Sadquote:Op woensdag 11 april 2007 12:31 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jij moet beter lezen!
ik doe t niet om t drankje, maar als een jongen me graag wil buit ik dat natuurlijk wel ff uit.,. zou dom zijn om dat niet te doen![]()
ik speel de bal even terug.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:31 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jij moet beter lezen!
ik doe t niet om t drankje, maar als een jongen me graag wil buit ik dat natuurlijk wel ff uit.,. zou dom zijn om dat niet te doen![]()
heb je soms ook hard nodig voor t wegspoelenquote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
heb je soms ook hard nodig voor t wegspoelen![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:37 schreef SlimShady het volgende:
[..]
kan je ons vertellen of het een kloon van murp is?
omgquote:Op woensdag 11 april 2007 12:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
heb je soms ook hard nodig voor t wegspoelen![]()
![]()
Gewoon een beezer geven en je krijgt t waarschijnlijk welquote:Op woensdag 11 april 2007 12:50 schreef soppig het volgende:
[..]
ze heeft jouw verzoek om haar msn adres afgewezen ?
ik had in t andere topic (of in deze, weet niet meer precies) gezegd dat ik dat alleen doe als ik toch al seks met een jongen (geen ouwe vent) wilde.. dus dan is een drankje ervoor of erna leuk meegenomen als extra, maar ik ga echt geen dingen doen met iemand vanwege een drankje ofzow als ik t eigelijk niet geil vindquote:Op woensdag 11 april 2007 12:41 schreef soppig het volgende:
[..]
ik speel de bal even terug.
JIJ moet beter lezen. Ik stel dat de ANDER geen respect voor je heeft. Ook mis ik een stukje tekst in jouw antwoord waaruit enige eigen keuze blijkt... zoals ik het nu zie kan iedereen naar je toekomen met zin en jij slaat daar een slaatje uit en LAAT je naaien..
"als een jongen me graag wil" .. dus boeit niet wie .. als ie maar wil.
daarnaast : het "willen" is seks. En nadat jij een bijna onoverkomelijke drempel hebt opgeworpen (te noemen een breezer a 4 euro (as in een materieel goed gelijkstaande aan een bedrag x) ) dan laat je je volblaffen door een of andere zwetende dikke kalende man in een ballenknijper met remsporen.
Neuken tegen vergoeding is gelijk aan hoereren, maar het is ook hoerig in de andere zin van het woord om mensen een poot uit te draaien.
mijn punt was dat het gaat om wat een ander denkt over jou en niet wat jij denkt .. (al is dat niet zoveel).
Je bent een deprimerend voorbeeld van dat krantenartikel van gister.
Maar zuig je mensen af voor 50 e ?
Maar als je twijfelt trekt dat drankje je wel net over de streep zeker.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:54 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik had in t andere topic (of in deze, weet niet meer precies) gezegd dat ik dat alleen doe als ik toch al seks met een jongen (geen ouwe vent) wilde.. dus dan is een drankje ervoor of erna leuk meegenomen als extra, maar ik ga echt geen dingen doen met iemand vanwege een drankje ofzow als ik t eigelijk niet geil vind![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:56 schreef covie het volgende:
[..]
Maar als je twijfelt trekt dat drankje je wel net over de streep zeker.![]()
Nou ja als je twijfelt tussen 2 tijdschriften die je wilt hebben, (je hebt maar geld genoeg voor 1) maar bij het ene tijdschrift zit een leuk cadeautje. Dan koop je ongetwijfelt die.quote:
quote:
quote:toch is het best slim als je zelf toch al geil bent en ook graag een breezer wilt
eigelijk gewoon zakevrouw spelen!
quote:niet dat ik me liet krikken door de eerste of beste omdat ik geen peuken meer had, maar wel dat ik al wist dat ik n jongen wilde en dat ik er dan nog even mijn hachje uit sloeg (is gewoon slim duuuh)
voor breezers, peuken en slaapplekken.quote:soms moet je ook gewoon wel als je alleen uit was en niet meer thuiskomt voor een slaapplek..
doe t liever niet hoor
ja duuuhquote:Op woensdag 11 april 2007 13:01 schreef covie het volgende:
[..]
Nou ja als je twijfelt tussen 2 tijdschriften die je wilt hebben, (je hebt maar geld genoeg voor 1) maar bij het ene tijdschrift zit een leuk cadeautje. Dan koop je ongetwijfelt die.
Dus stel je ziet 2 leuke jongens en de ene biedt je een breezer drankje aan dan ga je echt wel met hem nuecken.
dit is belangrijkste!!quote:Op woensdag 11 april 2007 13:02 schreef soppig het volgende:
niet dat ik me liet krikken door de eerste of beste omdat ik geen peuken meer had, maar wel dat ik al wist dat ik n jongen wilde en dat ik er dan nog even mijn hachje uit sloeg (is gewoon slim duuuh)
Hand op hart, nee, geen kloon van Murpquote:Op woensdag 11 april 2007 12:37 schreef SlimShady het volgende:
[..]
kan je ons vertellen of het een kloon van murp is?
Zeg jij er eens wat van, neuken en een breezer toe?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:11 schreef zoalshetis het volgende:
wat een respectloos topic.
Godverdomme van wie dan welquote:Op woensdag 11 april 2007 13:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hand op hart, nee, geen kloon van Murp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |