eerder onderkoeld jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:15 schreef Sirolf het volgende:
Maricha krijgt er nog even een paar handschoenen bij. Lijkt me toch ietwat lastig tikken.
Eén ding weet ik wel, die laptop raakt vanavond in ieder geval niet oververhit.
Ik denk dat het qua telefoon wel moeilijker zal worden. We zullen zien...quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:17 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond
Is het laatste uurtje wel gewoon request-uurtje ondanks dat Michiel op locatie zit? Ik wil weer een poging wagen
is ook lastig, maar beter dan met mijn eigen! En ik hoef maar een uurtje of 3 (met af en toe opwarmen)quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:15 schreef Sirolf het volgende:
Maricha krijgt er nog even een paar handschoenen bij. Lijkt me toch ietwat lastig tikken.
Eén ding weet ik wel, die laptop raakt vanavond in ieder geval niet oververhit.
Koffie? Mij lijkt icetea me toch toepasselijker.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:18 schreef MichielV het volgende:
[..]
is ook lastig, maar beter dan met mijn eigen! En ik hoef maar een uurtje of 3 (met af en toe opwarmen)
hier te zitten, Michiel veel langer
En nu wil ik koffie!
Michiel zit er nu nog niet, maar gaat zometeen op de piste zitten tot een uur of 2 vannacht.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
hoe lang zit michiel er dan al
Even googelen op een aantal steekwoorden uit de vraag helpt vaak veel hoor, zo heb ik al veel vragen juist beantwoord.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:25 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Vraag klopt niethoeveel water er uit de douche komt in 7,5 minuut hangt af van je douchekop
Dat is volgens mij nog de vraag van gisteren en die had ik wel goed, maar de bonus vraag voor maar liefst 50 extra poolpunten niet. Hoorde Michiel zeggen dat het een instinker was, maar toen had ik de vraag al beantwoord.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:25 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Vraag klopt niethoeveel water er uit de douche komt in 7,5 minuut hangt af van je douchekop
Ik had hem goedquote:
Ja maar ik doe ze nie telke dagquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is volgens mij nog de vraag van gisteren en die had ik wel goed, maar de bonus vraag voor maar liefst 50 extra poolpunten niet. Hoorde Michiel zeggen dat het een instinker was, maar toen had ik de vraag al beantwoord.
Gewoon bovenin, als je alle vragen gehad hebtquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:29 schreef TheVulture het volgende:
Waar staat die bonusvraag dan? Kan hem nergens vinden?
Oh, ja zo vaak doe ik die vragen niet dus lama.... om nu zo'n 40 vragen te moeten gaan beantwoordenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:29 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Gewoon bovenin, als je alle vragen gehad hebt
Okay dan!quote:
Toch nog 30 punten erbij dus.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:30 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Vraag van gister en vandaag had ik fout, maar de bonus vraag had ik goed
ff scrollen naar obvenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Okay dan!![]()
![]()
[..]
Toch nog 30 punten erbij dus.![]()
Iemand een link van een wat grotere versie van de webcam? Op Noordpool FM staat zo'n klein schermpje daar zie je amper wat op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |