afgekeurd worden op roest. Plaatwerk is ook heel goedkoop te krijgen (DCM trading .tk)
Denk dat daar wel een leuk zakcentje in te verdienen is.
Valt heel erg mee, als er geen gekke dingen met de auto aan de hand zijn, ben je met 2 uur klaar bij de RDW, inclusief papierwerk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:51 schreef Lennox het volgende:
Invoeren en al die rompslomp? Of je moet dat aan de koper overlaten.
kan ergerquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:41 schreef Lennox het volgende:
Mini heb ik zelf ook gedaan. Gekocht voor 500 euro en voor 3500 verkocht. Alleen zat dat geld er ook weer in
Was meer een hobby.
Jammer dat dat ding zo verneukt is, wat uiterlijk betreftquote:Op donderdag 12 april 2007 10:57 schreef T42 het volgende:
[..]
kan ergerhier zit al 4000 euro in verwerkt
![]()
[afbeelding]
en neej niet in het plaat werk![]()
je kunt een auto schorsen, gelukkig.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:19 schreef marmhz het volgende:
Het idee is leuk. Wat ik me afvraag is hoe je dat doet met de verzekering? Je schrijft iedere maand ofzo een andere auto op je naam die verzekert moet worden. Meestal zien verzekeraars dat niet zo zitten, die worden daar een btje zenuwachtig van. Wat voor mogelijkheden zijn er wat dat betreft? Of er een maximum is aan het aantal auto's wat je per jaar op je naam mag zetten is ook een interessante vraag.
Op zich lijkt het me ook een leuke hobbie waar zeker wat mee te verdienen valt maar ik stuit op de praktische bezwaren.
verneukt???? das de bedoelingquote:Op donderdag 12 april 2007 19:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Jammer dat dat ding zo verneukt is, wat uiterlijk betreft
heb nu nog de orginele 1300 maar die kan 110kmh in ze 1 en 160kmh in ze 2 halenquote:Op donderdag 12 april 2007 22:00 schreef Neluhz het volgende:
[..]
zo'm kever is alleen leuk in ratlook+porsche blok btw![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |