aaah das gemeen !!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
nee die meoten mee lijden!![]()
(geen friettent dus... )
die is er wel dacht ik :squote:
achja eens per week friettent is toch wel te doenquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
nee die meoten mee lijden!![]()
(geen friettent dus... )
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:43 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
achja eens per week friettent is toch wel te doen![]()
meestal Zorba maar gister Sirtakiquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:44 schreef Jm4nski het volgende:
bij welke griek ga jij eigelijk vamp ?
sirtaki of zorba ?
ik ging vroeger ook altijd naar sirtaki maar sinds ik minos heb ondekt wil ik niemer andersquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:44 schreef vamperotica het volgende:
[..]
meestal Zorba maar gister Sirtaki
weet nietquote:
inderdaad vind ik ookquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:43 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
achja eens per week friettent is toch wel te doen![]()
jawelquote:
alles waar dieet opstaat is meestal minder lekkerquote:
Sirtaki ken ik wel, moet ook goed zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:44 schreef Jm4nski het volgende:
bij welke griek ga jij eigelijk vamp ?
sirtaki of zorba ?
ja maar kijk, ik eet het ook nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:47 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
alles waar dieet opstaat is meestal minder lekker
k dacht er gister nog aan... was wel de enige wie een menulijstje op internet had staan!quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:46 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
ik ging vroeger ook altijd naar sirtaki maar sinds ik minos heb ondekt wil ik niemer anders![]()
en kijk dat is een pluspunt vind ikquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:48 schreef vamperotica het volgende:
[..]
k dacht er gister nog aan... was wel de enige wie een menulijstje op internet had staan!
quote:
gewoon een keertje iets anders johquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
maar toch uit gewoonte naar die andere gereden..
Ja de volgende keer..quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gewoon een keertje iets anders joh
moet kunnen
ja veel verschillende plaatsen , veel van die nestjes waar je lekker prive zit , goeie bediening , en heel goed aangekleed (het eten) ziet er allemaal net iets verzorgder uitquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:48 schreef vamperotica het volgende:
[..]
k dacht er gister nog aan... was wel de enige wie een menulijstje op internet had staan!
Vanavond dusquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja de volgende keer..
(nee niet vanavond)
hoe is dat spreekwoord alweer .. verandering van spijs ...quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
maar toch uit gewoonte naar die andere gereden..
dan ook maar is een keertje naar minos gaanquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:52 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
ja veel verschillende plaatsen , veel van die nestjes waar je lekker prive zit , goeie bediening , en heel goed aangekleed (het eten) ziet er allemaal net iets verzorgder uit. en dan natuurlijk is er de smaak van het vlees en de sausjes , iedereen heeft natuurlijk een eigen smaak de een vind de ene friettent/eettent lekkereder als de andere maar de meeste die ik ken die van sirtaki naar minos zijn gegaan zijn nu over.
ja kan er ook niet opkomen :squote:Op dinsdag 10 april 2007 14:53 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
hoe is dat spreekwoord alweer .. verandering van spijs ...![]()
kijk dat is toestemmenquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan ook maar is een keertje naar minos gaan
kosten 18 euro'squote:Op dinsdag 10 april 2007 14:55 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
van maandag tot en met vrijdag hebben ze ook een leuk keuzemenu
HINT : voorgerecht : Keftedes. Hoofdgerecht : kretaschotel
nagerecht : Dame Blange
![]()
![]()
okquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:55 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
van maandag tot en met vrijdag hebben ze ook een leuk keuzemenu
HINT : voorgerecht : Keftedes. Hoofdgerecht : kretaschotel
nagerecht : Dame Blange
![]()
![]()
is niet duurquote:
dat zou toch nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is niet duur
(gaat dit opic in 1 dag naar de 300 replys? )
ja hequote:Op dinsdag 10 april 2007 14:58 schreef vamperotica het volgende:
jammie
ok dealquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:58 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
dat zou toch niet
dan moet jij het nieuwe topic openen![]()
Maar ik meot zo weg...quote:
stiltequote:Op dinsdag 10 april 2007 15:01 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Maar ik meot zo weg...
Kijen of ik jullie nog kan vinden als ik terug kom
link komt dan wel in je PMquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:04 schreef vamperotica het volgende:
Uhm...
of niet natuurlijkquote:
Doe maar wel... Is wel handig!quote:
tja ligt eraan of de rest weer wakker wordtquote:
ja idnerdaadquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:11 schreef vamperotica het volgende:
Ja t valt een beetje stil opeens
ja wist niks betersquote:
Succes...quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja wist niks beters![]()
met beetje geluk vandaag alweer een nieuwe
jij wilde er geen verzinnen!!!quote:
ja ga maar weer weg !!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |