Roooosje: Mam, wat eten we vandaag
Mam: Poepenscheten
![]()
En dat al 22 jaar.
Een beweging maken die erop kan duiden, dat ik de kamer ga verlaten wordt altijd gevolgd met: 'wat gaat jij doen?' met bijpassend kinderstemmetje.
Als ze naar bed gaat, moet ook speciaal aangekondigd worden en wel op deze manier.
De TV staat aan, er komt een reclame op over de Achmea Keniisquiz, dan zegt mijn moeder altijd: Ik ga naar bed, Achmea Kennisquiz. Is Ron Brandsteder op tv, dan is het: Ik ga naar bed, Ron Brandsteder. Elke avond, elke keer weer een andere variatie
Mijn vader vindt het leuk om iedereen te begroeten met: Hey homo! Ook mensen die ik net pas ken van school ofzo, komt het er altijd op neer dat ie zulke dingen gaat zeggen.
Hij is ook heel direct, dus hij vraagt ook wel eens aan mensen die bij ons thuiskomen: Jij bent niet zo slim, he? Of een andere vervelende vraag. Erg genant. Het ergste is dat ik precies hetzelfde doe
![]()
.
En als ik iets voor mijn moeder moet doen begint ze met: Muizepluis, wil je alsjeblieft *insert alles waar je op dat moment geen zin in hebt om te doen*
Verder zijn mijn ouders gewoon twee klootzakken, waar ik gruwelijk veel van houd