haha.. vorige keer was het niet zo serieus dacht ik! Denk dat ik er vandaag ook wel weer bovenop zal komen. Geen reden tot paniek vooralsnogquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:05 schreef OA het volgende:
[..]
Tim, volgens mij moet jij je eens laten nakijken...
Elke dag post je wel dat je dizzy bent...![]()
dat kan niet goed zijn...
Overigens is het wel positief dat koffie je weer op de been helpt!![]()
riekt een beetje naar verslavingsverschijnselen...![]()
nou ja...zwanger kun je iig niet zijn....quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:05 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
gaat al ietsje beter heb ik het idee.. we zien wel hoelang we het volhouden![]()
waarheen...? R'dam...?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je moet er wel vaker heen gaan! Het is zo mooi!![]()
![]()
Dat was het jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:03 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, idd, dat is bij het Vrijthof!![]()
Die tent ken ik niet...
De terrassen langs de Maas zijn ook goed te doen!![]()
Je klinkt alsof je er echt heeeel veel zin in hebt...quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:09 schreef buzzer het volgende:
Ik ga zo direct heeeeeeerlijk vergaderen
Een betoog tegen een ongeschilderde betonnen muur heeft meer effect ben ik bang voor..
daar heb je HELEMAAL gelijk in...quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:10 schreef eer-ik het volgende:
Jullie zouden eens naar het centrum van San Sebastian moeten gaan, net over de grens bij Biarritz als je daar toevallig eens komt
Da's denk ik wel het mooiste stadje wat ik ooit gezien heb.
Die hele architectuur is echt geweldig daar
* Droomt wegquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
Mano Negra op tv....zo nostalgisch....![]()
ikke ook trots op jou...quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kamer deels opgeruimd.Ben trots op mezelf.
Biarritz is zeker een mooie stad, maar 't ligt niet zo mooi als San Sebastián als je 't mij vraagt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
daar heb je HELEMAAL gelijk in...![]()
![]()
![]()
...maar als je toch in de buurt bent ga dan ook ff Biarritz in ook erg mooi....
![]()
Nooit geweest... Pics?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:10 schreef eer-ik het volgende:
Jullie zouden eens naar het centrum van San Sebastian moeten gaan, net over de grens bij Biarritz als je daar toevallig eens komt
Da's denk ik wel het mooiste stadje wat ik ooit gezien heb.
Die hele architectuur is echt geweldig daar
foto...?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
je moest het resultaat eens zien![]()
![]()
![]()
pppffff...ouders die op vakantie meegaan met de camera....quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Camera is mee met ouders op vakantie.![]()
is ook supermooi! ben ikke geweest.. afgelopen jaar was ik op sicilie dat was pas leukquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
k zou heel graag een keer naar Corsica willen...![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:15 schreef OA het volgende:
[..]
Nooit geweest... Pics?
Ik vond Valletta (Malta) ook een mooie stad!![]()
Architectuur in Dublin vind ik bijvoorbeeld ook erg mooi!![]()
alleen schijnt het op Corsica vaak erg hard te waaien...quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
is ook supermooi! ben ikke geweest.. afgelopen jaar was ik op sicilie dat was pas leuk![]()
Sicilië is idd ook erg leuk!quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
is ook supermooi! ben ikke geweest.. afgelopen jaar was ik op sicilie dat was pas leuk![]()
cool.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb donderdag een auditie !
![]()
Bandje zoekt gitarist![]()
![]()
![]()
Succes!!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
Corsica, schijnt ook knettermooi te zijn idd.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
alleen schijnt het op Corsica vaak erg hard te waaien...![]()
succes papierquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
Cool!quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Stukje strand en haven van San Sebastian.
Nou is San Sebastian gewoon een stad, dus je hebt er wel veel hoogbouw enzo, maar dat is beheurlijk oud enzo, dus het ziet er best leuk uit.
Maar het centrum is gewoon tof, allemaal oude, lage gebouwen
Biarritz:
[afbeelding]
Biarritz is gewoon tof
Manu Chaoquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
Manu Chao op tv.......ik zweef helemaal...
![]()
Gewoon doenquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Cool!Ik wil ook keertje naartoe
![]()
Thanx!quote:
Idd, maar ze komen in elk geval wel uit een frans sprekend stuk land, waar ze ook spaans spreken, en engelsquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
geen idee......maar zoooo leuk....
...lekker zomers enzo...
![]()
is dat spaans of portugees....quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd, maar ze komen in elk geval wel uit een frans sprekend stuk land, waar ze ook spaans spreken, en engels
Iemand zei laatst tegen me dat ze uit mexico komen, maar ik heb nog nooit iemand uit mexico frans horen praten
quote:Jose-Manuel Thomas Arthur (Manu) Chao (Parijs, 21 juni 1961) is een Franse folk-zanger van Spaanse origine. Hij zingt in het Frans, Spaans, Arabisch, Portugees en Engels.
Vooral in zijn periode met Mano Negra wordt Chao vermeld als Oscar Tramor. Voor hij doorbrak met Mano Negra speelde hij in Hot Pants.
Chao maakt muziek in een genre dat eind jaren '90, mede onder zijn invloed, ontstaan is: "Mestizo". Zijn bekendste nummers zijn Bongo Bong, Me gustas tú en Clandestino. Manu Chao is de voormalige frontman van de Franse band Mano Negra. In 2001 stond Manu Chao op het Nederlandse popfestival Lowlands, wat een groot succes was.
Chao's teksten hebben vaak een politieke, linkse inslag. Zo samplede hij zapatistawoordvoerder Subcomandante Marcos op het album Radio Bemba Sound System.
Ik versta sommige dingen, en ik spreek geen portugees.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is dat spaans of portugees.......ik dacht namelijk portugees...
![]()
euhhhh...dat heb je hun niet gevraagd....quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Thanx!![]()
Ze oefenen om 5 uur al. Ik hoop niet dat hetscholieren zijn
![]()
![]()
Had ik het toch goed, dat er iets met baskisch wasquote:Manu's moeder was Baskisch, zijn vader, de schrijver en journalist Ramón Chao, Galiciër uit Vilalba. Ze ontvluchtten het Spanje onder het bewind van Franco en vestigden zich in Parijs. Kort na de geboorte van Manu, verhuisde het gezin naar de buitenwijken van Parijs, waardoor Manu het grootste deel van zijn jeugd doorbracht in Boulogne-Billancourt en Sèvres.
Watersports = plassex.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gewoon doen
Hou je toevallig ook van watersporten?
idd..en ik met dat Portugees...quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:33 schreef eer-ik het volgende:
oh, en dit:
[..]
Had ik het toch goed, dat er iets met baskisch was
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Watersports = plassex.nee!
![]()
Watersport = Dobberen op luchtbed!![]()
![]()
Watersport = Water(jet)skieënNog nooit gedaan.
ws spreekt ie uit ervaring...quote:
Ik heb ge-sms-tquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
euhhhh...dat heb je hun niet gevraagd.......maar hoe klonk zij n stem? iemand zei laasts tegen mij dat je een hele boel uit een stem kon halen...
![]()
Ik kan er 4.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
idd..en ik met dat Portugees......maar men...hij kan gewoon zomaar dus 5 talen....
...weet je hoe vet....?
![]()
![]()
Watersports is een hele gangbare (engelse) termquote:
Ziet er allemaal errug goed uit!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar Biarritz is dé plek in Europa voor golf surfen
Waterscooters kun je er huren, voor 30 euro per kwartier, maar 't is het wel waard.
Echt vet om een keer te doen, maar na 1 keer heb je het ook wel gehad.
Althans, vooral met die prijs
WEER wat geleerd vandaag....quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Watersports is een hele gangbare (engelse) termvoor deze vreemde hobby
![]()
geen ideequote:
Google is je vriendquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Watersports is een hele gangbare (engelse) termvoor deze vreemde hobby
![]()
Welke dan?quote:
Nederlands, Frans en portugees?quote:
ik ben nog heel onschuldig hoor...quote:
Nederlands, Frans en Engels...heb een paar jaar Spaans gehad maar is al zoooo lang geleden...quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nederlands, Frans en portugees?
Ik spreek Nederlands, Engels, Frans en Duits.
Laatste 2 niet bijster goed, maar ik kan me verstaanbaar maken
Ik krijg er nog spaans bij, wil italiaans leren, en ik zou graag Russisch en Mandarijns kunnen spreken.
Talen
Waterfietsen hou ik niet zo van, kitesurfen daarentegenquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ziet er allemaal errug goed uit!!![]()
Ik ben weleens wezen watersporten in Griekenland, bij Zakynthos...![]()
Hadden we een waterfiets gehuurden dan dobber je wat rond, let niet op, drijft wat af...
en voor je het weet moet je fietsen voor je leven om nog weer op het strand te komen...
![]()
Mijn laatste watersports ervaring was ik 6quote:
waterfietsen is dan ook erg oudbollig....quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waterfietsen hou ik niet zo van, kitesurfen daarentegen![]()
Sinds wanneer doceren ze Engels in frankrijk eigenlijk, weet je dat?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Nederlands, Frans en Engels...heb een paar jaar Spaans gehad maar is al zoooo lang geleden......lijkt me wel erg leuk om het weer op te pikken...
![]()
![]()
het probleem ligt er niet aan dat het niet verplicht is....quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sinds wanneer doceren ze Engels in frankrijk eigenlijk, weet je dat?
Want mijn ervaring met franse jongeren is dat ze erg krakkemikkig Engels spreken, en naar hun eigen zeggen is dat omdat het tot voor kort geen verplicht vak was...
Ja!!!!!!!!!..precies zoals ik het zou beschrijven....quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Volwassen? Is dat dat je saai bent en geen plezier meer hebt en oud bent en bijna dood gaat?
jeps, en je wordt er moe van.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
waterfietsen is dan ook erg oudbollig....![]()
![]()
![]()
Dan wil ik ook niet volwassen worden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Ja!!!!!!!!!..precies zoals ik het zou beschrijven....![]()
![]()
![]()
No you don't....quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, en je wordt er moe van.
join the club...quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan wil ik ook niet volwassen worden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag 'm niet staan in de GC lijst..quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoe kan dat nou......in slaap gevallen...
?
wie....quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:55 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, is Holleder al dood?
Waar lees je dat? Volgens het laatste nieuws ligt hij op de IC dacht ik.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:55 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, is Holleder al dood?
Nou moequote:
Ah, is dat het euvel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het probleem ligt er niet aan dat het niet verplicht is.......maar meer omdat de docent het op z'n frans uitspreken...
...trouwens is Engels in frankrijk wel verplicht in de 6e en 5e...daarna moet je een keuze maken tussen engels en Duits (vaak word jammer genoeg dus Duits gekozen...
)... en mag je een 3e taal erbij nemen wat vaak dus spaans of italiaans s...
![]()
We zijn altijd hier...quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou moeWe waren al die tijd hier!
![]()
soms...quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:58 schreef OA het volgende:
[..]
We zijn altijd hier...
Soms verandert wel het nummertje van "hier"![]()
hij ligt hier in de buurtquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Volgens het laatste nieuws ligt hij op de IC dacht ik.
Hebben we wel eens een hele dag gedaan met 1 nummertje?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
soms......of zeer regelmatig....?
![]()
![]()
dat bedoel ik dus....quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hebben we wel eens een hele dag gedaan met 1 nummertje?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En nog steeds ben ik nog niet onder de douche
soms zeer regelmatig...quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
soms......of zeer regelmatig....?
![]()
![]()
Jahoor.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:01 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Hebben we wel eens een hele dag gedaan met 1 nummertje?![]()
![]()
Ja daar heb je het alquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:03 schreef eer-ik het volgende:
Tering, ik had laatst m'n ipod aan een windows machine gehangen, en prompt doet ie het niet meer
OMFG...heb jij een i-Pod naar de kloote geholpen...?...quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:03 schreef eer-ik het volgende:
Tering, ik had laatst m'n ipod aan een windows machine gehangen, en prompt doet ie het niet meer
Nee, je moet le-zen...quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG...heb jij een i-Pod naar de kloote geholpen...?...![]()
![]()
![]()
haha, ja hoorquote:
Nou, niet ik, maar windowsquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG...heb jij een i-Pod naar de kloote geholpen...?...![]()
![]()
![]()
Iddquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:06 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, je moet le-zen...![]()
Windows heeft het naar de klote geholpen..![]()
![]()
nergens, maar hij zou al wel kritiek zijn en zo... dus ja..quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Volgens het laatste nieuws ligt hij op de IC dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |