kun je niet gewoon mooie overhemden scoren bij de hema dan ofzo?quote:Op maandag 9 april 2007 20:09 schreef Patrick87 het volgende:
1 pak lijkt me toch genoeg?
Ok, meerdere overhemden lijkt me idd wel handig. Maar dan red ik dat budget van 250e zeker al helemaal niet meer? Ook niet bij de WE
Vind ik wel een behoorlijke prijs. Als ik er dan 2 zou nemen hou ik nog maar 175e over voor het pak. Is dat nog wel mogelijk?quote:Op maandag 9 april 2007 21:19 schreef hisdudeness het volgende:
ik heb eigenlijk nooit naar overhemden van de hema gekeken. en ik weet niet of ze bij de Hema je boordmaat op meten.
bij de WE zijn de meeste overhemden rond de 35 euro, dat lijkt mij ook goed te doen.
nee bij de hema doen ze dat niet.. je moet gewoon zelf kiezen, ze hebben daar vast ook niet zoveel verstand van..quote:Op maandag 9 april 2007 21:19 schreef hisdudeness het volgende:
ik heb eigenlijk nooit naar overhemden van de hema gekeken. en ik weet niet of ze bij de Hema je boordmaat op meten.
bij de WE zijn de meeste overhemden rond de 35 euro, dat lijkt mij ook goed te doen.
Ik heb geen flauw idee haha.quote:Op dinsdag 10 april 2007 07:27 schreef DennisMoore het volgende:
En heb je een standaard confectie-maat?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |