Hoe ziek is je geest dan?quote:Op maandag 9 april 2007 22:49 schreef Lucille het volgende:
Was dat scarefreak die ooit iets van 1400 posts op een dag heeft geplaatst? Pin me niet vast op het aantal.
Ik ben een regelmatige veelposter. Ik hou me gewoon bij 200 posts per dag 7 dagen in de week 30 dagen per maand 52 weken per jaar.quote:
Das veel erger eigenlijkquote:Op maandag 9 april 2007 22:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben een regelmatige veelposter. Ik hou me gewoon bij 200 posts per dag 7 dagen in de week 30 dagen per maand 52 weken per jaar.
heb jij nog wel een leven buiten fok om?quote:Op maandag 9 april 2007 22:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben een regelmatige veelposter. Ik hou me gewoon bij 200 posts per dag 7 dagen in de week 30 dagen per maand 52 weken per jaar.
the_legend_killer heeft ooit 1313 posts geplaatst op een dag, maar dat was niet het hoogst. Ik weet niet meer wie nou het hoogst had.quote:Op maandag 9 april 2007 22:49 schreef Lucille het volgende:
Was dat scarefreak die ooit iets van 1400 posts op een dag heeft geplaatst? Pin me niet vast op het aantal.
Ikzelf post eigenlijk vaker in 1 topic, maar dan meerdere keren, dan krik je het ongemerkt al aardig snel op, eerder dan bij elk nieuw topic even een tvp zetten lijkt me.quote:
jah maar als niemand reageert kan je ook zelf niet veel posten in een topicquote:Op maandag 9 april 2007 22:56 schreef Grachus het volgende:
[..]
Ikzelf post eigenlijk vaker in 1 topic, maar dan meerdere keren, dan krik je het ongemerkt al aardig snel op, eerder dan bij elk nieuw topic even een tvp zetten lijkt me.
FOK!ker van de week: tong80quote:Op maandag 9 april 2007 22:54 schreef Michellll het volgende:
[..]
heb jij nog wel een leven buiten fok om?
maar da's logischquote:Op maandag 9 april 2007 22:52 schreef -skippybal- het volgende:
Indahnesia.com kwam toen op de dag van de storm ook bij iets van 1000 als ik het goed had![]()
das geen antwoordquote:
Kan wel ja of nee zeggen.Ben je dan tevreden ?quote:
Per dag? Want dan ben ik nu een query aan het draaienquote:Op maandag 9 april 2007 22:46 schreef S1nn3rz het volgende:
ik ben dus benieuwd wat het hoogst aantal posts is van een gebruiker.
zo dat was moeilijkquote:
Met serieuze posts zit ik wel vlakbijquote:Op maandag 9 april 2007 23:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie heeft er wel eens een hele active pagina vol gekregen met overal je laatste reactie?
Het is me wel in de nacht geluktquote:
200 postsquote:Op maandag 9 april 2007 22:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
volgens mij moet 't best wel te doen zijn, je neemt gewoon een paar actieve sc topics en je post in ieder ander topic in de ATquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:32 schreef S1nn3rz het volgende:
1400??![]()
![]()
dat kan toch bijna niet. wat doen ze dan de hele dag? elk topic volspammen?![]()
![]()
![]()
ja klinkt leuk, maar je moet toch wel iets bijdragen aan een topic. met 1400 posts is dat volgens mij bijna niet te doen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:34 schreef zquing het volgende:
[..]
volgens mij moet 't best wel te doen zijn, je neemt gewoon een paar actieve sc topics en je post in ieder ander topic in de AT
Er was een klein jaar geleden iemand die rond de 1600 ergens zat.quote:Op maandag 9 april 2007 22:55 schreef freiss het volgende:
[..]
the_legend_killer heeft ooit 1313 posts geplaatst op een dag, maar dat was niet het hoogst. Ik weet niet meer wie nou het hoogst had.
niet echt nee. Heb al moeite als ik nog even snel 10 posts wil doenquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:37 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja klinkt leuk, maar je moet toch wel iets bijdragen aan een topic. met 1400 posts is dat volgens mij bijna niet te doen.![]()
Je bent immers nog baggeraar in opleiding.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:49 schreef zquing het volgende:
[..]
niet echt nee. Heb al moeite als ik nog even snel 10 posts wil doen
jah, iets in die richting inderdaad. Wat een dag zegquote:Op maandag 9 april 2007 22:52 schreef -skippybal- het volgende:
Indahnesia.com kwam toen op de dag van de storm ook bij iets van 1000 als ik het goed had![]()
maar dragen 1600 posts nog wel iets bij? verval je dan automatisch niet in dom gebagger?quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er was een klein jaar geleden iemand die rond de 1600 ergens zat.
ja, eigenlijk wel, en sindsdien ook niet meer voorgekomen. Ik was 14 dagen werkloos tijdens een vakantie in Nederland. Inmiddels weer veilig terug in Indonesie waar ik dat soort getallen duidelijk niet haal.quote:
Was dat geen scriptje wat hij gebruikte voor dat 1111111 topic?quote:
dat dusquote:Op dinsdag 10 april 2007 01:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je bent immers nog baggeraar in opleiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |