Met koffie? Eet ze!quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik ga maar eens ontbijten, buik begint te praten
brbrbrbrbrb
Ah, okquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:43 schreef OA het volgende:
[..]
Goed bezig geweest dus!!![]()
[..]
Die aantallen kan je vinden in een topic hier ergens in GC...![]()
Heb vanaf donderdag niet meer geteld...quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ah, ok
Leuk dat ze dat bijhouden.
Kunnen ze dat ook per topic(reeks) zien/
Dat zou me een hoop werk schelen
Ik weet al niet meer in welk topic ik ;t gepost had, ik dacht dat ik tot 53 was gekomen ofzo, maar ik zag daar geen herkenbare TT.
Ik dacht aan een TT waarin stond: waar eer-ik door stats gekoffied wordt.
Maar die vond ik zo gauw effe nietniet uitgebreid gezocht enzo hoor
Ben jij al klaar met tellen eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:49 schreef OA het volgende:
[..]
Heb vanaf donderdag niet meer geteld...![]()
Wellicht ga ik vandaag nog even verder...Whehe, okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mits je het niet te druk hebt uiteraard
Oh, is het #57
Ik dacht 53, en heb #54 en #52 ook nog gekeken, maar die waren het ook niet
Maar bedankt in iig
Signature.
Even kijken zoquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:50 schreef OA het volgende:
Ik heb trouwens ook maar ff voor de gein een disclaimer in de OP gemieterd...
barbaar...quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik eet een banaan.
eet smakelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik eet een banaan.
Ik heb de banaan eerst netjes onthoofd!quote:
Nou dan is het goed!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb de banaan eerst netjes onthoofd!En daarna langzaam gevild
![]()
En toen langzaam stukje voor stukje doodgebeten![]()
kannibaal!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb de banaan eerst netjes onthoofd!En daarna langzaam gevild
![]()
En toen langzaam stukje voor stukje doodgebeten![]()
Geen secretaresse die je eventjes kunt bellen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Koffie automaat is stuk hier op de afdeling, nu moeten we een eind lopen voor koffie![]()
Ik heb zondag 12 uur achter elkaar gelopen , k heb nog lamme benenquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Geen secretaresse die je eventjes kunt bellen?
Daarbij is het toch ook niet echt erg om even een stukje te kunnen lopen
- Benzinepomp op de hoek.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb zondag 12 uur achter elkaar gelopen , k heb nog lamme benen![]()
12 uur lopen? Kon je de paaseieren niet vinden?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
is daar geen arbo-wet voor?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Koffie automaat is stuk hier op de afdeling, nu moeten we een eind lopen voor koffie![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:11 schreef Goover het volgende:
[..]
12 uur lopen? Kon je de paaseieren niet vinden?
tja, had je nu zondag maar minder gelopen hequote:Op dinsdag 10 april 2007 10:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ah, ok, ik dacht ook al, wtf heb je nou weer allemaal uitgespooktquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
horeca he!
En nee ik loop wel even naar een andere afdeling zo voor koffie ofzo![]()
Er staat hier ergens een apparaat waar vanochtend plotseling maar de helft van het water uitkwam. Dat was geen kattepis!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:10 schreef Goover het volgende:
De koffie die hier vanmorgen uit de automaat kwam leek meer op water met een beetje melk en een druppel koffie. Kijken of hij zometeen wat beter gaat zijn...
Dan wordt je idd ff flink wakker geschud!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er staat hier ergens een apparaat waar vanochtend plotseling maar de helft van het water uitkwam. Dat was geen kattepis!![]()
Gelukkig hebben we ons eigen apparaat.![]()
![]()
![]()
Ik houd wel van sterke koffie. Wij hebben 1 apparaat voor het hele bedrijf, zo een standaard DE ding.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er staat hier ergens een apparaat waar vanochtend plotseling maar de helft van het water uitkwam. Dat was geen kattepis!![]()
Gelukkig hebben we ons eigen apparaat.![]()
![]()
![]()
Hebben wij ook.. zonder dat mannetje.. er staat wel vaak een ander mannetje bijquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik houd wel van sterke koffie. Wij hebben 1 apparaat voor het hele bedrijf, zo een standaard DE ding.
[afbeelding]
Die, maar dan zonder dat mannetje er bij.
Ik heb altijd sterke koffie met weinig melk, maar dat was vanmorgen 3x niks!
Moet er niet iets staan over het gevaar van verslaving (zowel voor koffie als dit topic?)quote:
Neequote:
goedemorgen TIM.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hebben wij ook.. zonder dat mannetje.. er staat wel vaak een ander mannetje bij![]()
Zoooo al een drukke dag gehadquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
zo..getraind...gedouched....bed opgemaakt....opgeruimd...ben er helemaal klaar voor...![]()
...maar eest een bakkie...
![]()
![]()
![]()
Hoe haal jij je koffie er uit?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hebben wij ook.. zonder dat mannetje.. er staat wel vaak een ander mannetje bij![]()
nou...koffie drinken met een leuke man.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:21 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, dat mannetje zou ik er niet eens bij willen hebben, wel een leuke dame natuurlijk.
fris zeker ....quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zoooo al een drukke dag gehad![]()
![]()
Nu weer fris en fruitig?![]()
alles is op eigen risico!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:20 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Moet er niet iets staan over het gevaar van verslaving (zowel voor koffie als dit topic?)![]()
Thanks!~quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee
Ik ga 't meteen doen.
Ik heb het ook zo druk met m'n MP3's ordenen joh...
edit: NetjesMooie disclaimer
Ik zat te zoeken naar een link alleen![]()
Heb je geen voorkeuze zenders dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:22 schreef Goover het volgende:
[..]
Hoe haal jij je koffie er uit?
1x op sterkte (sterke koffie)
3x op melk (weinig melk)
1x op 'Koffie met melk'
Resultaat: Sterke koffie met weinig melk.![]()
Soms haal ik er espresso uit, dan ook sterk met weinig melk![]()
Everyday is a special day, mydearquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
fris zeker ....![]()
...maar wat ik ook doe....mijn ogen willen dicht gaan....
...maar het zal ze niet lukken....
...vandaag is de dag....
![]()
Doe mij maar een tom pouce.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ga strax ff naar de stad....moet ik nog iets lekkers meenemen voor bij de koffie....?![]()
![]()
Een lepeltje!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ga strax ff naar de stad....moet ik nog iets lekkers meenemen voor bij de koffie....?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Doe mij maar een tom pouce.
Die heb ik lang niet op
Da's hier al een tijdje zo.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:31 schreef OA het volgende:
De lucht breekt hier open!![]()
het zonnetje komt tevoorschijn!![]()
de temperaturen gaan omhoog!![]()
Kortom: de zomer komt steeds dichterbij!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |