Ik vind dat ze hun eigen sound totaal verloren zijn... Geef mij maar de oude Krezip...quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:38 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik vind hem heerlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
you're not the only onequote:Op dinsdag 10 april 2007 17:52 schreef Scofield het volgende:
ik moet die liesbeth niet...steek nog een sigaret op... lol
51quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:56 schreef Scofield het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wat een praat...hoe oud is dat wijf ...80? hihihiJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het klinkt hier inderdaad ook erg 'hol'.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:42 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wtf ligt dat aan bij, op de radio is het ook kut ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dik ingepaktquote:
Inderdaad, eigenlijk was het pas echt leuk geweest als het vandaag buiten 25 graden zou zijn. Dan zaten wij buiten met een laptopje in de achtertuin/balkon en zij met een sjaal om in de sneeuw.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
En dik ingepaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zou een claxon het bij -25 graden eigenlijk nog wel doen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:11 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
klaxonsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.lekker manJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoiquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:13 schreef MichielV het volgende:
(maricha) KOUD hier.....bbrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop