Sterke opening. Ik heb geen flauw idee wat er staat, maar deze quasi-elitaire opening schrikt meteen alle bouwvak types enzo af. Goeie zet dus.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:03 schreef Logician het volgende:
Encantado,
Quem procura, sempre encontra, a torto e a direito...
Nooit het woord 'seks' in je profiel zetten. Dan kom je terug als resultaat op de zoekactie op trefwoord 'seks' van duizenden mannenquote:Allereerst 2 dingen:
Ik ben absoluut niet op zoek naar geslijm of heren, dames en stellen die op seks uit zijn. Mocht je het toch willen proberen dan zal je berichtje netjes in de prullebak verdwijnen.
Als je iets mist ben je toch niet echt blij met je leventje. Je hebt een druk bestaan en niet veel ruimte om andere mensen te ontmoeten... Da's weer zo tegenstrijdig. Profielen die het hebben over 'ik heb een druk leventje'... die vrouwen hebben geen tijd voor een vriend of je ziet elkaar eens in de 2 weken. Dat lijkt fair game voor de mannen die zo'n relatie wel leuk lijken. Om de zoveel tijd een goeie wip. Als ik een player was geweest zou ik dat wel proberen. Aanpappen met die lekkere mams die verder toch een druk zelfstandig leven heeft en zo nu en dan goed van bil, tot ze meer wil...quote:Waarom relatie planet?:
Ik ben blij met mijn leventje, maar mis toch iets. Ik heb een redelijk druk bestaan en niet veel ruimte over om op een reguliere manier c.q stappen of de kroeg nieuwe mensen te ontmoeten.
Je komt me over als een zeer zelfverzekerde meid, met een druk leven en grote zelfstandigheid (3 kids!!!). Ik heb het me al eens eerder afgevraagd. Een zelfverzekerde man past zich niet aan jouw leven aan, nee, jij moet je aan zijn leven aanpassen. Hij is niet voor niets zelfverzekerd en heeft de zaakjes goed voor elkaar. Wil je dat? Moet je juist geen wat meer meegaande man die wellicht wat onzeker is (niet te natuurlijk...alles met matequote:Wat zoek ik niet in iemand:
Onzekerheid hoe mooi het omhulsel ook is, is imho gewoon een grandioze afknapper.
Ik hoef ook niet iemand om op te steunen, als ik wil zeuren bel ik mijn vriendinnen wel op, en omgekeerd verwacht ik hetzelfde. M.a.w: Eerst lekker de kat uit de boom kijken voordat we onze rugzakjes leegkieperen dus.
Maakt je profiel veel te lang. Laat dit lekker naar buiten komen tijdens een chatsessie! De eerste selectie is toch vooral uiterlijk. Mensen die zeggen 'ik ben gezellig' of ik 'ben eigenwijs' ... het zegt echt helemaal niets, want zij werken ook maar met hun eigen referentiekader. In de ene omgeving is zo'n persoon 'zelfverzekerd', in een andere omgeving wordt dat als mateloze arrogantie verklaard.quote:Mijn slechte eigenschappen:
<opsomlijstje>
Te cliche. Al die damesprofielen...'t is allemaal wijntje dit muziekje dat en bankhangen omdat ze teruglezend toch schrikken van hun eigen profiel en besluiten aan te geven dat ze niet alleen maar bourgondisch aan het uitspatten zijn in hun drukke zelfstandige leventje vol vriendenquote:ik kan ontzettend genieten van samen romantisch naar mooie muziek te luisteren onder het genot van een wijntje. Maar ik vind het ook erg belangrijk om samen je eigen dingen te kunnen doen, lekker lui op de bank hangen terwijl hij of zij tv kijkt en ik bijv. een spannend boek lees. Gewoon lekker jezelf kunnen zijn bij elkaar.
Da's wel een goeie om te vermeldenquote:Het ultieme muziek moment: O infante - te vinden op youtube
Ik vind dat je bij mannen die een persoonlijk bericht sturen (profiel lezen van de dame, leuke reaktie verzinnen, drie keer nalezen) en dus toch zeker wel een minuut of 10 aan je besteed hebben wel direct duidelijkheid verdienen in de vorm van een geen interessemail. Dat is op zich ook handig voor de heren om te onthouden wie ze allemaal al een mail hebben gestuurd. Dat zijn er vaak honderden in de loop van het jaar. Juist omdat jullie er 3000 krijgen moet je niet alleen een mail sturen naar die ene die het perfect profiel heeft, maar ook naar je 2e,3e,4e,5e tot en met 50e keus om de kans op een reaktie terug wat groter te maken.... met als gevolg dat iedereen dat doetquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik lees altijd wel eerst het profiel voordat ik beslis niet of wel te reageren
en een profiel zegt al veel
net alsof een mail sturen zoveel moeite kost?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:10 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik vind dat je bij mannen die een persoonlijk bericht sturen (profiel lezen van de dame, leuke reaktie verzinnen, drie keer nalezen) en dus toch zeker wel een minuut of 10 aan je besteed hebben wel direct duidelijkheid verdienen in de vorm van een geen interessemail.
Een leuke mail kost wel eventjes ja. En je bent idd niets verplicht.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
net alsof een mail sturen zoveel moeite kost?
en dan nog ben ik niets verplicht aan wild vreemde mannen
ik ook maar niet op datingsitesquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:15 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Een leuke mail kost wel eventjes ja. En je bent idd niets verplicht.
Maar het kost jou ook niet echt moeite.
Ik doe ook wel eens wat aardigs voor vreemden, kosteloos
en toch kun je beter een mail terugsturen!quote:
Stel jij geen eisen aan het uiterlijk van de vrouwen waarop je reageert?quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:13 schreef Lambiekje het volgende:
Uiterlijk zegt niets ... meestal is het een "masker" en kan het een mishandelaar of een mooie-praatjesmaker zijn.
En ik krijg niet eens de kans om me te bewijzen...![]()
Logi heeft meer dan 1300 reacties gehad, moet je die allemaal een mail sturen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:19 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
en toch kun je beter een mail terugsturen!
nu moeten er veel mannen in het ongewisse leven![]()
Meen je dat nou? Dit klinkt als "laat ik het maar alleen maar bij de vadsige wijven proberen, want bij de rest maak ik toch geen kans"quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:02 schreef Knipoogje het volgende:
Als ik je fotoboek zie ben je gewoon platgezegd een lekker wijf met flinke cupmaat, dus ik zou niet eens de moeite nemen om te reageren. Knappe dames krijgen veel te veel reakties op RP om op te vallen.
Maar dan is de vraag waarom zitten er zo veel vrouwen op dan. En waarom zijn er zoveel singles in het land. En om eerlijk te zijn, hoe kan het zo zijn dat goed uitziende vrouwen, like yourself, een account nodig hebben. Ik neem aan dat je jullie ook dagelijks lastig worden gevallen op straat van he koffiedrinken. Ergens klopt er iets niet dan .... de dames zijn wel oprecht opzoek (neem ik aan) Maar een goed uitziende vrouw hoeft toch niet zo lang single te zijn ...quote:Op donderdag 1 november 2007 14:46 schreef Logician het volgende:
Aan de ene kant wel, aan de andere kant heb ik geen zin om mijn energie in iets te steken wat toch gedoemd te mislukken is... Bepaalde factoren zijn voor mijn gewoon erg belangrijk.
Heb me nu ong. anderhalve mnd in geschreven en heb nu 1364 reacties... redelijk kansloos dus omdat er gewoon op een paar "grappige" msn gesprekken, echt niets leuks tussen zit...
pfff zo zwaar is het nu ook weer niet ....quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:19 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
en toch kun je beter een mail terugsturen!
nu moeten er veel mannen in het ongewisse leven![]()
Nee, vadsige wijven reageer ik ook niet op. Meer op de onopvallende types die toch wel iets leuks hebben, leuke glimlach bijv, of gewoon een mooi figuur maar niet zo'n knap gezicht.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:41 schreef thaleia het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Dit klinkt als "laat ik het maar alleen maar bij de vadsige wijven proberen, want bij de rest maak ik toch geen kans"
Ik denk dat dat wel meevalt. Knappe vrouwen zeggen wel vaak dat uiterlijk niet zo belangrijk is, maar wat zij onder 'normaal' laten vallen vind ik vaak knap. Ik heb een paar hele knappe collega's en hoe je die hoort lullen over prachtige meiden ('te dik', terwijl ze gewoon slank is)...quote:Ik denk dat juist beeldschone vrouwen als Logi (O+ !) enorm zitten te wachten op mannen die eindelijk eens een keer niet alleen maar op 1 ding uit zijn, en ook weer niet zo onzeker zijn dat ze "het maar uberhaupt niet proberen". Juist die ene man die eruitspringt door de combinatie van WEL zelfvertrouwen, en toch niet alleen maar een "dat lekkere wijf kan ik wel krijgen en dat ga ik puur voor de prestatie ook even doen"-type.
Vrouwen sturen ook berichtjes hoor! Maar ik kan me voorstellen dat ze geen zin hebben om hun tijd te verdoen aan berichtjes terug sturen naar die jongens waar ze geen interesse in hebben. Het is geen liefdadigheidsinstelling!quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:31 schreef Lambiekje het volgende:
Maar waarom sturen vrouwen dan niet een bericht als jullie bedolven worden onder berichtjes. Dan kan je het koren wat beter beheren. Of doen jullie dat al en krijgen wij geen berichtjes terug.
Ik vind alleen beetje jammer dat er zo weinig verstuurd wordt. Ik heb tot nu toe het idee dat het eenrichtingsverkeer is.
Maar toch denk ik dat de vrouwen op datingsites juist dankzij de stortvloed aan 'wanhopige' mannen extreem kritisch en veeleisend zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:52 schreef ChillyWilly het volgende:
Vrouwen sturen ook berichtjes hoor! Maar ik kan me voorstellen dat ze geen zin hebben om hun tijd te verdoen aan berichtjes terug sturen naar die jongens waar ze geen interesse in hebben. Het is geen liefdadigheidsinstelling!
Juist op internet lijkt het me goed om erg kritisch te zijn. Keuze genoeg, redelijk anoniem dus leg die lat lekker hoog. Ik reageer zelf alleen op die meisjes die me echt leuk lijken. Gemiddeld als ik er 6 verstuur, krijg ik van 2 niets terug, 1 geen interesse bericht, 1 waar ik leuk mee chat maar verder niets en 2 leuke dates. Prima toch?quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:02 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar toch denk ik dat de vrouwen op datingsites juist dankzij de stortvloed aan 'wanhopige' mannen extreem kritisch en veeleisend zijn.
Als je 1361 reakties krijgt of zelfs 3000, dan is er of iets mis met je of je legt de lat belachelijk hoog dat het je dan nog niet lukt om een leuke relatie te vinden.
Kansloos!!quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:09 schreef Knipoogje het volgende:
En ik zal het nog maar eens posten, want volgens mij denken mensen dat het een grapje was. Dit zijn dus echt profielen op RP:
- knip -
6 mailtjes voor 3 reakties waaronder 2 dates is een erg hoog gemiddelde, maar aan je foto zie ik waar dat aan ligtquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:13 schreef ChillyWilly het volgende:
Juist op internet lijkt het me goed om erg kritisch te zijn. Keuze genoeg, redelijk anoniem dus leg die lat lekker hoog. Ik reageer zelf alleen op die meisjes die me echt leuk lijken. Gemiddeld als ik er 6 verstuur, krijg ik van 2 niets terug, 1 geen interesse bericht, 1 waar ik leuk mee chat maar verder niets en 2 leuke dates. Prima toch?
Dan worden dat 100 dates bij de snackbar of macdonalds.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:29 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
6 mailtjes voor 3 reakties waaronder 2 dates is een erg hoog gemiddelde, maar aan je foto zie ik waar dat aan ligt
Dus kun je nagaan als je geen 3 reakties krijgt, maar 1500... stel dat daar 100 echt leuke meiden tussen zit. Da's toch 100 dates
Niet zo veeleisend zijn hequote:Op zaterdag 3 november 2007 01:09 schreef Knipoogje het volgende:
En ik zal het nog maar eens posten, want volgens mij denken mensen dat het een grapje was. Dit zijn dus echt profielen op RP:
"Hoi ben een leuke spontane vrouw met een kind van 5. ben op zoek naar iemand die mij leuk vindt en met me wil chatten, mailen of naar de sauna gaan samen met mij en me moeder en misschien ken jij ook wel iemand dan kunnen we met z'n vieren gaan."
"Ik ben logistiek medewerkster in een bedrijf waar van allerlei mensen werken die en heeft een handicap en de ander heeft ook een handicap maar niiet zo erg en daar doe ik van alles inpakken en een keer in de week mag k aan de receptie zitten nou dat was het wel zo een beetje"
":HAI EEN JONGE VROUW VAN 30 JAAR IK BEN EEN SPONTANE MIJD NIET VERLEGEN VIND HET GEZELLIG OM TE WANDELEN IN DE VONDELPARK IN AMSTERDAM EN EEN GEZELLIGE DAG TE HEBBEN HOUD VAN UITGAAN IN AMSTERDAM UITETEN GAAN VIND IK OOK LEUK IETS MINDER ALS IKHET ALLEEN MOET DOEN IK ZOEK EEN SPONTANE JONGE MAN VAN 30 + TOT EN MET 40 MOET SPONTAAN ZIJN GEZELLIG ZIJN EN VAN GEZELLIG IN DE PARK ZITTE OF LICHEN EN WAT PRATEN EN ELKAAR BETER TE LEREN TE KENNEN en natuurlijk hou ik ook van uitgaan gesellig ergens wat gaan drinken"
Kijk aan je zou theoretisch nooit meer te hoeven koken of te betalen voor je eten. Elke dag uit eten. En dan nog maak je een schifting van 1 op 5. Wat een privelegesquote:Op donderdag 1 november 2007 14:46 schreef Logician het volgende:
Aan de ene kant wel, aan de andere kant heb ik geen zin om mijn energie in iets te steken wat toch gedoemd te mislukken is... Bepaalde factoren zijn voor mijn gewoon erg belangrijk.
Heb me nu ong. anderhalve mnd in geschreven en heb nu 1364 reacties... redelijk kansloos dus omdat er gewoon op een paar "grappige" msn gesprekken, echt niets leuks tussen zit...
ik kom uit brabantquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:34 schreef Lambiekje het volgende:
Wat ik dan niet snap. Ik krijg niet eens een reactie terug waarop het profiel staat van
"Als deze omschrijving je aanspreekt lijkt het me leuk wat van je te horen!" of "Wie wil met me uitwaaien op het strand?" Stuur je deze een leuk bericht. Zonder enig toespellingen op contact of die wandeling. Word je gewoon genegeerd.
Wat nog stupider is. Ik stuur sommige gewoon een berichtje. Met een aanmerking over hun profiel. Dat er wel erg lelijke taalfouten in zitten (ja WO en HBO). Waar ik nu niet persee contact of iets mee wil. Die sturen wel netjes een berichtje terug met geen intresse. En de dames die uitdrukkelijk in hun profiel schreeuwen om aandacht die doen niets...
Misschien is het oolk wel zo dat N-Hollanders heel wat norser zijn dan andere provincie-bewoners. Ik heb onlangs me zoek opdracht uitgebreid met ZH en UT. en jawel die dames reageren wel op berichtjes, nog niet je van het. Maar in ieder geval meetbaar hoger dan uit NH.
Maar gaan jullie wel eens langs de profielen en erop reageren. Het lijkt er op dat jullie wachten van uit de luie stoel todat dan daar de mooi bericht is van het prins witte paard?quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik kom uit brabant
en zelfs al zetten we zoiets in ons profiel betekent nog niet dat we ook op alle berichtjes reageren
ik heb vorige week voor het eerst in een half jaar eens zelf profielen bekekenquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar gaan jullie wel eens langs de profielen en erop reageren. Het lijkt er op dat jullie wachten van uit de luie stoel todat dan daar de mooi bericht is van het prins witte paard?
Nee, je krijgt een lijstje met 25 vrouwen die je een mailtje mag sturen samen met nog 1000 mannen en wordt je dus genegeerdquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:19 schreef Liquidootje het volgende:
Bij relatieplanet krijg je toch elke dag een lijstje met zo'n 25 verse vrouwen waar je uit mag kiezen?
Het lijkt er op dat jij wel erg krampachtig omgaat met relatie-sites. Daar hebben vrouwen ook een neus voor, weet jequote:Op zaterdag 3 november 2007 18:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar gaan jullie wel eens langs de profielen en erop reageren. Het lijkt er op dat jullie wachten van uit de luie stoel todat dan daar de mooi bericht is van het prins witte paard?
Ach, zolang je op de relatiesites en tijdens dates zelf maar niet krampachtig over komt mag je best je gal spuien hierquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:24 schreef Xennia het volgende:
Het lijkt er op dat jij wel erg krampachtig omgaat met relatie-sites. Daar hebben vrouwen ook een neus voor, weet je
Precies. Dat is ook de reden waarom ik ermee gekapt ben. Je investeert veel tijd (en geld als je ook echt wat wilt doen op zo'n site) om leuke, originele berichtjes te versturen en het levert eigenlijk niets op. Mijn ervaring is dat als je 10 berichtjes stuurt, je blij mag zijn als je er op 2 een reactie krijgt.quote:Op zondag 4 november 2007 11:07 schreef Knipoogje het volgende:
Datingsites in een notendop. Extreme luxe voor de dame, bittere strijd voor de mannen
Oke .. maar toch hoor je allemaal goede en sterke verhalen over dat internetdaten werkt en je er een relatie aan over houdt. Maar wat ik uit eigen ervaring merk is dat het geheel niet zo werkt.quote:Op zondag 4 november 2007 11:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Dat is ook de reden waarom ik ermee gekapt ben. Je investeert veel tijd (en geld als je ook echt wat wilt doen op zo'n site) om leuke, originele berichtjes te versturen en het levert eigenlijk niets op. Mijn ervaring is dat als je 10 berichtjes stuurt, je blij mag zijn als je er op 2 een reactie krijgt.
Het is helaas gewoon erg moeilijk om op te vallen tussen al die inspiratieloze mailtjes die de vrouwen ontvangen.
Ik heb er ook wel dates aan overgehouden hoor, maar dat was het dan toch net niet. Een goede vriend van me heeft zijn huidige vriendin zelfs via een datingsite leren kennen. Dus het kan zeker werken.quote:Op zondag 4 november 2007 11:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Oke .. maar toch hoor je allemaal goede en sterke verhalen over dat internetdaten werkt en je er een relatie aan over houdt. Maar wat ik uit eigen ervaring merk is dat het geheel niet zo werkt.
Dat ik zo krampachtig overkom, dit gebruik ik als uitlaatklep.
Maar een ding, inmiddels wil een dame een afspraak en die staat voor de 14e dus wieweet.
Ik wilde het niet zeggen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat jij wel erg krampachtig omgaat met relatie-sites. Daar hebben vrouwen ook een neus voor, weet je
Ja bij de een werkt het.quote:Op zondag 4 november 2007 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel dates aan overgehouden hoor, maar dat was het dan toch net niet. Een goede vriend van me heeft zijn huidige vriendin zelfs via een datingsite leren kennen. Dus het kan zeker werken.
Maar ik ben er gewoon achter gekomen dat het voor mij niet werkt. Het rendement is gewoon te laag als je je bedenkt wat je er aan tijd (en geld) in moet steken om één date te krijgen. Die tijd kan ik dan beter besteden om andere leuke dingen te doen waar ik niet voor achter de pc hoef te zitten.
Die vriend waar ik al even aan refereerde, had overigens wat teksten beluisterd van een of andere 'datingguru' uit Amerika. Hij volgde de adviezen op en het werkte. Het kwam er op neer dat je niet te aardig moet zijn en dat sracasme vaak werkt. Bij hem sloeg het dus aan, bij mij absoluut niet, al kopieerde ik soms gewoon letterlijk zijn berichten.
Goeie, ik heb mijn profiel veranderd in dit:quote:Op zondag 4 november 2007 12:05 schreef Hexagon het volgende:
Moraal van het verhaal is dat je moet opvallen tussen de grijze massa.
quote:Opvallen
Opvallend
oPvAlLeN
Opvallerig
Val op
Opvallende
Opgevallen
OPVALLEUH
Val ik op en val jij ook op mij? Stuur eens een opvallend berichtje en wie weet val jij ook mij op!
Goedkomen gaat het zeker. Alleen schat ik mijn kansen hoger in buiten de datingsites om.quote:Op zondag 4 november 2007 12:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja bij de een werkt het.
Vriendje van me broertje. ZIet er niet, vel -overbeen 20 piercings in het gezicht. Maar hij kan rare dingen zeggen, tot bijna vrouwonterend en toch kan hij de goedlooking om z'n vinger winden. Dus ik dacht dat probeer ik ook (niet vrouwonterend), maar wat ik krijg zijn boze gezichten en bijna-meppenKennelijk is het timing en intonatie. Maar via internet zou het toch niet moeten uitmaken, als je copycat bent van vuilpraterij...
Tja sommige hebben alle badluck. Like me. Ik ben ervan overtuigd dat het ooit goed komt...
Ze had je toch geblokkeerd?quote:Op zondag 4 november 2007 12:39 schreef DaMart het volgende:
Overigens heeft mijn brutaalste bericht wel een reactie uitgelokt, zij het een negatieve, en die persoon blokkeerde me meteen op die site.
Het viel me op dat zij binnen drie dagen iets van tien keer als laatste voyeer verscheen. Dus toen stuurde ik een berichtje waarin ik vroeg of ze me aan het stalken was.![]()
![]()
![]()
Vind ik niet brutaal. Als een wijf je profiel 10x in een paar dagen bezoekt, maar niks zegt, moet je blij zijn dat ze je blokkeert, want dan is ze waarschijnlijk zo labiel en onzeker als de pest.quote:
Kolere, veel succes ermeequote:Op zondag 4 november 2007 12:30 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Goeie, ik heb mijn profiel veranderd in dit:
[..]
Daar heb je dus gelijk in, maar dat zal misschien niet altijd het geval zijn. Dus niet te snel een aanname doen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:49 schreef Knipoogje het volgende:
Mijn ID op RP is Pringle. Ik ben er vrij van overtuigd dat een type als Logi mijn profiel zou lezen en zou denken 'och wel aardig, maar niet mijn type'. Klinkt cynisch, maar zo werkt RP nou eenmaal.
Ik ben dus de goede vriend van bovenstaand verhaal die gisteren ook een date had. Topavond gehad. Eerst lekker wezen eten en later leuk poolen met bovenstaande dame en haar date. Logi is overigens mijn allerbeste maatje en ik wil haar nooit meer in mijn leven missen...(sorry, moest ik ff kwijt)quote:Op zondag 4 november 2007 13:54 schreef Logician het volgende:
Update,
2 van mijn beste vrienden staan ook op rp, en heel toevallig had één van hen ook een date gister via rp.
Ik heb al een poosje heel leuk contact met een jongeman van net boven de 30. Hij heeft ook een kindje en erg veel dezelfde interesses. Dus van mailtjes via rp gingen we al vrij snel over op msn. Ook dit gaf veel raakvlakken, muziek, texten etc. En over de telefoon was het net alsof we elkaar al jaren kenden. En zo besloten om wat af te spreken.
We zouden film gaan kijken en daarna wellicht even stad in...
Eerste indruk bij ontmoeting:
Nu was hij irl ong 18cm kleiner dan mannen waar ik normaal mijn hoofd voor omdraai, maar dat moet toch niet uitmaken. Hij heeft een leuke uitstraling en babbel, en ik vond het leuk hoe hij moest lachen om de film en zijn houding was ook leuk. Hij was alleen wel heel snel op zijn gemak, hij lag na 30min al languit op mijn bank! Maar oké dat is natuurlijk ook wel een teken dat hij op zijn gemak was dacht ik bij mezelf...
Na de film een beetje lopen kletsen over van alles en nogwat en toen kwamen we op het onderwerp politiek. We kregen een discussie waarin het hij systeem genadeloos afkraakte (oke prima ieder zijn mening) maar toen ik vroeg op wie hij dan ging stemmen was het antwoord "Ik stem niet, dat vind ik onzin." Ik kan niets met zo'n instelling ik vind dat gewoon hypocriet. Maar oké een kleine discussie moet je niet in de weg laten staan.
Die vriend van me en zijn date waren ook in de stad en met hun afgesproken om een balletje te gaan leggen. Eenmaal in het poolcentrum waren ze er nog niet, dus moesten we even wachten. Ik kwam een bekende tegen en zei "hoi" maar diegene hoorde me niet waarop mijn date in kwestie ineens door de zaal heen "HEY HALLO DAAR!" riep, ik schaamde me dood!![]()
Naja verder was het poolen ontzettend gezellig, en de date van die vriend van me was een heel leuke dame en ik heb ook enorm met haar gelachen. Uiteindelijk gingen we naar een danstent, alwaar ik het gevoel had hem meer aandacht te moeten geven dan ik wou, ik ben meer van af en toe ook gewoon even achterover kunnen leunen en de boel observeren en niet zo van de koetjes en kalfjes "om het praten". Op den duur stonden we naast de dansvloer en maakte hij de opmerking dat hij precies kon zien wie er aan de drugs was en wie niet, bijna weer een discussie.. Later die avond stonden we te dansen en begint meneer op de dansvloer"YEAAAAHH!" dingen te roepen.
En toen had ik echt zoiets van![]()
Ik heb hem nog geen 5min later verteld dat ik hem erg aardig vind maar niet als relatiemateriaal zie. En redelijk gauw daarna zijn we richting huis gegaan, daar nog even doorgekletst, maar mijn ogen vielen letterlijk dicht en toen ben ik maar gaan slapen.
Al met al is het echt een heel aardige kerel die het leuk voor elkaar heeft, en waren er natuurlijk ook heel gezellige momenten. Maar het is wbt de rest absoluut geen match, ik zou waarschijnlijk binnen 2wk zijn hoofd eraf bijten uit frustratie.
Ik heb dus gezegd tegen hem dat ik hem superaardig vond, maar niet als relatie materiaal zie. Niet omdat ik zo'n bitch ben maar ik ben niet het type dat een man aan een lijntje wil houden. Hij heeft een leuk koppie maar that's it. Ik kan me over bepaalde dingen gewoon niet heenzetten.
Ik heb een grafhekel aan blowen/drugs. hij heeft een wietblad op zijn been en gespeelt met alle drugs die er zijn ong. Ik vind dat je na 1 biertje gewoonweg niet meer achter het stuur kruipt: hij kroop na 3wijn en 5 bier achter het stuur! Ik vind dat je bij een mening/aanname ook een onderbouwing moet kunnen geven: hij vind "dat voel ik zo" voldoende. Etc.etc.etc.
Die vriend van mij had trouwens meer succes, de dame in kwestie was een leuke/mooi meid, en zijn zoenend thuisgekomen.
So far de update.![]()
Omdat ik geen behoefte heb om direct naakt met iemand waar het misschien helemaal niet mee klikt in één ruimte te zitten misschien??quote:Op zondag 4 november 2007 14:57 schreef Brett-Anderson het volgende:
Dat moet jij zeggen met je dolle verhaaltjes :p He maar waarom al die standaard shit, met dansen etc. waarom nou niet gewoon naar de sauna?
Geen leuke foto? Een onorigineel profiel vol met spelfouten? Een suf bericht verstuurd?quote:Op zondag 4 november 2007 15:06 schreef tijnbrein het volgende:
Ja geef mij tips please. Zowel voor internetdating als dating in het echt. Ik heb ook een profiel op RP. Als ik een reactie stuur krijg ik altijd een afwijzing terug of helemaal geen reactie. Waarom? Wat heb ik of wat ik niet dat mij niet aantrekkelijk maakt? Dat vraag ik mij af is daar iemand die daar mij antwoord op kan geven.
ik krijg er ook genoeg van mannen in de 40quote:Op zondag 4 november 2007 15:09 schreef Logician het volgende:
Wat ik zo vervelend vind ik dat ik veel reacties krijg van mannen boven de 40...kom op zeg
zelfs nu er bij staat dat de max. 36 is blijven ze gewoon berichtjes sturen alsof er niets staat, of ze willen een discussie aangaan dat er uitzonderingen zijn
. Die mailtjes negeer ik nu gewoon maar...
Als je een beetje handig bent kan je zonder ook maar een cent geinvesteerd te hebben toch aardig wat dates regelen. De tijd die je er in steekt valt ook best mee. Tik een simpel bericht en verwerk daarin een of twee dingen die je opvallen in haar profiel, kort en bondig.quote:Op zondag 4 november 2007 11:25 schreef DaMart het volgende:
Je investeert veel tijd (en geld als je ook echt wat wilt doen op zo'n site) om leuke, originele berichtjes te versturen en het levert eigenlijk niets op. Mijn ervaring is dat als je 10 berichtjes stuurt, je blij mag zijn als je er op 2 een reactie krijgt.
Ja, nee, ja maar niet aan allemaal.quote:Op zondag 4 november 2007 15:15 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Geen leuke foto? Een onorigineel profiel vol met spelfouten? Een suf bericht verstuurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |