Zal ik ze dan speciaal voor jou hier ook nog ff posten?quote:Op maandag 23 april 2007 17:56 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ze alle 2000 nog niet gezien.![]()
Heb je die gekko nu uiteindelijk nog gevonden?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:19 schreef type_29 het volgende:
Iemand hier een idee hoe je een luipaardgekko kan lokken?
Kheb er 1 die ontsnapt is en ik kan dat beest nergens vinden.
Op die site kun je echt antwoord op haast al je vragen vinden!quote:Op zondag 29 april 2007 16:06 schreef SnowDoggg het volgende:
Bovenste link had ik al ontdekt... goede informatieve site inderdaad
Hier gaat het ook erg goed wat betreft de nakweek.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:05 schreef Anubis1984 het volgende:
Woohoo!! Op Koninginnedag is ons aanstaande kleine grut uit het ei gekropen!![]()
Nog een paar maandjes geduld!![]()
Kijk! Dat zijn de betere berichten!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:39 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Hier gaat het ook erg goed wat betreft de nakweek.
Heb alweer 4 bastimentos nakweek en 1 darkland nakweek rond huppen (2 zitten nog in kikkervisstadium) heb 1 brazil kikkervisje en 4 azureus kikkervisjes in het gelei. Verwacht binnen 3 dagen 1 in het water en over 1 week de rest.Gaat echt freaking goed hier.
![]()
Als ik dat had geweten dan was ik er wel heen gegaan. Nijmegen is hier zowat om de hoek.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:46 schreef hollander172 het volgende:
Gaan er eigenlijk nog Fokkers naar de Internationale Reptielen en Amfibieënbeurs in Nijmegen vandaag?
Nope, ik heb enkel nog planten nodig... Die verwacht ik niet in Nijmegen... Wel ga ik naar de volgende TER in houten.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:46 schreef hollander172 het volgende:
Gaan er eigenlijk nog Fokkers naar de Internationale Reptielen en Amfibieënbeurs in Nijmegen vandaag?
Het stikte van de gekko's dus er was genoeg te zien voor je.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:53 schreef mrcool het volgende:
[..]
Als ik dat had geweten dan was ik er wel heen gegaan. Nijmegen is hier zowat om de hoek.
Planten e.d. hadden ze ook genoeg maar "planten" is wel erg breed.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:58 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Nope, ik heb enkel nog planten nodig... Die verwacht ik niet in Nijmegen... Wel ga ik naar de volgende TER in houten.
Lees: Botanische soortjes.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het stikte van de gekko's dus er was genoeg te zien voor je.
[..]
Planten e.d. hadden ze ook genoeg maar "planten" is wel erg breed.
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:27 schreef Anubis1984 het volgende:
Hahahaha, wij zijn vanuit het midden van het land naar Nijmegen gereden, om uiteindelijk thuis te komen met een echte...... *tromgeroffel*.........Voederpincet!
Die Terraglas is dat van Achmed Saglambilek?quote:Op maandag 16 april 2007 14:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zal 4 of 5mm worden denk ik?
Had hier al wat gevonden in de buurt, Terraglas in Gorinchem.Wel een bouwpakket maar het is beter dan zelf nog alles moeten snijden e.d.
![]()
Inmiddels hebben we via internet een terra van 100x50x50 op de kop getikt, voor hééééél weinigquote:Op zondag 3 juni 2007 20:01 schreef klotezooi het volgende:
[..]
Die Terraglas is dat van Achmed Saglambilek?
Als dat zo is met een grote boog erom heen lopen
Zijn bouwpaketten zijn echt bouwpaketten, bijna alles is scheef
Cryptosporidium?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:39 schreef Aneurism het volgende:
Ze schijnen nogal eens een bepaalde ziekte te hebben waar ze aan kunnen overlijden.
Hebben alleen een warmtematje nodig maar ik ga er ook even heen in ieder geval.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:26 schreef klotezooi het volgende:
Zijn er hier nog mensen die morgen naar de Slangendag in Houten gaa?
Ik iig wel, ben benieuwd met wat ik thuiskom
Ik ging alleen voor een warmtematje en die heb ik gescoord.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:37 schreef Aneurism het volgende:
En hoe was de slangendag?
wij hebben deze toen zelf gemaakt voor de boa'squote:Op dinsdag 10 april 2007 12:50 schreef luciferist het volgende:
ik zit te denken om zelf een terra te maken,
wat mij heel vet lijkt is een bak van ongeveer 1.20 breed, tot aan het plafon en ong 60/70 cm diep.
dan onder een aquarium van 50 cm hoog en 25 cm breed is en oploopt naar 40-50 cm.
daarboven een mooi terra.
als je het snap
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |