Ik ben geen slachtoffer ervan ik bestrijd veel criminelen hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:50 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Das harstikke mooi, maar als iemand alleen maar negatieve dingen over Marokkanen hoord gaat die iemand echt niet heel erg veel moeite doen om te kijken of deze ene Marokkaan toevallig wel ok is. Jij bent daar uiteindelijk het slachtoffer van.
En hetzelfde geldt voor Tokkies, bepaalde families zijn bekend en ook al ben je wel van de goede tak gaat iedereen er toch vanuit dat je een tokkie bent
That's just the way it is
Is dit mijn cue om het topic naar ONZ te trappen?quote:Op woensdag 11 april 2007 00:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben geen slachtoffer ervan ik bestrijd veel criminelen hoor.![]()
Daar zou het inderdaad niet misstaan, maar dat geldt voor eigenlijk voor alle topics waar Meki zich mee gaat bemoeien.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Is dit mijn cue om het topic naar ONZ te trappen?![]()
Ook dat is mooi, maar die gasten verkloten jouw image voordat iemand je ooit al gezien hebt. Dat als ze je kennen het wel meevalt heb je niet zoveel aan als je brieven schrijft mensen belt enz.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben geen slachtoffer ervan ik bestrijd veel criminelen hoor.![]()
Ach ik laat het topic nog even doorsudderen, mooie uitlaatklep.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar zou het inderdaad niet misstaan, maar dat geldt voor eigenlijk voor alle topics waar Meki zich mee gaat bemoeien.
Tokkies zijn soort witte Marokkanen...quote:Op maandag 9 april 2007 22:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Er wonen daarveel Tokkies in de buurt
kijk maar naar Ondiep
Nee.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Tokkies zijn soort witte Marokkanen...
Nee.quote:Trouwens, Ondiep ligt aan de andere kant van Utrecht...
Nee.quote:En Kanaleneiland is voor 90% berbers.
Lekker onderbouwd ook.quote:
Kanaleneiland in Zuid, Ondiep in Noord, say what?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:34 schreef Floripas het volgende:
Kanaleneiland:
[afbeelding]
Ondiep:
[afbeelding]
Beide in West, aan de andere kant van het spoor.
Pffft....Ondiep is Utrecht Noord, Kanaleneiland is zuid, bijna tegen Nieuwegein aangeplakt. Das argument 1 dat ontkracht is.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Tsja, wat moet je als iemand drie dingen zegt die alle drie niet waar zijn?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:34 schreef Floripas het volgende:
Kanaleneiland:
[afbeelding]
Ondiep:
[afbeelding]
Beide in West, aan de andere kant van het spoor.
Ok, daar kan ik me nog enigzins in vinden, hoewel ik zelf alles vanaf het centrum bekijk. Maar de wijken hebben duidelijk een eigen karakter en zijn op voldoende afstand van elkaar; op voldoende afstand om niet beiden tot gebied 'west' te behoren. Vrij zinloze discussie trouwens.quote:Op zondag 15 april 2007 00:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
In Utrecht is oost of west van het spoor het grootste mentale onderscheid, hoor.
Tsja, en je kan je dan vervolgens gaan afvragen wat daar de oorzaak van kan zijn, maar ik denk niet dat daar zo makkelijk een vinger op te leggen is. Het verval van normen en waarden is schrikbarend aan het achteruitlopen, dat kun je bijna dagelijks op straat terugzien, en toch loopt onze MP te roepen dat het in Nederland steeds beter gaat, en dat het onderlinge respect groeit en groeit. Ik weet niet waar die kneus het vandaan haalt, want ik zie toch echt hele andere dingen om me heen.quote:Op zondag 15 april 2007 00:39 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ok, daar kan ik me nog enigzins in vinden, hoewel ik zelf alles vanaf het centrum bekijk. Maar de wijken hebben duidelijk een eigen karakter en zijn op voldoende afstand van elkaar; op voldoende afstand om niet beiden tot gebied 'west' te behoren. Vrij zinloze discussie trouwens.
De vergelijking tussen de tokkies en de probleemallochtonen vind ik interessanter, beiden lijken mij het gevolg van een slechte opvoeding en een enigzins verziekte sfeer in de omgeving. Ze hebben geen burgermoraal.
De overheid moet ook beseffen dat het niets kan doen. Het welvaarstpeil is niet dusdanig laag dat de toestanden een automatische reflex zijn op de armoede. In de subtiliteiten van de clash tussen culturen, binnen het gezin en op straat, kan men vrij weinig bereiken. Ze kunnen slechts proberen de situatie in de hand te houden, en hopen dat de integratie voorspoedig verloopt.quote:Op zondag 15 april 2007 00:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, en je kan je dan vervolgens gaan afvragen wat daar de oorzaak van kan zijn, maar ik denk niet dat daar zo makkelijk een vinger op te leggen is. Het verval van normen en waarden is schrikbarend aan het achteruitlopen, dat kun je bijna dagelijks op straat terugzien, en toch loopt onze MP te roepen dat het in Nederland steeds beter gaat, en dat het onderlinge respect groeit en groeit. Ik weet niet waar die kneus het vandaan haalt, want ik zie toch echt hele andere dingen om me heen.
Wtf.quote:Op maandag 9 april 2007 18:35 schreef TranceAction het volgende:
"De politie verrichtte geen aanhoudingen. "
Bang om als racistisch afgestempeld te worden?quote:Op maandag 16 april 2007 21:48 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wat lult die smeris nou eigenlijk? Als je bij voetbal net daar staat waar ze mensen arresteren, dan laten ze je (als er genoeg media aandacht is) lekker zitten en zoeken ze het in de tussentijd wel uit.
Waarom is men alleen daar zo daadkrachtig?
Dat ging over Overvecht.quote:Op maandag 16 april 2007 10:50 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De gemeente Utrecht heeft alarm geslagen vanwege de kutjochies die ze niet meer in de hand hebben. kan de link ff niet vinden.
Niets meer dan een paar incidenten. Niet zo overdrijven he.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:00 schreef LENUS het volgende:
Ik heb medelijden met de goedwillende Nederlanders, waaronder veel bejaarden die daar gedwongen moeten leven. Ik heb in een ver verleden in Kanaleneiland-zuid op school gezeten en de dingen die ik daar meegemaakt heb, zijn zo bizar dat ik er een boek over zou kunnen schrijven.
-Gigantische drop-outs, na het eerste jaar waren 90% van alle murkies alweer van school.
-Meerdere malen politie op school en in de klas om verdachten "op te halen"
-Revolvers en drugs uit schoolkluisjes gehaald
-Nederlandse meiden werden standaard uitgescholden voor hoer
-Mercedesen van 100K voor de deur, afkomstig van 1e jaars.
-Bedreigen van docenten.
-Pizza bestellen in de klas en de bezorger gewoon de klas in laten komen en vervolgens de pizza op gaan eten.
etc.
Tuurlijk, incidenten ;')quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:02 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Niets meer dan een paar incidenten. Niet zo overdrijven he.
Utrecht Zuid College?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:00 schreef LENUS het volgende:
Ik heb medelijden met de goedwillende Nederlanders, waaronder veel bejaarden die daar gedwongen moeten leven. Ik heb in een ver verleden in Kanaleneiland-zuid op school gezeten en de dingen die ik daar meegemaakt heb, zijn zo bizar dat ik er een boek over zou kunnen schrijven.
-Gigantische drop-outs, na het eerste jaar waren 90% van alle murkies alweer van school.
-Meerdere malen politie op school en in de klas om verdachten "op te halen"
-Revolvers en drugs uit schoolkluisjes gehaald
-Nederlandse meiden werden standaard uitgescholden voor hoer
-Mercedesen van 100K voor de deur, afkomstig van 1e jaars.
-Bedreigen van docenten.
-Pizza bestellen in de klas en de bezorger gewoon de klas in laten komen en vervolgens de pizza op gaan eten.
etc.
Nee Abstedequote:
Idd dat bericht dat we in Nederland zo'n 100 bendes hebben als the bloods/crips etc is ook incidenteel, en heeft er NIETS mee te maken natuurlijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Tuurlijk, incidenten ;')
De gemiddelde allochtone (mannelijke) middelbare scholier gedraagt zich uiteraard prima en het is hooguit 1 op de 100 die normoverschrijdend gedrag vertoont en daarmee de goede naam van de overgrote meerderheid door het slijk haalt. En dan is het ook nog eens de schuld van de media, die de problemen gigantisch opblazen.
Gewoon de kop in het zand steken en hopen dat het allemaal wel in orde komt?
Hee, daar heb ik ook eind jaren 80 gezeten! Toen was de school nog vrijwel blank. De wijk zelf was trouwens toendertijd ook minder 'zwart'.quote:
Ik heb daar half jaren 90 gezeten, dus dat is in die paar jaar heel hard gegaan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hee, daar heb ik ook eind jaren 80 gezeten! Toen was de school nog vrijwel blank. De wijk zelf was trouwens toendertijd ook minder 'zwart'.
Ik heb het gezien. Dat tuig moet gewoon kapot.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:21 schreef -skippybal- het volgende:
Tering jantje, net iemand toevallig Prem Time in Overvecht gezien?
Normaal vind ik die Prem maar een irritante eikel, maar vanavond had ik echt veel respect voor 'm.
Kleine criminele kutkinderen van een jaar of 10-14 die nauwelijks meer te redden zijn (op je 11e al met de kleuren van The Bloods lopen, iedereen en alles beledigen, cameraman schoppen, zeggen dat de camera uit moet anders gaan er messen worden getrokken en nog veel meer)
En dan nog op het einde de studenten die wel wisten hoe het opgelost moest worden. Wat er in principe op neer kwam dat het de schuld van de overheid was en dat er meer sociale werkers bladiebla. Je kent het wel.
En toen puntje bij paaltje kwam en de hoofd wijkagent hun tipte over een project waar succesvolle Marokkanen mee zouden helpen met de begeleiding ed van die kinderen hadden ze het ineens te druk![]()
Ernstig he?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:28 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik heb het gezien. Dat tuig moet gewoon kapot.
Ik vond die autohandelaar vetquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ernstig he?
Maar die eerste student vond ik wel een goeie kerel, maar dan zo op het weer eens gaan lopen klagen
Die Prem ook.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:31 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik vond die autohandelaar vet
Maar er is serieus niks tegen te beginnen, behalve kankerhard aanpakken, lijfstraffen enzo.
Ja, ik ben er langsgekomen toen ze die opnamen aan het maken waren, hij stond bij mij op de hoek zo'n beetje.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:21 schreef -skippybal- het volgende:
Tering jantje, net iemand toevallig Prem Time in Overvecht gezien?
Normaal vind ik die Prem maar een irritante eikel, maar vanavond had ik echt veel respect voor 'm.
Kleine criminele kutkinderen van een jaar of 10-14 die nauwelijks meer te redden zijn (op je 11e al met de kleuren van The Bloods lopen, iedereen en alles beledigen, cameraman schoppen, zeggen dat de camera uit moet anders gaan er messen worden getrokken en nog veel meer)
En dan nog op het einde de studenten die wel wisten hoe het opgelost moest worden. Wat er in principe op neer kwam dat het de schuld van de overheid was en dat er meer sociale werkers bladiebla. Je kent het wel.
En toen puntje bij paaltje kwam en de hoofd wijkagent hun tipte over een project waar succesvolle Marokkanen mee zouden helpen met de begeleiding ed van die kinderen hadden ze het ineens te druk![]()
Was jij die met die zakdoek om z'n kopquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, ik ben er langsgekomen toen ze die opnamen aan het maken waren, hij stond bij mij op de hoek zo'n beetje.
Ik was volgens mij wel in beeld want ik struinde dwars voor de cameracrew langs die vanop afstand Prem stonden te filmen die een paar buurtbewoners aan het interviewen was, maar er word natuurlijk nog een hoop geknipt voordat het uitgezonden word, en ik heb het niet gezien dus...quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Was jij die met die zakdoek om z'n kop?
Lolquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Overigens had ik ook Bloods kleuren, maar dat waren twee volle Dirk van den Broek draagtassen.![]()
Geen idee, maar ik neem aan dat 'ie gewoon op uitzendinggemist.nl komtquote:Word deze uitzending nog herhaald toevallig?
quote:
Via geenstijl wordt de uitlevering van uitzendinggemist al doorgelinkt. Totaal andere waarden maar toch ook kwajochies erg moeilijk om dit aan te pakken. En de NL politie blijft weer erg soft in mijn ogen wat misschien wel de beste manier is hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik was volgens mij wel in beeld want ik struinde dwars voor de cameracrew langs die vanop afstand Prem stonden te filmen die een paar buurtbewoners aan het interviewen was, maar er word natuurlijk nog een hoop geknipt voordat het uitgezonden word, en ik heb het niet gezien dus...
Overigens had ik ook Bloods kleuren, maar dat waren twee volle Dirk van den Broek draagtassen.![]()
Word deze uitzending nog herhaald toevallig?
Goed stukquote:Op woensdag 18 april 2007 14:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
De mensen die voor deze wantoestanden waarschuwden werden door de politiek correcten snel vergeleken met Janmaat en Hitler.
Wat een kankerettertjesquote:Op woensdag 18 april 2007 15:58 schreef Nielsch het volgende:
Tis ook weer gezellig in de Dichterswijk. Gisteravond liep ik gewoon over straat en in tegenovergestelde richting passeerden drie kleine kutmarokkaantjes met een ijsje. Eenmaal voorbij gelopen krijg ik ineens drie ijslepeltes tegen m'n shirt aangegooid. Ik draai me om, loop op die lui af en vraag waarom ze zich in hemelsnaam zo moeten gedragen. "Wat bedoel je, ik deed het niet!" zeiden ze alledrie. Dat krijg je altijd van die kutmarokkaantjes, dat HIJ het niet gedaan heeft, maar wie dan wel, dat "weet" hij niet. Afijn. Ik zei dat ze alledrie per direct hun excuses zouden aanbieden. Dat deden ze niet, dus heb ik als gevolg alledrie de ijsjes uit hun handen op de grond gegooid. En nu gaat die ene z'n broer halen en al m'n tanden uit m'n bek slaan. Ik zei nog: "prima, en als jij over 10 jaar het station staat aan te vegen, zeg ik je nog wel even gedag". Kankermongolen.
Ik denk dat je je vergist hebt.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:58 schreef Nielsch het volgende:
...drie kleine kutmarokkaantjes...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |