En die mag er niet uit want die gaat trouwen.quote:Op maandag 9 april 2007 22:32 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Die immuniteit slaat eigenlijk ook nergens op, want iedereen heeft wel een 2e backup (behalve Jaap misschien)
Klopt. Maar toen Brian, Jaap en Natasia van Nicolaas hoorden dat Nicolaas graag immuniteit wilde uitdelen, dachten ze meteen dat hij op hun hand was.quote:Op maandag 9 april 2007 22:32 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Die immuniteit slaat eigenlijk ook nergens op, want iedereen heeft wel een 2e backup (behalve Jaap misschien)
Ja walgelijk hoe ze zich zo opdringt bij mensen, welk signaal heeft Nicolaas nou afgegeven dat ze vriendjes zijnquote:Op maandag 9 april 2007 22:31 schreef Mokum020 het volgende:
"Ik heb er nu een vriendje bij...."aldus Nasty........
![]()
Ok thnxquote:Op maandag 9 april 2007 22:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
Met dit verschil dat ze unaniem moeten stemmen of Nicolaas aan iemand immuniteit moet geven. Ze hebben 24 uur.
tnxquote:Op maandag 9 april 2007 22:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, tot nu toe hebben ze allemaal dezelfde kofferset gebruikt. De standaard DGK-koffers, ze worden vanaf de eerste dag gebruikt.
quote:Op maandag 9 april 2007 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt. Maar toen Brian, Jaap en Natasia van Nicolaas hoorden dat Nicolaas graag immuniteit wilde uitdelen, dachten ze meteen dat hij op hun hand was.
Testosteron.quote:Op maandag 9 april 2007 22:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja walgelijk hoe ze zich zo opdringt bij mensen, welk signaal heeft Nicolaas nou afgegeven dat ze vriendjes zijn![]()
Volgens mij heeft zdngmw dat ook hoorquote:
Misschien heb je gelijk, maar blijft staan dat ze wel erg uitgelaten zijn, alsof ze een grote overwinning hebben behaald.quote:Op maandag 9 april 2007 22:35 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Jaap dacht dat absoluut niet hoor en Tas zij ook dat nicolaas "linksom kiest als het rechtsom hoort" of zoiets...
Snap het nou, hij trekt richting niemand. Nicolaas is een eigen groepquote:Op maandag 9 april 2007 22:35 schreef Soury het volgende:
Ik weet zeker dat Nico eerder richting HES trekt dan naar de rest. Hij heeft hersens die werken![]()
Zou wel lache zijn als Nico niet naar de sauna gaat... En die sukkels lekker weg laat smeltenquote:Op maandag 9 april 2007 22:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja walgelijk hoe ze zich zo opdringt bij mensen, welk signaal heeft Nicolaas nou afgegeven dat ze vriendjes zijn![]()
Als er alleen een badjas in die koffer zat, dan zal hij idd niet lang blijven en worden we weer gemindfuckedquote:Op maandag 9 april 2007 22:35 schreef Ning het volgende:
[..]
Niemand heeft die brief gezien, kan ook fake zijn
En juist daarom is hij in staat beide groepjes te zieken.quote:Op maandag 9 april 2007 22:35 schreef Soury het volgende:
Ik weet zeker dat Nico eerder richting HES trekt dan naar de rest. Hij heeft hersens die werken![]()
idd...mensen trekken eerder naar Groep Nicolaas dan andersomquote:Op maandag 9 april 2007 22:36 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Snap het nou, hij trekt richting niemand. Nicolaas is een eigen groep![]()
Dan komt hopelijk later de klap des te harder aanquote:Op maandag 9 april 2007 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk, maar blijft staan dat ze wel erg uitgelaten zijn, alsof ze een grote overwinning hebben behaald.
Hij zegt tot nu toe dat hij bij niemand hoort en een einzelganger is.quote:Op maandag 9 april 2007 22:35 schreef Soury het volgende:
Lekker hequote:Op maandag 9 april 2007 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En juist daarom is hij in staat beide groepjes te zieken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |