Maurice zit momenteel op bank zit gezellig tegen Karin aan, met zijn arm om haar heen...
Misschien is dit wel de grote V-verrassing
(Hoop het niet)
Trouwens, volgens mij kan Karin zowat Maurice moeder zijn
Maar als het waar is heeft Maurice het goed gedaan.
Fl 250.000 verdiend (zo'n ei moet gewoon winnen) en een man geworden op een oude fiets. Waar zo'n uitzending al niet goed voor is.
Hoe flikt die Rob de Nijs het toch om hoe dan ook in het nieuws te komen.
Zijn hit en het werd zomer (of zo iets) zal wederom uitgebracht moeten worden en ons afdruiprekje F. Bauer doen verbleken als het gaat om verkoopcijfers.
Zou Belinda daar soms weer achter zitten???
Misschien een idee om haar in het huis te plaatsen.
Hmmmm, ik word niet goed van mijn eigen idee snel kappen maar voordat ik dingen ga roepen die nergens op slaan.
Laat hem gewoon op die hometrainer gaan fietsen...maakt ie ook nog kilometers... i.p.v. op die andere 'reeds afgeschreven' fiets
WHAM !!!
De beste heb je gewoon met een "oude fiets".......
Kunnen de oude postings niet ergens anders in een archief gedonderd worden???
En ach... je doet gekke dingen als je zolang zonder sex zit. Hij voelt zich gewoon klote weet je..
Go Maurice! Go Maurice! Go Maurice!
Maurice met een moeder van twee kinderen op de bank.
Ruud lekker knuffie buffie met onze tattooshopeigenaaresse en daarna lekker close op het bedje.
Sabine is haar mondje aan het spoelen na het lebberen aan macho Bart.
Die heeft overigens nu echt een probleem.
Dat dat domme wicht alle aandacht op zich wist te krijgen door die oersaaie romance met Bart is bekend.
"ohhh wil je dat ik naast je kom liggen"
"als ik een vallende ster zag dan weet je wel wat ik wens"
Na twee weken het eerste kusje na 96.000 hints. BORING!!!!!!!
Zie daar de wraak van een echte vrouw.
Die maakt het in een keer duidelijk.
Als meisje Sabine al stotterend probeert uit te leggen dat een kusje met Bart moet kunnen geeft zij volmondig aan dat knuffen en kussen wat haar betreft moet kunnen en dat zij daar behoefte aan heeft.
Ze laat mannen die zich als vrouw verkleden (bij willem zag je overigens het verschil niet) links liggen. Ook een mislukte straatmuzikant die geen gulden op de bank heeft mag verder friemelen aan de jankende tattoogirl.
Geloof mij, Maurice heeft dat gehoord en slaat binnenkort in één keer nepmacho's als Ruud en Bart van tafel.
Ennn...
Ja en Willem dan???
GVD wel koken poetsen strijken waar die andere te lui voor zijn en niets terugkrijgen.
Looooooooooooser.
Supernicht waarvan nu wel duidelijk is waarom zijn vrouw van hem wil scheiden.
HIJ HEEFT GEEN KLOTEN!!!!!!!!!!!
Nee, Maurice is mijn held.
Straks 250.000 op de bank. Als een jongen naar binnen en als een man naar buiten.
GO MAURICE GO!!!!!
Die is gewoon over drie weken weer te huur in haar kroegje in het knusse en pittoreske Amsterdam waar zij samen met haar leuke vriendin T. leuke verhaaltjes zal vertellen aan eenzame reizigers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |