Vorige post gelezen?quote:
Ja las hem netquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb de trein van half 5, dus ben even over 5'en op ZUID. Kan jij niet eentje later nemen?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:03 schreef Bravebart het volgende:
Ik neem de trein van kwart over 4, half 6 in Utrecht, 6 uur in IJsselstein, half 7 weer in UItrecht, trein van 10 voor 7, half 8 in Amsterdam
Wtf lul jequote:
En wat doet dat in dit topicquote:
Nee, aangezien dit specifiek over de meet gaat.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:34 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Wilde het gewoon laten zien
Maar aangezien hier alleen maar saggo's rondlopen......
Kenker is lees dus niet goedquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, aangezien dit specifiek over de meet gaat.....
Dit kan prima in SC.
Eerst excusesquote:
Dat je er niet wasquote:
Nou, ik moest meer klappen van krijgen van jou dan de gemiddelde terrorist in Guantanamo Bayquote:
echt 25 x Sla bart voor mij!quote:Op woensdag 11 april 2007 12:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, ik moest meer klappen van krijgen van jou dan de gemiddelde terrorist in Guantanamo Bay
Je sloeg hem wel flink heb ik gehoordquote:Op woensdag 11 april 2007 13:43 schreef liiszle het volgende:
[..]
echt 25 x Sla bart voor mij!![]()
arme bart![]()
![]()
En nog doen ook hequote:Op woensdag 11 april 2007 13:43 schreef liiszle het volgende:
[..]
echt 25 x Sla bart voor mij!![]()
arme bart![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echnie
Bart_inc. voor al uw Bartigheden 14.gif
maar één keer..quote:
jeweetsquote:Op woensdag 11 april 2007 17:35 schreef Bart_inc. het volgende:
Wij vonden het puick.
Ja, maar die was niet te zuinigquote:
quote:FC Amstelveen
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |