Als ik ook naar de film mag hè hè hè mag ik dan naast je zitten en je handje vast houden ?quote:Op maandag 9 april 2007 16:49 schreef oshiro het volgende:
WC-papier, altijd handig
en de cola delenquote:Op maandag 9 april 2007 16:50 schreef fvivif het volgende:
[..]
Als ik ook naar de film mag hè hè hè mag ik dan naast je zitten en je handje vast houden ?![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 9 april 2007 16:50 schreef fvivif het volgende:
[..]
Als ik ook naar de film mag hè hè hè mag ik dan naast je zitten en je handje vast houden ?![]()
![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 16:54 schreef fvivif het volgende:
[..]
Ik heb een oogje op oshoriro
maar niet verder vertellen
Ik speel lostproffetsquote:Op maandag 9 april 2007 16:59 schreef fvivif het volgende:
laat ik eens wat muziek op zetten
Vladiquote:
Rara wie raadde dat aanquote:
Murphys zijn okay olé oléquote:Op maandag 9 april 2007 17:00 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Hier murphys
Wordt bijna een gewoonte![]()
![]()
![]()
jongen dat nummerquote:Op maandag 9 april 2007 16:57 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Wat doe je![]()
We rocken non stop, past je tasje bij je laarzen en je rokje bij je top![]()
![]()
![]()
![]()
Het refrein is gewoon TE slecht,,quote:Op maandag 9 april 2007 17:06 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
jongen dat nummer
is best vet..
vorige week
zat ik in de auto bij een vriend.. dikke sub erin..
gingen we naar zon plein met handjeugd.. hun terror luisteren
wij auto geparkeerd.. muziek aan.. heerlijk
de text is slecht.. de beat/bass is okequote:Op maandag 9 april 2007 17:07 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Het refrein is gewoon TE slecht,,
Verder is het nummer oké![]()
kan ik mee levenquote:Op maandag 9 april 2007 17:07 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
de text is slecht.. de beat/bass is oke
mijn buurman, buurvrouw en nog een goede kennisquote:
Sneakerz is vetquote:Op maandag 9 april 2007 17:11 schreef eRrrrJeee het volgende:
download sidney samson - live @ sneakerz..
zon geile set
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |