Allemaal praatjes.quote:
Geef je adres dan ookquote:Op woensdag 11 april 2007 01:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Allemaal praatjes.![]()
Heb ik je net uitgenodigd voor breezerneucksex en dan kom je niet eens opdagen.![]()
Eerst die breezer geven, ik ben niet gek.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 01:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Iedere zichzelf respecterende plaats heeft zijn eigen merk kruidenbitter.![]()
Oh okquote:Op woensdag 11 april 2007 01:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Eerst die breezer geven, ik ben niet gek.![]()
Heb ik straks neucksex met je gedaan en dan krijg ik mijn breezer niet.![]()
Geen idee, ik drink die troep dan ook nietquote:Op woensdag 11 april 2007 01:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Enkel een stikker, elke plaats een andere stikker, maar wel uit dezelfde fabriek en dezelfde fles/kruik of hoe noem je die houder?
Lang geleden?quote:Op woensdag 11 april 2007 00:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Da's al lang geleden joh![]()
Ging dat om de Fryske Hynder of zomaar een fles?
Weetje wat pas troep is?quote:Op woensdag 11 april 2007 01:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Geen idee, ik drink die troep dan ook niet
Het was maar een One-night-stand m'n jong, zo belangrijk was je ook niet voor d'rquote:Op woensdag 11 april 2007 01:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lang geleden?
Like wtf, ben je me alweer vergeten ofzo?
Misschiem kick ik dat ene topic nog wel even omhoog zo.
Zomaar een fles denk ik, geen idee.
Zo ja, wanneer?
kijk es in het NJ topic liefiequote:Op woensdag 11 april 2007 01:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Weetje wat pas troep is?
FC utrecht!
Sssst dat moet je niet verklappenquote:Op woensdag 11 april 2007 01:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Enkel een stikker, elke plaats een andere stikker, maar wel uit dezelfde fabriek en dezelfde fles/kruik of hoe noem je die houder?
Ik kreeg geen breezer, hij wilde alleen maar drank van mij.quote:Op woensdag 11 april 2007 01:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het was maar een One-night-stand m'n jong, zo belangrijk was je ook niet voor d'r
Ging jij niet naar bedquote:Op woensdag 11 april 2007 01:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik kreeg geen breezer, hij wilde alleen maar drank van mij.![]()
Ik doe iets verkeerd geloof ik.![]()
Blijkbaar ben je em niet genoeg tegemoetgekomen..quote:Op woensdag 11 april 2007 01:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik kreeg geen breezer, hij wilde alleen maar drank van mij.![]()
Ik doe iets verkeerd geloof ik.![]()
JA! En dan ook nog helemaal alleen en dat is jouw schuldquote:
Oh sorryquote:Op woensdag 11 april 2007 01:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Sssst dat moet je niet verklappen![]()
Er zijn nog genoeg mensen die dat niet weten en dan bij ons 'echte Friese Schout van Drachten' komen kopen in grote hoeveelheden.
En dan gewoon niet vertellen dat de Schout van Goes o.i.d. exact hetzelfde is.![]()
En natuurlijk was ik je niet vergeten. Anders wist ik toch ook niet dat het zo lang geleden was?![]()
Maar groningen is wel boem lauw hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 02:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zou ook niet naar Groningen komen, veel te f*cking ver..
quote:Op woensdag 11 april 2007 02:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maar groningen is wel boem lauw hoor
Veel beter dan friesland, of waar je ook vandaan komt!
Je bent naïef als je denkt dat jij de enige bent die er overheen magquote:Op woensdag 11 april 2007 02:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Gaat sebasser nu met mn tsjik ?
Hey, Mindermutsig is afzuigkap niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Gaat sebasser nu met mn tsjik ?
quote:Op woensdag 11 april 2007 02:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je bent naïef als je denkt dat jij de enige bent die er overheen mag
Eg woar hee?quote:Op woensdag 11 april 2007 02:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hey, Mindermutsig is afzuigkap niet.
quote:Op woensdag 11 april 2007 02:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je bent naïef als je denkt dat jij de enige bent die er overheen mag
Sinds wanneer is ze jouw "bezit"?quote:
Sinds een paar uurquote:Op woensdag 11 april 2007 02:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Sinds wanneer is ze jouw "bezit"?
Volgens mij heb je d'r anders wel weggejaagd..quote:
Bullshit, hoe komt het dan dat ze net over msn beloofde dat ze mij zo straks rond een uur of 12 komt verrassen met ontbijt op bed?quote:
Dat is een lollpwnagequote:Op woensdag 11 april 2007 02:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bullshit, hoe komt het dan dat ze net over msn beloofde dat ze mij zo straks rond een uur of 12 komt verrassen met ontbijt op bed?
Jawelr is roflpwnlollerzz1!!2!!quote:Op woensdag 11 april 2007 02:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Talpa? Daar kijkt toch niemand naar..
Hey babequote:Op woensdag 11 april 2007 02:19 schreef MinderMutsig het volgende:
Interessante wending in het topic.
* MM nog even wakker blijft.![]()
gezellig!quote:Op woensdag 11 april 2007 02:19 schreef MinderMutsig het volgende:
Interessante wending in het topic.
* MM nog even wakker blijft.![]()
en gatvullendquote:Op woensdag 11 april 2007 02:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Serieus, ik zit er echt niet op te wachten om naar tv te kijken waar Paultjuhhh een half uur erover doet om in het donker het goeie gaatje te vinden bij MM..
Want ja, een programma moet tijdvullend zijn he?
Nee, inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Talpa? Daar kijkt toch niemand naar..
Ben je dronken, Sebasser komt op tv, ik nietquote:Op woensdag 11 april 2007 02:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Serieus, ik zit er echt niet op te wachten om naar tv te kijken waar Paultjuhhh een half uur erover doet om in het donker het goeie gaatje te vinden bij MM..
Ik was het ook niet van plan.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ben je dronken, Sebasser komt op tv, ik niet![]()
![]()
![]()
een half uur?quote:Op woensdag 11 april 2007 02:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Serieus, je rubbertje zal er vanaf smelten en je wordt tienerpapa. Whatever you want...quote:Op woensdag 11 april 2007 02:24 schreef CodeCaster het volgende:
Ik zou op dit moment toch echt wel een traytje breezer overhebben voor een flinke portie seks met een hete breez4h-chick.
Precies, ik ben beroemd, jij niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ben je dronken, Sebasser komt op tv, ik niet![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |