abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48151440
Hallo mensen,

Ik wil graag een nieuw pak kopen voor een stage bij de Rabobank. Mijn budget is rond de 200 euro met een maximum van 250 euro. Moet dan wel compleet zijn, ook inclusief overhemd.

Ik wilde even langs bij Suit Supply, maar wilde eerst even hier checken of dit budget redelijk is of misschien te laag? Dat ik daar niet binnenkom en blijkt dat het pas vanaf 350 euro kan oid. Anders suggesties zijn ook welkom natuurlijk.

Budget staat dus hierboven. Verder gewoon strak, zakelijk, passend bij een bank. Liefst donkerblauw/zwart oid.
pi_48151468
H&M / WE.

Suit Supply is niet geschikt voor jouw budget.
  maandag 9 april 2007 @ 18:49:48 #3
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48151866
voor een stage
hobbel ff de C&A binnen voor een confectiemodelletje, hou je nog geld over ook
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_48151918
stage
pi_48152132
Koop gewoon een goed pak voor iets meer knaken, je zult em zat nodig hebben. =X
pi_48153367
Ik sluit me aan bij Klausch kijk es bij H&M of WE
pi_48153716
Ok, Suit Supply is dus duurder?

Dan kijk ik maar eens bij de WE denk ik.
pi_48153762
Ga je dan je hele stage 't zelfde pak aan houden?
pi_48154050
En het zelfde shirt?

Tis toch wel handig als je minstens 3 á 4 goede shirts hebt, met bijpassende stropdassen..
pi_48154425
1 pak lijkt me toch genoeg?

Ok, meerdere overhemden lijkt me idd wel handig. Maar dan red ik dat budget van 250e zeker al helemaal niet meer? Ook niet bij de WE
pi_48154591
quote:
Op maandag 9 april 2007 20:09 schreef Patrick87 het volgende:
1 pak lijkt me toch genoeg?

Ok, meerdere overhemden lijkt me idd wel handig. Maar dan red ik dat budget van 250e zeker al helemaal niet meer? Ook niet bij de WE
kun je niet gewoon mooie overhemden scoren bij de hema dan ofzo?
  maandag 9 april 2007 @ 20:29:32 #12
168540 hisdudeness
the dude abides
pi_48155245
het hangt er natuurlijk vanaf of het een fulltime stage is. als je 2 a 3 dagen bij de rabobank rondloopt en 2 a 3 dagen naar school gaat is 1 pak sowieso wel voldoende.

als het 5 dagen per week is moet je afwegen wat je doet. ik zou het hebben van meerdere pakken niet belangrijk genoeg vinden om daar heel veel geld aan uit te geven voor een stage. pas als je er ook echt geld mee gaat verdienen is het aanschaffen van meerdere pakken pas de moeite waard lijkt mij.

een pak van de WE is voor een stage naar mijn mening ook goed genoeg.
at least I'm housebroken
pi_48156105
Ok. dus samengevat:

Pak bij de WE kan prima voor mijn stage en voor dit budget.. Overhemden wellicht beter bij de HEMA oid?
  maandag 9 april 2007 @ 21:19:32 #14
168540 hisdudeness
the dude abides
pi_48157258
ik heb eigenlijk nooit naar overhemden van de hema gekeken. en ik weet niet of ze bij de Hema je boordmaat op meten.
bij de WE zijn de meeste overhemden rond de 35 euro, dat lijkt mij ook goed te doen.
at least I'm housebroken
pi_48157323
quote:
Op maandag 9 april 2007 21:19 schreef hisdudeness het volgende:
ik heb eigenlijk nooit naar overhemden van de hema gekeken. en ik weet niet of ze bij de Hema je boordmaat op meten.
bij de WE zijn de meeste overhemden rond de 35 euro, dat lijkt mij ook goed te doen.
Vind ik wel een behoorlijke prijs. Als ik er dan 2 zou nemen hou ik nog maar 175e over voor het pak. Is dat nog wel mogelijk?
pi_48157544
quote:
Op maandag 9 april 2007 21:19 schreef hisdudeness het volgende:
ik heb eigenlijk nooit naar overhemden van de hema gekeken. en ik weet niet of ze bij de Hema je boordmaat op meten.
bij de WE zijn de meeste overhemden rond de 35 euro, dat lijkt mij ook goed te doen.
nee bij de hema doen ze dat niet.. je moet gewoon zelf kiezen, ze hebben daar vast ook niet zoveel verstand van..
maar goed, voor onder een pak kan het toch wel gewoon?
pi_48161433
bij suitsupply kan je ook wel pakken kopen voor 200 euro, paar overhemden erbij van een tientje of 4, 5. Overhemden van de HEMA zou ik persoonlijk mijden. Je kan beter iets meer uitgeven, dan heb je er vast langer plezier van.
pi_48161840
Ik zou eerder naar Zara gaan dan H&M of WE, beter kwaliteit en de pakken zijn daar erg mooi .
pi_48163612
Bij de mooiere pakken bij de Zara betaal je echter helaas wel weer meer dan 200

H&M is kwalitatief niet veel soeps maar je hebt er wel een hip pak voor erg weinig, combineer broek en colbert en je kan voor 70 euries klaar zijn

[ Bericht 62% gewijzigd door ctrladdict op 10-04-2007 00:10:21 ]
pi_48163999
Ik heb nu echt geen flauw idee meer of ik nu naar Suit Supply, WE, H&M of nog iets anders moet met een budget van 250 euro Iedereen zegt wat anders, ook in de topics die ik met de zoekmachine heb gevonden...
  dinsdag 10 april 2007 @ 00:20:19 #21
175999 Campinggasstel
Ja dat werkt wel.
pi_48164142
Al dat gezeik over kwaliteit is bullshit. Misschien voor lui die aan de top bij Shell zitten interessant om over te filosoferen tijdens de pauzes, maar voor de normale lui is het te verwaarlozen. Gewoon bij alle winkels eens binnenlopen en de goedkoopste nemen.
Gas uit blik, wat een oplossing!
Blikje butaan, gebakken haring!
  dinsdag 10 april 2007 @ 00:54:35 #22
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_48164735
Ga dan gewoon eens zelf rondkijken in de winkels die hierboven zijn genoemd?

Zijn allemaal makkelijk te vinden in de wat grotere steden..
pi_48166435
het is ook net wat je zelf graag wilt en wat jij betaalbare kwaliteit vind

succes ermee iig
pi_48166440
En heb je een standaard confectie-maat? .
pi_48168461
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 07:27 schreef DennisMoore het volgende:
En heb je een standaard confectie-maat? .
Ik heb geen flauw idee haha.

Het is ook niet dat ik niet zelf kan/wil rondkijken.
Ik wil alleen niet een winkel binnen komen lopen met mijn budget om vervolgens voor lul te staan omdat de pakken daar veel duurder zijn. Ik wilde dus alleen weten welke winkels in mijn prijsrange zaten en ik neigde naar Suit Supply maar die lijkt wat te duur te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')