abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57137157
Gisteren op de beurs in Schiedam een Tremper Albino (vrouwelijk) gekocht bij BC Reptiles. Ze is nakweek van 2007 en is nog behoorlijk klein op t moment. Heb er ook een terrarium bijgehaald waar ze nu alleen in zit totdat ze groot genoeg is om in de grote bak te mogen bij de andere 3 vrouwtjes. En als die kleine bak dan leeg is ben ik van plan hem volledig in te richten voor een mannelijke luipaardgekko.

Hier enkele fotootjes van t nieuwe vrouwtje:

Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_57145865
beurs seizoen is weer begonnen:

http://www.vivariumbeurs.com
  maandag 23 juni 2008 @ 21:32:49 #103
203115 Devious69
Je bent een doos, kan je open?
pi_59636519
Leguaan Eieren zijn lekker
If you must choose between two evils, pick the one you've never tried before.
pi_59636656
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:32 schreef Devious69 het volgende:
Leguaan Eieren zijn lekker
fijne kick...
quote:
Op donderdag 12 april 2007 03:12 schreef Aneurism het volgende:
[ afbeelding ]

biotophium sensivitium in bloei.

(freaking kut naam )
Lijkt wel heel erg op kruidje roer-me-niet...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_59642201
ik heb 2 luipaardgekko's dus
zal binnenkort eens foto's nemen.. echt schatjes!
pi_59643434
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 00:56 schreef Nightwhisper het volgende:
ik heb 2 luipaardgekko's dus
zal binnenkort eens foto's nemen.. echt schatjes!
Ik heb er 4. Ben benieuwd naar je foto's!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_59707689
Vandaag een nieuwe schuilplaats voor de 3 volwassen luipaardjes binnen gekregen. Mooi om te zien hoe ze dat 'vreemde ding' aan t onderzoeken zijn!

Ben langzaam alles uit t terrarium aan t halen wat niet te ontsmetten is zodat er straks alleen nog maar dingen in staan die dus wel te ontsmetten zijn, niet totaal onbelangrijk als je met reptielen aan de slag gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')