abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48165450
Fucking Hell, een site van 1 miljard dollar en dan een waaaaaaaaaaardeloos berichten systeem.

Echt te irritant, wil je eens een keer reageren; verschijnt de reaktie nooit. Nog paar keer proberen; weer niet.

En berichten komen en gaan, je doet een keer een refresh en je ziet berichten tot 2 uur terug, en dan nog een refresh en dan tot 20 min terug, en dan nog een refresh en dan ineens tot 1 dag terug.

Zelfs de volgorde ligt vaak overhoop, een comment van 6 uur geleden boven een comment van 4 uur geleden. En als je soms naar pagina 2 gaat staan daar weer nieuwere comments dan op pagina 1. En pagina 2 is vaak gewoon niet doorlopend op pagina 1 maar bevat nog heel veel comments van pagina 1.

Zo kan ik nog wel ff doorgaan, 1 grote buggy zooi is het.

En je kan bv geeneens je comments editten of verwijderen.

Ratings is ook zoiets, klik je op een videolink waarbij 5 sterren, maar dan op de pagina zelf heeft ie er eigenlijk maar 3.

Een site van 1 biljoen en het is nog baggerder dan fok
  dinsdag 10 april 2007 @ 01:55:53 #2
157525 Ionesco
A Long Way Down.
pi_48165479
Om eerlijk te zijn heb ik daar totaal geen last van, iets met je browser misschien?

Bij mij verschijnen ze altijd, en op volgorde..
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_48165499
Nou, ik zit nu ook weer een pagina te cntrl+f5en en elke keer staan er dan weer oude messages, dan weer nieuwe.. dan weer oude.. en mijne verschijnen al helemaal niet.

echt te irritant
pi_48165502
Dit is echt gebeurd!

In 1996 verloor Maria Beckenbraun uit het Duitse Hapsburgbob-Offenberg haar duim tijdens een bizar sjoelongeluk. Nu je dit gelezen hebt moet je dit bericht in drie andere posts plaatsen, of de geest van Maria komt in je slaap je duim afsnijden met een roestig aardappelschilmesje.
  dinsdag 10 april 2007 @ 01:58:40 #5
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_48165506
Waarschijnlijk doen ze dat "later zien" zodat je kan commenten tijdens het filmpje zodat hij niet reload nadat jij je comment hebt ingevoerd.

Dat èn een trage server uiteraard.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  dinsdag 10 april 2007 @ 02:01:42 #6
157525 Ionesco
A Long Way Down.
pi_48165540
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 01:58 schreef Croupouque het volgende:
Dit is echt gebeurd!

In 1996 verloor Maria Beckenbraun uit het Duitse Hapsburgbob-Offenberg haar duim tijdens een bizar sjoelongeluk. Nu je dit gelezen hebt moet je dit bericht in drie andere posts plaatsen, of de geest van Maria komt in je slaap je duim afsnijden met een roestig aardappelschilmesje.
ik hoop dat je word gebanned

belachelijke zooi weer
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 10 april 2007 @ 02:02:51 #7
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_48165549
quote:
Dit is echt gebeurd!

serieus zo focking triest al die koters die dat doorsturen
happen naar de baas
pi_48165563
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 01:58 schreef cerror het volgende:
Waarschijnlijk doen ze dat "later zien" zodat je kan commenten tijdens het filmpje zodat hij niet reload nadat jij je comment hebt ingevoerd.

Dat èn een trage server uiteraard.
Ja en dat duurt 3 dagen zeker

En dit is oooook zo fucking frusterend op die paupersite:

Je gaat naar een video.

Dan bij comments heb je bv:

je moeder (3 hours ago)
blabla

je zus (6 hours ago)
hihihi

en dan ga je naar pagina 2, en dan weer terug naar pagina 1, en dan ziet het er ineens zo uit:

je achterneef (1 day ago)
huhuhuhuhu

je tante (4 days ago)
fawaka!

terwijl je dus nog niet eerder op die pagina geweest was en dus niet met cache te maken kan hebben.

echt glitchy als de pest
pi_48165798
6 refreshes in 2 min;

See all 9,663 Comments
See all 9,648 Comments
See all 9,624 Comments
See all 9,659 Comments
See all 9,653 Comments
See all 9,655 Comments

pi_48166010
Ben het met je eens.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  dinsdag 10 april 2007 @ 06:50:41 #11
152531 Vincenski
Je Maintiendrai
pi_48166324
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 01:52 schreef Hertog_Martin het volgende:
Fucking Hell, een site van 1 miljard dollar en dan een waaaaaaaaaaardeloos berichten systeem.

Echt te irritant, wil je eens een keer reageren; verschijnt de reaktie nooit. Nog paar keer proberen; weer niet.

En berichten komen en gaan, je doet een keer een refresh en je ziet berichten tot 2 uur terug, en dan nog een refresh en dan tot 20 min terug, en dan nog een refresh en dan ineens tot 1 dag terug.

Zelfs de volgorde ligt vaak overhoop, een comment van 6 uur geleden boven een comment van 4 uur geleden. En als je soms naar pagina 2 gaat staan daar weer nieuwere comments dan op pagina 1. En pagina 2 is vaak gewoon niet doorlopend op pagina 1 maar bevat nog heel veel comments van pagina 1.

Zo kan ik nog wel ff doorgaan, 1 grote buggy zooi is het.

En je kan bv geeneens je comments editten of verwijderen.

Ratings is ook zoiets, klik je op een videolink waarbij 5 sterren, maar dan op de pagina zelf heeft ie er eigenlijk maar 3.

Een site van 1 biljoen en het is nog baggerder dan fok
Das wel erg veel
  † In Memoriam † dinsdag 10 april 2007 @ 07:07:48 #12
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48166367
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 01:52 schreef Hertog_Martin het volgende:

Ligt het gelukkig niet aan mij

Bij mij ook dus. Voer je een comment in > gebeurt niks. Refreshen, nog steeds niks. Venster sluiten, vijf minuten later weer kijken, nope nog steeds niks. Bericht opnieuw invoeren > staat het er twee keer.

Van mij mag dat hele youtube in elkaar donderen trouwens. Ten eerste omdat het nu van google is, ten tweede omdat de videokwaliteit bagger is en ten derde omdat het nu van google is.
pi_48166377
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 02:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
6 refreshes in 2 min;

See all 9,663 Comments
See all 9,648 Comments
See all 9,624 Comments
See all 9,659 Comments
See all 9,653 Comments
See all 9,655 Comments

pi_48166801
Youtube was eerst tof, met hele afleveringen van series en clips van vroeger die nog tof zijn.
Maar nu zit er alleen maar bullshit op met heel soms een tof filmpje. En dan begin ik nog niet over de laadtijden
  † In Memoriam † dinsdag 10 april 2007 @ 08:24:41 #15
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48166819
Het schuifbalkje bij youtube is ook kut. Of het doet het helemaal niet of je kan in een video alleen met enorme sprongen voor en achteruit.
pi_48166842
Soms zijn de laadtijden ook fucked up, zit je daar een half uur te wachten voor een filmpje van 3 minuten ofzo.
  dinsdag 10 april 2007 @ 08:48:46 #17
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_48167113
YouTube is zo 2006.
pi_48167981
quote:
Hi there,

Thanks for your email.

There is a slight delay for comments to appear on a video once they're
posted. Usually, a comment will appear in a few minutes if you refresh the
page.

Depending on a user's preference, comments on their videos may require
approval before being displayed. If the user declines the comment, removes
your comment, or does not actively approve comments to their video, your
comment may not appear.

We have recognized some problems with commenting and private messaging.
Our engineers looked into these issues and determined that our spam filter
was somewhat overactive in some instances. This spam filter was developed
to help combat users with racks of machines sending out spam. Messages
that contain URLs and email addresses still occasionally get caught by
this filter. We're testing a new filter to see how well it catches spam
that includes URLs. Based on that performance, we may lift the URL
restriction.

Regards,

Sri
Echt weer zo'n email waar je niets aan hebt. Daar het allemaal niet relevant is aan mijn situatie.
pi_48620381
quote:
Dit is echt gebeurd!

Dit zijn doorgaans serieuse spammers die weten wat ze doen. Je spamt 100x met je echte spam en je spamt 100x met dit soort zooi. Een aantal zal het laatste zowaar een paar keer plaatsen waardoor het aantal users en berichten die als spam worden gemarkeerd zo groot worden dat het niet nagekeken kan worden danwel dat men meer tijd heeft voordat de echte spam wordt verwijderd. Verder krijg je dat users die spam willen rapporteren minder snel bereid zijn om te helpen door de gigantische hoeveelheid spam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')