10quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
10
en ik ga naar bed.
en trouwens:
We hebben weer een prinsesje
net pirates of the caribean 2 gekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
hij is wel goed, maar ik persoonlijk vind het een standaard kapper, Hardy's (tegenwoordig in de Piushaven op een boot!) ze knippen goed, maar ik vind iedereen hetzelfde eruit komen, trendy namelijkquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wie kent een goeie herenkapper omgeving centrum?
gewoon alles proberen te vermijden!quote:Op woensdag 11 april 2007 06:25 schreef Pinball het volgende:
En wat is er deze week allemaal afgesloten aan wegen? Doet de Blaak het al weer?
De bus is ook een rampquote:Op woensdag 11 april 2007 07:23 schreef Crazy-M het volgende:
Gewoon met het OV gaan reizen
stukken beter.
en goedemorgen allemaal. ik ben ook weer onder de wakkere mensen
NIETESquote:
o en ook mogguhquote:Op woensdag 11 april 2007 07:38 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh
Wellus... Die kan toch ook niet over al die openbrekingen heen vliegenquote:
Ja, dan duurt Rotterdam-Tilburg ineens 2,5 uur i.p.v 3 kwartier. Stuk beter.quote:Op woensdag 11 april 2007 07:23 schreef Crazy-M het volgende:
Gewoon met het OV gaan reizen
stukken beter.
en jij ookquote:Op woensdag 11 april 2007 09:10 schreef Artbij het volgende:
Tilburg is kut.
ja maar die rijden optijd omquote:Op woensdag 11 april 2007 08:03 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wellus... Die kan toch ook niet over al die openbrekingen heen vliegen![]()
Wel als ik door dat omrijden de halte mis waar ik eigenlijk uit had willen stappenquote:Op woensdag 11 april 2007 09:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar die rijden optijd om
dus geen last van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |