Ohja dat was ik even vergeten: PSV is inmiddels overspoeld door retards.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zou lullig zijn voor Reker, die zag het al helemaal zitten om samen met Stan de cafés vanaf komend seizoen te gaan bezoeken.
In ieder geval meer vertrouwen dan in de wedstrijd van vanavondquote:Op woensdag 11 april 2007 15:44 schreef Fetai het volgende:
En jongens.... hebben jullie er vertrouwen in tegen Twente![]()
Ik zie jullie vanavond wel winnen, alleen niet doorgaanquote:Op woensdag 11 april 2007 15:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
In ieder geval meer vertrouwen dan in de wedstrijd van vanavond![]()
Zou zomaar kunnen. Koeman geeft liever beperkte voetballers als Mendez en Culina speeltijd en maakt ze vervolgens nog eens slechter ook. Niet de ideale omgeving om als talent te groeien.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:47 schreef tomttt het volgende:
In de Voetbal International van deze week staat dat Aissati zich heeft aangeboden aan AZ. Hij was het niet eens met de wijze waarop Koeman met hem omging.
Waarom niet? Liverpool zal er echt niet alles aan doen om te winnen orquote:
Ik heb er alle vertrouwen in dat Twente PSV gaat slopenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:44 schreef Fetai het volgende:
En jongens.... hebben jullie er vertrouwen in tegen Twente![]()
Zelfs tegen een ongemotiveerd Liverpool maakt PSV momenteel geen kans. Sad but true.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:23 schreef Fetai het volgende:
[..]
Waarom niet? Liverpool zal er echt niet alles aan doen om te winnen or![]()
Klopt helemaal.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:48 schreef tomttt het volgende:
Volgens mij moet een jeugdspeler op de b-lijst staan of minimaal 2 jaar in de jeugdopleiding zitten. Daarom zit Zeefuik er dacht ik niet bij.
Als dit waar is:quote:Op woensdag 11 april 2007 14:47 schreef tomttt het volgende:
In de Voetbal International van deze week staat dat Aissati zich heeft aangeboden aan AZ. Hij was het niet eens met de wijze waarop Koeman met hem omging.
je post dubbelquote:Op woensdag 11 april 2007 17:45 schreef jorienvdherik het volgende:
PSV - To Qualify geeft een odd van 80 hehe
Inderdaad. Ik word onderhand kotsmisselijk van wat het bestuur en co laten zien.Wegpesten van Hiddink en zijn adviezen niet nodig te vinden.Koeman aanstellen en denken dat met grote namen,grote prestaties komen.Schijtziek word ik er onderhand van.Het word tijd voor een massale actie tegen dit schijtbestuur en dat Hiddink maar terugkomt.Want ik sta niet voor mezelf in als het nog slechter word.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:52 schreef ganzenherder het volgende:
Toch wel klote eigenlijk dat van der Zee naar Ajax verkast. PSV moet het toch van de scouts hebben enzo, en als we die dan ook nog eens kwijtraken aan Ajax....
Ben eigenlijk een beetje bang aan het worden voor volgend seizoen(en das heel lang geleden)
quote:Op woensdag 11 april 2007 18:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik word onderhand kotsmisselijk van wat het bestuur en co laten zien.Wegpesten van Hiddink en zijn adviezen niet nodig te vinden.Koeman aanstellen en denken dat met grote namen,grote prestaties komen.Schijtziek word ik er onderhand van.Het word tijd voor een massale actie tegen dit schijtbestuur en dat Hiddink maar terugkomt.Want ik sta niet voor mezelf in als het nog slechter word.
En ja, die NiNi is betrouwbaar gebleken.quote:NiNi schreef:
Maak jullie niet zo druk...
Van der Zee naar Ajax is een zegen. Ajax denkt hiermee een goudmijn binnen te halen, echter het tegendeel is waar. Hij is juist de man die in Zuid Amerika de contacten vertroebelt heeft. Maak jullie geen zorgen....ben blij dat hij naar Ajax gaat.
NiNi
Wies die gast? de broer van steef?quote:Op woensdag 11 april 2007 18:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
En ja, die NiNi is betrouwbaar gebleken.
Waarom is dat zo ongeloofwaardig eigenlijk? AZ heeft de uitstraling dat het jonge spelers naar de top brengt (of dat ook echt zo is laat ik hier even in het midden, maar die uitstraling hebben ze wel). Ben wel benieuwd wie er met dit verhaal naar buiten is gekomen eigenlijk.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:53 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik geloof er werkelijk waar geen ene rooie kool van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |