hij doelt op de winst van Mattanquote:Op woensdag 11 april 2007 15:07 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Volgens mij moet je bij Milaan - San Remo meer voor je leven vrezen.
Freire op kopquote:Op woensdag 11 april 2007 15:20 schreef -skippybal- het volgende:
Freire met z'n handjes op z'n Freires![]()
Die editie was wel een zware aanfluiting inderdaad.quote:
3 keer dat ding op en afquote:Op woensdag 11 april 2007 15:41 schreef Sjiznit het volgende:
Misschien ook iets voor de organisatie om overna te denken om dit parcours ietsie te veranderen.
Blessure, Freire zit trouwens wel steeds goed voorin.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Waarom fietst die stomme Duitser niet?
Ow, dat wist ik niet. Ventoso is de beste in koers btwquote:Op woensdag 11 april 2007 15:45 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Blessure, Freire zit trouwens wel steeds goed voorin.
Hij is niet gevallen en werd volgens mij amper opgehouden. Zijn laatste pion in de trein Sacchi is wel out.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:43 schreef Sjiznit het volgende:
Petacchiis die gevallen of gewoon veel te veel opgehouden?
lijkt me logisch na dit slagveld, wielrenner zijn is niet risicoloos dat weet je als renner maar zoiets is niet leuk meer.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:43 schreef Keano het volgende:
Op de belg hebben ze het erover dat de Kemmel voortaan vanaf de andere kant moet beklommen worden, want die is echt niet meer normaal
Mijn idee ookquote:Op woensdag 11 april 2007 15:41 schreef Sjiznit het volgende:
Misschien ook iets voor de organisatie om overna te denken om dit parcours ietsie te veranderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |