1 2 3 4 5 | Man. United 6 4 0 2 10 5 12 Celtic 6 3 0 3 8 9 9 Benfica 6 2 1 3 7 8 7 København 6 2 1 3 5 8 7 |
1 2 3 4 5 | Valencia 6 4 1 1 12 6 13 Roma 6 3 1 2 8 4 10 Shakhtar 6 1 3 2 6 11 6 Olympiacos 6 0 3 3 6 11 3 |
Je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:47 schreef Keano het volgende:
Dit wordt natuurlijk nergens uitgezondenzie dit tien keer liever dan die andere pot.
Dat is idd helemaal belachelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog erger is dat morgen PSV wordt uitgezonden.
VInd ik eigenlijk ook, maar die discussie kan wel in een ander topicquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog erger is dat morgen PSV wordt uitgezonden.
ITV1 (Straks ook voor je FA cup)quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:47 schreef Keano het volgende:
Dit wordt natuurlijk nergens uitgezondenzie dit tien keer liever dan die andere pot.
Dat zou idd meesterlijk zijn, laten we het hopen iig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:22 schreef Zwoerd het volgende:
Hopen op een Manu - Porto scenario
Gezelligquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:52 schreef venomsnake het volgende:
Rellen in Manschester, live op SKY![]()
Roma fans zijn met de politie aan het knokken vlak buiten het stadion..
Wat moeten die gasten nou al bij het stadion terwijl de wedstrijd pas morgen is?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:52 schreef venomsnake het volgende:
Rellen in Manschester, live op SKY![]()
Roma fans zijn met de politie aan het knokken vlak buiten het stadion..
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat moeten die gasten nou al bij het stadion terwijl de wedstrijd pas morgen is?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat moeten die gasten nou al bij het stadion terwijl de wedstrijd pas morgen is?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:21 schreef PyTh het volgende:
Kidding me?![]()
WTF man haha
Dacht dat bayern - milan vanavond was
Smoel dicht Marcel of ik bel je moeder op.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:20 schreef jorienvdherik het volgende:
haha die is vanavond sjors
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Smoel dicht Marcel of ik bel je moeder op.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ga je hem daarna ook pizza's sturen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
quote:Fans Clash with Cops
Updated: 18:26, Tuesday April 10, 2007
Football fans have been involved in violent clashes with police outside Old Trafford.
Bottles and other missiles were thrown and officers drew their batons to control the thugs.
Up to 100 Greater Manchester Police officers - including dog units - tackled groups of Italian fans outside the Manchester United stadium.
Sky Correspondent Tom Parmenter said: "This was instigated by the fans who have come over from Italy but certainly there were United fans involved."
He said the scenes were "frightening, ugly scenes" for about 10 minutes.
Trouble in Rome
Trouble in Rome
Witnesses spoke of gangs of hooded fans dressed in black making their way to the front of the ground before the trouble flared.
Around 100 Roma fans are thought to have been involved.
There had been fears Roma hooligans, known as Ultras, would provoke violence.
It follows violence in Rome during last week's first leg when several United supporters were stabbed on the way to Roma's Olympic Stadium.
Inside the ground, riot police were accused of battering visiting fans.
United need to overturn a 2-1 deficit to progress into the semi-finals of the Champions League.
Die nieuwe wetten werken daar nog niet echt hequote:Op dinsdag 10 april 2007 20:00 schreef DIGGER het volgende:
Nee, steken hebben ze in Turijn vanavond alweer gedaan.Juve
De enige fatsoenlijke spits die we hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:26 schreef LudoSanders het volgende:
Smith opvallend in de basis trouwens?
Geluktquote:
wordt gewoontequote:Op dinsdag 10 april 2007 20:10 schreef venomsnake het volgende:
Ze zijn weer aan het rellen geslagen..
Te laf om door te gaan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:55 schreef ASroma het volgende:
oeh vucinic, zo mooi vrij gespeeld en dan zon schot![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:53 schreef ASroma het volgende:
ah totti 10 cm naast, je voelt de angst bij manchester, roma gaat dit gewoon winnen!![]()
hehehehe die eerste 10 min kopen we nu niks meer voorquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
![]()
Zal nu trouwens straks helemaal wel los gaan
Als ze dít nog weggeven, dan eet ik m'n shirt op..quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:11 schreef Elvislives het volgende:
Een wedstrijd duurt 90 minuten, maar op het eind winnen de Moffen en Italianen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 59% gewijzigd door RayMania op 10-04-2007 21:19:25 (Spoiler) ]Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:17 schreef LudoSanders het volgende:Dacht dat dat niet echt op prijs wordt gesteld.... kan het fout hebben hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door RayMania op 10-04-2007 21:19:42 ]
Kut, dat is waar ook, dacht er even niet bij na.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:20 schreef RayMania het volgende:
Tussenstanden en gebeurtenissen in Valencia - Chelsea kan in het andere topic. Niet leuk als je het nog wilt zien.
quote:
Haha grapjas.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:34 schreef ASroma het volgende:
only sing when you winning, only sing when you winning!!! kut publiek!
Jullie hebben een k*t publiek stelletje tsjappiesquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:34 schreef ASroma het volgende:
ach de echte man united fans zitten in de pub, alleen rijke stinkerds gaan nog naar die club of mensen die zich graag willen laten uitkleden, manchester en commercie gaan echt in 1 handquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jullie hebben een k*t publiek stelletje tsjappies![]()
Je hebt t over t Roma publiek neem ik aan? Die keken iig aardig sipjes. Ook wel voor te stellenquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:34 schreef ASroma het volgende:
Frusti.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:38 schreef ASroma het volgende:
[..]
ach de echte man united fans zitten in de pub, alleen rijke stinkerds gaan nog naar die club of mensen die zich graag willen laten uitkleden, manchester en commercie gaan echt in 1 hand![]()
![]()
![]()
Flikker op gekquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:39 schreef Smeich het volgende:
Wat had ik graag deze trashing van Roma live willen zien
is ook wel makkelijk voetballen als je met 2-0, 3-0 of zelfs 4-0 dus inderdaad ze zijn wel beter jah, maar goed we zullen wel zien de 2de helft en anders wel de 3e helft liefjequote:Op dinsdag 10 april 2007 21:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Kieft hou nou maar op met je gelul, Manchester is vandaag twee klassen beter dan dit armzalige Roma.
Prijzen zijn wel absurd hoorquote:
Je bent er van op de hoogte dat geen enkele wedstrijd begint met 4-0 maar gewoon met 0-0?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:41 schreef ASroma het volgende:
is ook wel makkelijk voetballen als je met 2-0, 3-0 of zelfs 4-0 dus inderdaad ze zijn wel beter jah, maar goed we zullen wel zien de 2de helft en anders wel de 3e helft liefje![]()
![]()
tot de 2-0 was roma niet veel minderquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent er van op de hoogte dat geen enkele wedstrijd begint met 4-0 maar gewoon met 0-0?
Is al lang zo.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Prijzen zijn wel absurd hoorHier in Nederland kun je nog gewoon voor 15,- een wedstrijd bezoeken maar dat zit er bij Chelsea oid echt niet meer in. Op dat gebied heeft ie wel een punt. Ach ja, als het stadion elke keer vol zit dan gaan de prijzen gewoon omhoog.
valt wel een beetje erg op ja.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:34 schreef ASroma het volgende:
Bij dezequote:Op dinsdag 10 april 2007 21:47 schreef Miss_07 het volgende:
gelukkig heeft c.ronaldo gescoord!![]()
hoop dat ie zo nog meer scoord![]()
, zullen zien in 2e helft
![]()
![]()
go manutd!![]()
![]()
Vooral als je nagaat dat ManU speelt met een 2e elftal en Roma op volle stertkte als tweede team in Italia..quote:
Zal mij verbazen als het na de wedstrijd niet gigantisch los gaat..quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:56 schreef Max-Westerman het volgende:
Zijn de hoolies al aan het knokken?
ach het is gewoon een van die avonden dat niks luktquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:57 schreef Smeich het volgende:
[..]
Vooral als je nagaat dat ManU speelt met een 2e elftal en Roma op volle stertkte als tweede team in Italia..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sweet memoriesquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:01 schreef Dos37 het volgende:
Halve finale dus tegen Milan of Bayern.
Doe maar Bayern
Ja, je moet wat als je met 5-0 6-0 achterstaatquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:03 schreef ASroma het volgende:
roma roma roma bella
oh wat een heeeeerlijke supporters het clublied van Roma gaaat over old trafford ondanks 5-0 achter dit is suuper!!!!
Correctie, 6-0quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:04 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Ja, je moet wat als je met 5-0 achterstaat
je bent een kenner van de nederlandse taal merk ikquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
En daarom wou ik dat PSV tegen hun loot
Die zit nie op de bank.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zet Saha er maar in, kan ie vast wat wedstrijdritme opdoen en scorend vermogen opbouwen
HA-HA-HA-HARIBOquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ongelofelijk...
sollyquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:06 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
je bent een kenner van de nederlandse taal merk ik
Ook goed, die wil ik wel es zien ballenquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:08 schreef ASroma het volgende:
Roma Roma Roma
core de sta città
unico grande amore
de tanta e tanta gente
che fai sospirà
Roma Roma Roma
lasciace cantà,
da sta voce nasce un coro
so centomila voci
c'hai fatto innamorà
Roma Roma bella
t'ho dipinta io,
gialla come er sole
rossa come er core mio Roma
Roma Roma Roma
nun te fa incantà
tu sei nata grande
e grande hai da restà
Roma Roma Roma
core de sta città
unico grande amore
de tanta e tanta gente
c'hai fatto innammor
![]()
![]()
![]()
ROMA ROMA ROMAAAAAAAAAA
Absoluutquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:08 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ook goed, die wil ik wel es zien ballen
Trouwens wat 'n doelpunt weer zegHij is z'n geld waard geweest dit seizoen
Oh het is Smeich de ouwe Lazio'er. Topavondje natuurlijkquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:57 schreef Smeich het volgende:
[..]
Vooral als je nagaat dat ManU speelt met een 2e elftal en Roma op volle stertkte als tweede team in Italia..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:11 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oh het is Smeich de ouwe Lazio'er. Topavondje natuurlijk
Jij denkt dat het nog gaat gebeuren ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:13 schreef ASroma het volgende:
6-1 nog 4 te gaan
2-1 voor Roma.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:16 schreef X-fi het volgende:
Wat was het eerste duel?
ik gok AS roma - Manchester Unitedquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:16 schreef X-fi het volgende:
Wat was het eerste duel?
ruime winst voor romaaaaquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:16 schreef X-fi het volgende:
Wat was het eerste duel?
Je aanmoediging heeft veel geholpen.quote:
ja ga erop in flipquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
1 doelpunt verschil... een kleiner verschil is niet mogelijk![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
1 doelpunt verschil... een kleiner verschil is niet mogelijk![]()
blehh.. dan hebben we het namelijk al lang op alleenopeen.tv gezienquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:23 schreef Dom_Konijn het volgende:
[..]
En natuurlijk pas morgen de samenvatting...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |