quote:Op maandag 9 april 2007 22:46 schreef RoofingBurner het volgende:
ventilatie?
Eh, nee het is ook geen nestelpan, bestaan trouwens wel, voor zwaluwenquote:
Ik heb ook enorm moeten zoeken naar een plaatje ervan, de fabrikant Nelskamp had ze vroeger groter op de site staan. Het is inderdaad een nokje dat omhoog staat.quote:Op maandag 9 april 2007 22:49 schreef RoofingBurner het volgende:
Het is een onduidelijke foto, en het lijkt alsof er een gat in de pan zit, maar het is dus een uitstekend nokje?
quote:Op maandag 9 april 2007 22:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Ja, zou het dan een nok zijn waar sneeuw achter blijft hangen?
AryaMehr +1quote:Op maandag 9 april 2007 23:43 schreef AryaMehr het volgende:
The mission.
quote:Op maandag 9 april 2007 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
Cruising?
Tja, nu zit ik met een dilemma. Ik wilde de plaats niet vragen, want die kon niemand raden, dacht ikquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:03 schreef AryaMehr het volgende:
zeddam.
Provincie weet ik niet, maar de plaatst wel.
Okquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ikke nie
Je mag hem ook aan scott geven hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tja, nu zit ik met een dilemma. Ik wilde de plaats niet vragen, want die kon niemand raden, dacht ik![]()
Maar nu heb jij wel de plaats, maar niet de provincie en daar vroeg ik omIemand bezwaar als ik toch het punt aan Arya geef?
Nee, Brabant was niet goed, het is Gelderland. Punt is voor jouquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:07 schreef AryaMehr het volgende:
Je mag hem ook aan scott geven hoor.
Tja de provincie wist ik niet zo 1,2,3, aangezien de vraag al een keer voorbij is gekomen op een andere site, maar daar de plaatsnaam werd gevraagd en niet de provincie.
Shit dat was snel hehe.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
Once upon a time in the west.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |