Hoi ik ben Broekpaling.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:32 schreef crossover het volgende:
Ik zal me trouwens even voorstellen.
Hoi, ik ben crossover en ik rook Luckies.
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:32 schreef Broekpaling het volgende:
Djarum heeft een fles voska bij hem staan binnen een straal van 2 meter?![]()
Metallica is wel tof. Mits voor het jaar 2003.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoi ik ben Broekpaling.
Ik rook niet, ik ben de passief meedoende hierzo, de gezellige niet rokert, en volgens mij de enige hier.![]()
Like dohquote:Op donderdag 12 april 2007 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoi ik ben Broekpaling.
Ik rook niet, ik ben de passief meedoende hierzo, de gezellige niet rokert, en volgens mij de enige hier.![]()
Ik ben gestopt.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoi ik ben Broekpaling.
Ik vnd alles van Metallica goed, niet omdat het van Metallica of hier en daar een gast optreden van James Hetfield is, nee, omdat ik het fijn vind om te horen en ik heb een heul brede muzieksmaak.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Metallica is wel tof. Mits voor het jaar 2003.
ff naar buiten
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:37 schreef Djarum het volgende:
[..]
![]()
en moet morgen weer werken![]()
*pakt toch maar even de fles icetea
Jahwohl.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:44 schreef LudoSanders het volgende:
Morgen auch gutes Wetter?
Und ich habe weekend, so ich konnen genieten von das guten wetter.quote:
Ik wrijf 'm er nog even iets dieper inquote:Op donderdag 12 april 2007 22:49 schreef LudoSanders het volgende:
Godverdimme, ik moet morgen nog stage lopen..
mijn weekend begint pas zaterdagavondquote:Op donderdag 12 april 2007 22:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wrijf 'm er nog even iets dieper in![]()
Ik heb al weekend!![]()
heuy sebasserquote:
Ha! Dan mag jij het nieuwe topic openen, heb je mooi de gehele dag om een goeie TT te verzinnen.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wrijf 'm er nog even iets dieper in![]()
Ik heb al weekend!![]()
Ik heb nog nooit een topic geopent, ik druf niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ha! Dan mag jij het nieuwe topic openen, heb je mooi de gehele dag om een goeie TT te verzinnen.
Whehe.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:58 schreef Djarum het volgende:
eerst ff dit deeltje volbaggeren
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:59 schreef LudoSanders het volgende:
Kankern44b!
Nieuw rukmateriaal nodig?quote:Op donderdag 12 april 2007 23:02 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg, wanneer komen die pics van die longetjes nu eens op die pakjes?
Lang geleden dat ik Chesterfield gerookt heb... moet weer eens een pakkie kopen.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:04 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben net één of andere reclamezuil van Chesterfield.
durf ik ook nietquote:Op donderdag 12 april 2007 22:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een topic geopent, ik druf niet.![]()
Zijn die er trouwens nog in 20stuks verpakking?quote:Op donderdag 12 april 2007 23:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik Chesterfield gerookt heb... moet weer eens een pakkie kopen.
Ja, maar wie koopt dat nou, op komen ze toch wel.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Zijn die er trouwens nog in 20stuks verpakking?
Klopt.. maar dat ben ik zo gewend, en bovendien zijn die 25 pakjes eigenljik net iets te groot voor je broekzak.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, maar wie koopt dat nou, op komen ze toch wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |