Ik heb serieus nooit genoeg van chocolade.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:36 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Haal het weg, ik kan geen chocola meer zien!!
Verschilt, soms kan ik er ook geen genoeg van krijgen. Althans, dat neem ik dan aan totdat ik misselijk ben en dan heb ik er wel genoeg van.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb serieus nooit genoeg van chocolade.![]()
Ik hou juist van melkchocolade.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:43 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Verschilt, soms kan ik er ook geen genoeg van krijgen. Althans, dat neem ik dan aan totdat ik misselijk ben en dan heb ik er wel genoeg van.
En hoe puurder hoe beter.
melk is ook wel lekker, maar daar word je sneller misselijk vanquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik hou juist van melkchocolade.![]()
maar wel lekkerquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Witte chocolade is geen chocolade.
Tis geen échte chocola idd, maar wel verdomd lekkerquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Witte chocolade is geen chocolade.
Gaat niet helemaal op wat mij betreft: chocolade met 99% cacoa is echt niet lekker meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |