Wie is Haedo? Die naam zegt me echt nul komma niks.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:51 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Haedo is in de winning mood.
Maar Gent-Wevelgem is natuurlijk ook een ander type koers. Inderdaad die waaiers (als het morgen uberhaupt een waaierkoers gaat worden).
Argentijns sprinttalent, rijdt voor CSC , won eerder dit jaar enkele ritten in de Tour of California, en won gisteren Rund um Koln in de massaspurt voor Brown en Petacchi ...quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:28 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wie is Haedo? Die naam zegt me echt nul komma niks.![]()
Dat is nog eens een snel antwoord op mijn vraagquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Argentijns sprinttalent, rijdt voor CSC , won eerder dit jaar enkele ritten in de Tour of California, en won gisteren Rund um Koln in de massaspurt voor Brown en Petacchi ...
pfoi schaam jequote:Op dinsdag 10 april 2007 22:32 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat is nog eens een snel antwoord op mijn vraag![]()
Zal 'm eens in de gaten houden![]()
Het is niet zo'n zware koers. Plus zon, weinig tot geen wind. Tenzij er breuken ontstaan enzo, zullen er wel veel meer dan normaal gaan finishen.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:51 schreef Greetings het volgende:
Even een vraagje aan de kenners: hoeveel renners gaan er finishen van de 200 denken jullie normaliter?
Ik heb namelijk een weddenschap die weleens interessant kan zijn.
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:50 schreef Ereinion het volgende:
Het is een cliche, maar de renners maken de koers, niet het weer.
Bennati in ieder geval niet gestart, ziek, alweer 1 topsprinter minder.
En dat zijn ze vandaag bijna allemaal.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ideaal voor de ploegen met sprinters dit.
Zelfs Greame Brown doet mee.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:16 schreef Venga het volgende:
[..]
En dat zijn ze vandaag bijna allemaal.
Zowat alle grote sprinters zijn er, enkel in TDF of MSR zul je zoveel (goede) sprinters tegenkomen.
Ga maar na: Petacchi, Boonen, Freire, McEwen, Hushovd, Eisel, O''Grady, Ventoso en Cooke.
Op Zabel (blessure), A.Davis (Baskenland) en Benatti (niet gestart) zijn alle topsprinters aanwezig.
Massasprint lijkt verzekerd, zeker met dit mooie weer waardoor er minder sprake zal zijn van waaierrijden
Maxje toch ook?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:16 schreef Venga het volgende:
[..]
En dat zijn ze vandaag bijna allemaal.
Zowat alle grote sprinters zijn er, enkel in TDF of MSR zul je zoveel (goede) sprinters tegenkomen.
Ga maar na: Petacchi, Boonen, Freire, McEwen, Hushovd, Eisel, O''Grady, Ventoso en Cooke.
Op Zabel (blessure), A.Davis (Baskenland) en Benatti (niet gestart) zijn alle topsprinters aanwezig.
Massasprint lijkt verzekerd, zeker met dit mooie weer waardoor er minder sprake zal zijn van waaierrijden
Volgens mij moet je bij Milaan - San Remo meer voor je leven vrezen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |